Kirjaudu Rekisteröidy

Käyttäjätunnus *
Salasana *
Muista minut

Luo tunnus

(*) kentät ovat pakollisia.
Nimimerkki *
Vahvista email *

Suden tie

Suden tie /library_link/images/books/8048.jpg

Suden tie

Julkaistu: joulukuu 30, 2016 (Like)
Alkuperäinen nimi The Wolf Road

Tyylit: scifi > dystopia, jännitys

Alkuteos ilmestynyt 2016. Suomentanut Elina Koskelin. Sidottu, kansipaperi.

”Ansastaja oli koko perheeni. Hän ei ollut verisukulaiseni, ei ollut sukua, hän oli minun valintani. Ja minä valitsin väärin.”

Elka ei muista aikaa ennen Ansastajaa. Hän oli seitsemänvuotias räsynukke, nälkäinen ja eksyksissä, kun Ansastaja otti hänet siipiensä suojaan. Vuosien saatossa Ansastaja on opettanut hänet selviytymään villissä erämaassa, jossa sivilisaatio on muisto vain ja ihmiset luonnon ja toistensa armoilla.

Mutta mies, jonka Elka on kuvitellut tuntevansa, on piilotellut kauhistuttavaa salaisuutta. Mies on tappaja. Hirviö. Elka ryntää pakomatkalle jäätävään erämaahan vakaana aikomuksenaan löytää oikeat vanhempansa ja vastaukset kysymyksiinsä. Mutta kummassa suunnassa todellinen vaara piilee – edessä vai takana?

”Unohtumaton odysseia häkellyttävän kauniiseen erämaahan ja Elkan sisukkaaseen mieleen.” – Publishers Weekly

”Armoton psykologinen trilleri erämaassa selviytymisestä ja menneisyyden haamuista.” – Booklist

Muokannut Jussi (03.01.2017)
Tietoa kirjailijasta :: Beth Lewis
Beth Lewis

Beth Lewis on lontoolainen kirjailija.

Myrsky nouseeAikamatkaThe SpiritTotuuskuutioRichard Bachman -kirjat: Vimma & Juokse tai kuole
Kirjoittanut HourglassEyes (13.01.2017)

Pienen alkukankeuden jälkeen Elkan pako/etsintämatka erämaan halki tempaa mukaansa kiehtovuudellaan. Vaikka eletään maailmassa, jossa nykyaikainen sivistys on enää muisto, ei tähän asian laitaan juurikaan puututa. Sen sijaan tarinan kiehtovuus tulee juuri armottomasta erämaasta, Elkan kyvyistä selvitä ja uudelleen alkaneen Alaskan kultaryntäyksen tunnelmasta. Suosittelen!

Paikalla 0 jäsentä ja 29 vierailijaa:

Uusin jäsen: Dixon fani