Glass

Julkaisupäivä: 18.1.2019
Lajityyppi: scifi, mysteeri, draama
(keskiarvo 3.00 / 1)

Traileri lupasi hyvää ...

Lähettänyt 206 päivää sitten :: Darkki
Darkki avatar
Tulihan katsottua tää leffa. Pidin aikoinaan Unbreakable leffasta ja odotukset tähän leffaan oli melko korkealla trailerin ja näyttelijäkaartin perusteella. Valitettavasti leffan taso kuitenkin jäi mielestäni hyvin köykäiseksi ja juoni monessa kohtaa tuntui väkisin väännetyltä. Trailerissa tuntui olevan lähes kaikki leffan huippukohdat ja muuten leffa tuntui melko pitkäveteiseltä. Bruce Willis roolihahmo olisi pitänyt mielenkiintoa kaikesta huolimatta yllä... jos kyseistä hahmoa olisi näytetty edes hieman enemmän. Bruce ei montaa vuorosanaa leffan aikana sanonut ja muutenkin rooli jäi leffassa hyvin köykäiseksi. Leffa oli valitettava lässähdys alusta loppuun, eikä lopun "huipennus" pelastanut leffaa, vaan enemmän tuntui purkkaratkaisulta.

Valitettavaa... sillä tässä leffassa olisi voinut olla potentiaalia paljon enemmän.
(luettu 453 kertaa)
Vastaa
Rasimus 151 päivää sitten
Mä sanoisin, että ei Glass ihan sellaista skeidaa ollut kuin Shyamalanin leffat tyypillisimmillään, mutta ei kestä vertailua Unbreakableen eikä Splittiin (joiden jatko-osa Glass siis on) jotka ovat miehen paskan uran parempaa tavaraa (Kuudennen aistin ja Villagen lisäksi). Mutta tarina on hyvä, mitä nyt kerrontaa olisi auttanut jos pituudesta olisi otettu parikymmentä minuuttia pois. Jos ajoittaisen laahauksen fiiliksen saisi pois, niin tämä olisi ollut ihan hyvä, nyt vain keskinkertainen.
Vastaa | Tykkää

Freyja