tammi 28
keskiviikko

Risingshadow on Suomen suurin scifi- ja fantasiakirjallisuuteen keskittynyt sivusto.
Tarjoamme mm. kattavan ja ajantasaisen spefikirjatietokannan, arvosteluja
uutuuskirjoista ja aktiivisen keskustelualueen!

[klikkaa suuremmaksi]

Julkaistu syyskuu 2003
Muokannut Thialfi 28.12.2014
Lisännyt Darkki 27.10.2003

Kustantanut Tammi.

Kansi: Timo Mänttäri. Sidottu.

"Satelliittitutkien ulottumattomissa kiersi maata pienehkö ellipsinmuotoinen alus.
Oletko taas antanut Gwarpin leikkiä ihmisillä?
– Lupasin sille pienen kokeilun, jos se syö puuronsa loppuun.
– Ja minä kun olen yrittänyt opettaa sille, että ihmiset eivät ole mitään leikkikaluja."

Maarit on aivan tavallinen nuori, joka huomaa itsessään jotain outoa.

Kun yksi asia vinksahtaa perusteellisesti, ei muitten asioitten vinksahdus enää niin paljon järkytä. Kerrankos sitä nuori nainen jakaa poikaystävän viiden muun tytön kanssa, ja kautta aikainhan on ollut niitä ihmisiä, joitten täytyy teljetä ovensa täydenkuun aikaan. Uudet ystävät hämmästyttävät hyvässä ja pahassa, ja Maarit saa intensiivikurssin siitä mitä kaikkea ihmiseen voi mahtua. Elämä on kummaa, mutta lumoavaa.

Petojen kaupunki (Petojen kaupunki, #1) Eragon (Perillinen, #1) Salaisuuksien laakso Jäämaan huuto (Jäämaan kronikka, #1) Liikkuva linna 1 Illallinen vampyyrin kanssa Salamavaras (Percy Jackson, #1)
 Kirja-arvioita (yhteensä 1 kpl)
- Celestine
15.09.2013

Aivan mahtava kirja! Ihmissudet oli saatu tarinaan todella hyvin ja kirja tuntui loppuvan liian pian, olisin tahtonut lukea lisää Maaritin ja kumppaneiden elämästä. Maaritin mielialoja kuvataan todella hyvin. Ainoa, mikä häiritsi oli kursivoidut osat, jotka tuntuivat jäävän vähän turhan irrallisiksi muun tarinan rinnalla.
Tykkää