Aamunkoiton torni (Throne of Glass #6) - Sarah J. Maas9

Kirja-arvio :: Aamunkoiton torni

Kirjoittanut _kirjakeiju_

Jännitys tiivistyy, kun loppu alkaa häämöttää. Tämän kirjan jälkeen Throne of Glass -sarjaa on suomentamatta enää yksi osa! Kirja lähti minulla vähän hitaasti, ehkä syynä oli ärsytykseni edellisen kirjan lopusta ja siitä, että tämä kirja ei antanut helpotusta piinaavaan tilanteeseen. Pikkuhiljaa kirjaan pääsi kuitenkin kiinni ja sehän sitten koukuttikin edellisten osien tapaan. Jännitystä ja romantiikkaa löytyi sivujen välistä, mitäpä sitä muuta kaipaisikaan. No, supervanha kirjasto luemattomine aarteineen toki innosti myös. Tämä sarja alkaa saada samanlaista meininkiä henkilöhahmojen parittamisessa, kuin Mustan tikarin veljeskunta. No huh.

Kirja-arvion palautteet +1

Kampanja: Kokeile 30 päivää ilmaiseksi BookBeat ja Elisa Kirja

Aamunkoiton torni

Alkuteos ilmestynyt 2017. Suomentanut Sarianna Silvonen. Kartta: Kelly de Groot. Kannen kuva: Shutterstock. Sidottu, kansipaperi.

KUNNIAKAS VALTAKUNTA
EPÄTOIVOINEN MATKA
MUINAINEN SALAISUUS

Kuninkaallisen vartioston entinen kapteeni Chaol Westfall loukkaantui lasipalatsin sortuessa. Vankkumaton lojaalius, voima ja ammatillinen asema ovat olleet hänen elämänsä kulmakivet, mutta Adarlanin kuninkaan antama kuolinisku on riistänyt Chaolilta kaiken.

Chaol matkustaa Eteläiselle mantereelle tapaamaan Torre Cesmen maineikkaita parantajia. Se voi olla hänen ainoa toivonsa toipua entiselleen, mutta hänellä on toinenkin tehtävä: taivutella mahtava Khagan liittymään taisteluun ikiaikaista pahuutta vastaan. Eteläisellä mantereella on kuitenkin omat salaisuutensa, jotka voivat joko pelastaa koko maailman tai tuomita heidät kaikki tuhoon...

"Vuosikymmenen parhaita fantasiasarjoja." – Time Magazine