Kirja-arvio: Myrskynsilmä

Kirjoittanut _kirjakeiju_ - 3.5

Odotin paljon tältä kirjalta ja jouduin ikäväkseni pettymään. Todella mielenkiintoisesta lähtöasetelmasta alkanut kirja jatkui keskinkertaisena seikkailukertomuksena. Ongelma tuntuu olevan se, että hahmoihin ei oikein ehtinyt tutustua kunnolla, kun jo kiiruhdettiin kohti seuraavaa seikkailua. En kokenut sellaita PAKKO LUKEA NYT HETI -tunnetta, ehkä koska en missään vaiheessa tuntenut henkilöhahmoja todella omakseni. Kirjassa oli kuitenkin paljon hyviä elementtejä joista tykkäsin, kuten vaikka puukirjasto. Wau!

Tietoa kirjasta :: Myrskynsilmä

Meri Luttinen Julkaistu: elokuu 17, 2020
Tyylit: fantasiahistoriallinen fantasia, nuoret
Avainsanat: kotimainen, suomalainen kansanperinne

Kansi: Riikka Turkulainen. Sidottu.

Kaunis historiallinen fantasiaromaani esikoistekijältä

16-vuotias Kainu joutuu luopumaan entisestä elämästään ja tulevaisuuden haaveistaan, kun hänelle lankeaa suuren tietäjän rooli. Muinaissuomalaiseen fantasiamaailmaan sijoittuva seikkailu kertoo koskettavasti nuoren aikuisen oman paikan etsimisestä ja löytämisestä.

Keskikesän yöttömänä yönä Kainu seisoo punamultakehien reunalla. Nuoret tytöt ... (lisää)

Artemis Fowl: Ikuisuuskoodi (Artemis Fowl, #3)Pimeä nousee IV–VOdin kirous (Noitien taistelu, #3)Muistojenlukija (Väki, #1)Mosaiikkilintu (Oman keisarien aikakirjat, #1)
LordStenhammar
Uusin jäsen: Päivi Tolmunen