Tämä kirja oli todellakin yksi parhaista mitä olen lukenut. Kirja siis keskittyy Morrigan Crowhin taisi olla suomeksi Korppi (Luin kirjan englanniksi) joka siis on kirottu. Hänet viedään Nevermooriin Jupiter Pohjoisen avulla. Morriganin pitää selvitä koetuksista että pääsee meineikkaaseen seuraan. Kirja oli mielestäni todella viihdyttävä ja hauska. Tutustuin siihen juuri jonkun kirja arvostelun kautta. Päähenkilö Morrigan on kaikin puolin rakastettava. Hän on itsevarma ja rohkea. Nevermoor kaupunkina on hyvin kuvailtu ja hienosti suunniteltu. Yhden tähden annoin Morriganille, yhden Nevermoorille kolmas menee juonelle joka oli ihanasti suunniteltu. Neljäs tähti Deaukalionille ja sen henkilö kunnalle. Viides tähti kyllä jäi pois siitä että joistakin hahmoista ei kerrottu paljoa mitään. Samoin meiseustakaan. Mutta silti hahmot olivat hienoja ja olen aika varma että tulevaisuudessa kuulemme uutta Mogin äidistä. No toinen osa on luettu ja kolmas tulee ensi vuoden kesällä:)

Tietoa kirjasta :: Nevermoor: Morriganin koetukset

Jessica Townsend Julkaistu: maaliskuu 23, 2018

Alkuteos ilmestynyt 2017. Suomentanut Jaana Kapari-Jatta. Kuvitus: Beatriz Castro. Kansi: Sami Saramäki. Sidottu.

LUE TARINA, JONKA KALTAISTA EI OLE.
ASTU MAAILMAAN, JONKA KALTAISTA EI OLE.

Morrigan Korppi on kirottu.

Koska hän on syntynyt ehtoona, ajan viimeisenä päivänä, häntä syytetään kaikista onnettomuuksista, sattuivat ne kenelle tahansa. Mutta mikä pahinta, hänen on määrä kuolla yhdentenätoista syntymäpäivänään.

Kun Morrigan ... (lisää)

Aistienvartija (Väki, #2)Koiramyrsky (Selviytyjät, #6)Tiimalasi (Everlife, #1)Kesytön (Susiraja, #1)Tuulien koti (Vuorileijonan varjo, #8)
Jupe
Uusin jäsen: sulavsalim