En ole trilogian ensimmäisen osan fani, eikä tämäkään napannut. Hahmojen kehittelylle ei minun makuuni varata tarpeeksi aikaa tässä tarinassa. Kun he sitten hyvin pian kohtaavat loppumattomien haasteiden vuoren, minulle on aivan yksi ja sama kuinka siinä käy. Tämän kirjan tarina kaikkine koukeroineen jäi näin ollen minulle etäiseksi ja koin sen suorastaan tylsäksi. Kirja muistutti minua Aveyardin Hopea-sarjasta sekä Ahernin Viallisesta ja Täydellisestä.

Tietoa kirjasta :: Koston ja kunnian lapset

Tomi Adeyemi Julkaistu: elokuu 10, 2020
Tyylit: fantasiakorkea fantasia, nuoret

Alkuteos ilmestynyt 2019. Suomentanut Outi Järvinen. Kartta: Keith Thompson. Kansi: Sarah Jones. Sidottu.

Henkeäsalpaava taistelu magiasta. Jatkoa kansainvälistä ylistystä keränneelle Veren ja luun lapset -romaanille.

Zélie ja Amari ovat onnistuneet mahdottomassa: tuomaan magian takaisin Orïshan valtakuntaan.

Aateliston ja kansan välit kiristyvät sodan partaalle. Magia voi olla pelastus tai tuho. Zélien on yhdistettävä Orïsha tai ... (lisää)

Odininlapsi (Korpinkehät, #1)Korkea puoliso (Kuparisaari, #2)Maresin voima (Punaisen luostarin kronikoita, #3)Maresi (Punaisen luostarin kronikoita, #1)Perillinen (Perillinen, #4)
Lutatius, Fievre
Uusin jäsen: EeFla Q