Devoted Souls - peliromaani -kirjan kirjoittajat julistavat piirustus- ja kirjoituskilpailun ajalle 1.11 - 31.12.2007. Ideana on kirjoittaa tai piirtää omasta Devoted Souls -pelihahmosta, joka pelin hengen mukaisesti voi olla fantastinen tai scifistinen hahmo - tai näitä molempia samaan aikaan. Piirustuskisaan  voi osallistua myös lyhyellä sarjakuvalla. Kilpailu on kaikille avoin, ja siihen osallistuminen ei edellytä kirjan hankkimista. Ideoita pelin maailmasta saa kirjan verkkosivuilta osoitteesta www.devotedsouls.com. Voittajille muhkeat palkinnot ja lisäksi kaikkien osallistujien kesken arvotaan kirjapalkintoja.

Millainen olisi sinun Devoted Souls -pelihahmosi? Luo oma pelihahmosi ja osallistu kilpailuun joko piirtämällä tai kirjoittamalla. Minkä niminen hahmosi on? Miltä hän näyttää, miten käyttäytyy? Mitä jumalaa hahmosi kannattaa? Lisätietoja pelin maailmasta ja jumalista saat osoitteesta www.devotedsouls.com sekä tietysti itse romaania tutkimalla.

KILPAILUN OHJEET

Osallistumisaika: 1.11.2007 – 31.12.2007
Sarjat:  Sarjoja on kaksi, piirustussarja ja kirjoitussarja.

Piirustussarjan ohjeet:
Piirrä tai maalaa käsin tai koneella, maksimikoko A4.  Kukin kilpailija saa osallistua sarjaan korkeintaan kolmella kilpailutyöllä. Töiden arvioinnissa huomioidaan idea, tekniikka, omaperäisyys sekä töiden soveltuvuus Devoted Souls -maailmaan.

Kirjoitussarjan ohjeet:
Kirjoita maksimissaan 200 sanan mittainen kuvaus hahmostasi. Otsikoi esittelysi.  Kukin kilpailija saa osallistua sarjaan korkeintaan kolmella kilpailutyöllä.  Töiden arvioinnissa huomioidaan idea, oma-peräisyys, kielellinen lahjakkuus  sekä töiden soveltuvuus Devoted Souls -maailmaan.   Kilpailutyöt voi palauttaa joko sähköpostitse tai kirjepostitse.

Sähköposti osoitteeseen devotedsouls@gmail.com. Kirjoita kilpailuteksti suoraan viestin tekstikenttään. Kuvat liitetiedostoina (jpg tai gif), maksimikoko 1 megatavu.

Kirjeposti osoitteeseen WSOY / Devoted Souls, PL 222, 00121 Helsinki. Kilpailutöitä ei palauteta, joten jos haluat säilyttää originaalin itselläsi, laita meille kopio työstäsi.

Kilpailu on kaikille avoin. Muista laittaa kilpailutyön yhteyteen oma nimesi, yhteystietosi (osoite, puhelinnumero) ja ikäsi.  Töiden pitää olla ennen julkaisemattomia. Parhaita töitä voidaan julkaista www-sivuillamme osoitteessa www.devotedsouls.com. Julkaisemisesta sovitaan erikseen piirtäjien ja kirjoittajien kesken.

Kilpailun tuomareina toimivat kirjailija/graafinen suunnittelija Eija Lappalainen, kirjailija/kustannus-toimittaja Anne Leinonen, graafinen suunnittelija Markku Lappalainen ja WSOY:n lasten- ja nuortenkirjaosaston kustannuspäällikkö Lippo Luukkonen.

Kummankin sarjan voittaja saa palkinnoksi vuoden ilmaisen peliajan valitsemaansa verkkoroolipeliin (arvo korkeintaan 200 euroa) tai 200 euron kirjalahjakortin.  Kisassa jaetaan myös kunniamainintoina kirjapalkintoja. Lisäksi kaikkien osallistuneiden kesken arvotaan kymmenen Devoted Souls – peliromaania.

Kilpailua koskevat tiedustelut osoitteeseen devotedsouls@gmail.com

Devoted Souls – peliromaani on Eija Lappalaisen ja Anne Leinosen kirjoittama verkkoroolipelaamisesta kertova nuortenkirja. Kirjan sarjakuvakuvituksen on tehnyt Markku Lappalainen. Kustantaja on WSOY.
Log in to comment
Keskustele aiheesta foorumilla (0 vastausta).
Uusin jäsen: chong wen