Kirja-arvio: Kesytön

Kirjoittanut Möykky - 2.5

Mikään romantiikkaan liittyvä kirjallisuus ei oikein ikinä ole ollut juttuni, ja nytkin kirjassa kiinnosti kaikki muu kuin itse rakkaustarina. Mikael ja koko romanssi tuntui liian täydelliseltä ja olin huomaavinani paljon vaikutteita muista saman tyylisistä kirjoista, jolloin arvasin suuren osan tapahtumista etukäteen. Paranormaalista romantiikasta pitäville voin tosin suositella. Loppua kohden tapahtumat nopeutuivat, mikä onkin ihan normaalia kirjoissa ja elokuvissa, mutta tässä en siitä olisi niin välittänyt.

Kerronta oli todella hyvää ja tarina eteni hyvää vauhtia. Hahmot olivat onnistuneita ja etenkin Nikosta pidin kovasti. Juoni oli ihan mielenkiintoinen (itse rakkaustarinaa lukuunottamatta) ja siihen kun lisätään hyvä kerronta, niin en malttanut olla lukematta loppuun asti vaikka en juuri kirjasta edes muuten pitänyt. Esillä oli joitain tärkeitä aiheita, kuten viiltely ja syrjintä. Siitä vielä plussaa.

Tietoa kirjasta :: Kesytön

Elina Rouhiainen Julkaistu: kesäkuu 8, 2012
Tyylit: fantasia, paranormaali romantiikka, nuoret
Avainsanat: ihmissudet, kotimainen

1. laitos: Tammi, 2012. Kansi: Eevaliina Rusanen. Sidottu, kansipaperi.
2. laitos: Tammi, 2013. Bon-pokkarit. Nidottu.

Luulitko tietävästi millaista on susirajalla? Mieti uudestaan. Unohtumaton lukuelämys Kesytön on täysiverinen paranormaali romanssi ja koukuttavan Susiraja-sarjan ensimmäinen osa.

Raisa Oja on 17-vuotias Kallion kasvatti ja kunnianhimoinen taiteilijanalku, jonka elämä sortuu kun hänen äitinsä kuolee yllättäen. Rakas Helsinki ... (lisää)

Väristys (Väristys, #1)Ikuisuus (Väristys, #3)Jäljitetty (Susiraja, #3)Häivähdys (Väristys, #2)Uhanalainen (Susiraja, #2)
Uusin jäsen: Anni Korhonen