Houkutus: Kuvitettu opas vampyyrisaagaan - Stephenie Meyer9

Kirja-arvio :: Houkutus: Kuvitettu opas vampyyrisaagaan

Kirjoittanut _kirjakeiju_

Todella kattava opas Twilightin maailmaan! Tämän lukemalla saa paljon uutta tietoa erityisesti henkilöiden taustatarinoista. Kirjassa oleva tarinan aikajana on myös kiva! Sain paremman kuvan siitä, millaisella aikajänteellä asiat tapahtuivat. Kuvituskin miellyttää, tykkäsin kun se on samantylistä Houkutuksen sarjakuvasovituksen kuvituksen kanssa. Tämä on hyvä kirja luettavaksi nimenomaan kun kaikki tarinan osat on jo luettu. Jos tästä aloittaisi tarinaan tutustumisen, saisi hyvin pian informaatioähkyn.

KAMPANJA: Storytelissä pidennetty ilmainen kokeilujakso 30 päiväksi!

Houkutus: Kuvitettu opas vampyyrisaagaan

Alkuteos ilmestynyt 2011. Suomentaneet Pirkko Biström, Hilla Hautajoki, Tiina Ohinmaa, Pirjo Ruti ja Marlene Sanoukian. Sidottu.

Miljoonia lukijoita vietellyt vampyyrisaaga

Houkutus
Uusikuu
Epäilys
Aamunkoi
Bree Tannerin lyhyt elämä

Virallinen opas Twilight-sarjan maailmaan

Houkutus – kuvitettu opas vampyyrisaagaan pureutuu syvälle Stephenie Meyerin luoman kirjasarjan kiehtoviin maailmoihin. Monipuolinen teos sisältää muun muassa yksityiskohtaisia henkilöhahmoprofiileja ja sukupuita, karttoja, haastattelun sekä esittelee kirjailijan inspiraation lähteitä.

Opasta rikastuttaa lähes sata nelivärikuvaa, ja se vastaa moniin lukijoiden mieltä askarruttaneisiin kysymyksiin. Millainen oli Alice Cullenin salaperäinen menneisyys? Miten Volturien valtakausi alkoi? Mikä on puolivampyyri?