Risingshadow koki vuosi sitten viimeisimmän suuren uudistuksensa ja nykyinen sivusto avautui käyttäjille 2.10.2013. Vuosipäivän kunniaksi ylläpito julistaa Risingshadow-aiheisen runokilvan! Kaikkien osallistuneiden eli runonsa määräaikaan mennessä lähettäneiden kesken arvotaan 10 euron arvoinen kirjakaupan lahjakortti. Runoja tullaan julkaisemaan sivuston Artikkeleissa.

Osallistua saavat kaikki osallistumishetkellä sivuston rekisteröityneet käyttäjät. Ylläpitäjät eivät osallistu arvontaan, mutta saavat kirjoittaa runoja.

Aihe: Risingshadow

Runon aiheena on Risingshadow:n sivusto eli runon tulee tavalla tai toisella käsitellä Risingiä!

Runossaan voi esimerkiksi kuvailla, millainen paikka tämä sivusto oikein on tai mitä se itse kullekin merkitsee. Runonsa avulla voi jakaa sivustoon liittyviä muistoja, kiitosta toisille risingiläisille tai vaikkapa palautetta ja tulevaisuudentoiveita.

Runoja saa halutessaan lähettää myös useampia kuin yhden, mutta kukin osallistuja osallistuu lahjakorttiarvontaan vain yhdellä runolla.

Lähetys viimeistään 30.11.

Lähetä runosi sähköpostilla osoitteeseen: kilpailu at risingshadow.net.

Lähetä runosi viimeistään sunnuntaina 30.11.2014!

Runon lisäksi kirjoita viestiisi Risingshadow:lla käyttämäsi nimimerkki. Muita yhteystietoja ei osallistumisvaiheessa tarvitse. Mainitse, mikäli haluat, ettei nimimerkkiäsi mainita julkaistavan runon yhteydessä.

Mikäli lähetät runon tekstitiedostoliitteenä, tulee tiedoston olla muotoa .doc, .odt tai .rtf. Huomioithan, etteivät kaikki tekstinmuotoilut ja –asettelut välttämättä näy oikein myöhemmin Artikkeleissa julkaistaessa.

Lahjakortin arvonta

Runonsa lähettäneiden kesken arvotaan yksi 10 euron lahjakortti joko Suomalaiseen kirjakauppaan tai verkkokirjakauppaan Booky.fi.

Lahjakortin voittaja arvotaan joulukuun alussa ja hänen nimimerkkinsä ilmoitetaan sivustolla. Ylläpito ottaa myös sähköpostilla yhteyttä arvonnan voittajaan ja pyytää tältä yhteystiedot palkintolahjakortin toimittamista varten.

Arvonnan voittaja saa valita, haluaako lahjakortin Suomalaiseen kirjakauppaan vaiko verkkokirjakauppaan Booky.fi. Kummankin lahjakortin arvo on 10 euroa.

Suomalaisen kirjakaupan lahjakortti käy maksuvälineenä sekä Suomalaisen myymälöissä että verkkokaupassa Suomalainen.com. Suomalaisen lahjakortti toimitetaan postitse. Tarkemmat tiedot: Linkki.

Bookyn lahjakortti käy maksuvälineenä verkkokaupassa Booky.fi. Bookyn lahjakorttitunnus toimitetaan tekstiviestinä ja sähköpostilla. Tarkemmat tiedot: Linkki.

Runojen julkaiseminen

Runokilvan satoa tullaan julkaisemaan meidän kaikkien iloksemme Risingshadow:n Artikkeleissa joko kirjoittajan nimimerkillä tai nimettömänä. Ilmoita osallistumisen yhteydessä, mikäli haluat, että oma runosi julkaistaan nimettömänä!

Mahdollisia kilpaan liittyviä kysymyksiä voi esittää yhteydenottolomakkeella tai foorumilla.

Ylläpito toivottaa mitä parhainta runomieltä!

Keskustele aiheesta foorumilla (5 vastausta).