16.10.2013 00:16 #1 :: Xariel
Video, jonka soisit muidenkin näkevän
Törmäsitkö johonkin hauskaan videoon youtubessa tai jossain muualla? Hauskuttaisiko se meitä muitakin? Postaa se tänne.

Kaikki ovat kuulleet the foxin, mutta Ylviksellä on muitakin huippuja biisejä, kuten vaikka Jan Egeland! ( Wikipedia ) Hän muuten kommentoi kappaletta NPR:lle seuraavasti: "I think it is hilarious with its crazy text and great tune." Olen aivan samaa mieltä!

Muokannut 16.10.2013 00:16 Xariel
Tykännyt: Rinja

• Rinja hahmo
  • Rinja
    Aavevelho

16.10.2013 00:51 #2 :: Rinja
Video, jonka soisit muidenkin näkevän
Jeij, Jan Egeland :heart: Olen tuijotellut Ylviksen videoita aika paljon viime viikkoina, ainakin siihen nähden että yleensä en voi sanoa "tuijottelevani" mitään videoita mistään. Eniten on tainnut pyöriä nimenomaan Jan Egeland, mutta aika lähellä sitä ovat olleet myös The Fox, Stonehenge ja Jeg heter Finn.
Muokannut 16.10.2013 00:52 Rinja

16.10.2013 01:52 #3 :: Xariel
Video, jonka soisit muidenkin näkevän
Ai, hienoa että muutkin on koukuttunut. Entäpä Pressure? Huumori ei ihan tarkalleen ottaen iske, mutta biitti sitäkin enemmän! Idea on kyllä mainio.

• Emelie hahmo

16.10.2013 08:36 #4 :: Emelie
Video, jonka soisit muidenkin näkevän
Ylvis on mainiota viihdettä! :cheesy: The Fox on vaan sellainen kappale, että sitä ei saa millään pois päästään soimasta. Nuo muut ovat onneksi vähän vähemmän minun mieleeni tarttuvia, niitä voi kuunnella useammankin kerran ilman että pelkää menettävänsä yöunensa jatkuvan laulamisen tarpeen takia.

16.10.2013 17:46 #5 :: Kirjaneito
Video, jonka soisit muidenkin näkevän

Emelie kirjoitti: Ylvis on mainiota viihdettä! :cheesy: The Fox on vaan sellainen kappale, että sitä ei saa millään pois päästään soimasta.

Jep. Koita siinä nukahtaa kun Ylviksen The Fox ja The Cabin soivat iloisena sekamelskana päässä...

Oma videosuositukseni on Pentatonix nimisen a capella bändin Evolution of music -video. Leirikaverini näytti minulle tämän huikean yhtyeen videon ja nyt olen riippuvainen bändistä. Huikean tästä tekee se, että koska kyseessä on a capella, biiseissä ei ole käytetty lainkaan instrumentteja. Jotkut meistä ovat lahjakkaita. :smile:

16.10.2013 17:57 #6 :: Kuunliekki
Tykännyt: celeblith, Rinja, Huoleton

16.10.2013 18:12 #7 :: Kirjaneito
Video, jonka soisit muidenkin näkevän

Huh, tuo oli kyllä huikea! Olen mykistynyt. :wink: Oma musikaalisuus tuntuu äkkiä aika mitättömältä...

• Pisania hahmo
  • Pisania
    Hornanhenki

16.10.2013 18:13 #8 :: Pisania
Video, jonka soisit muidenkin näkevän
Musiikista elokuviin: Screen Junkiesin rehelliset trailerit ovat jotain törkeän hauskaa. Katsoin ne kaikki putkeen ja kyynelehdin naurusta. En ole edes nähnyt useimpia noista leffoista ja trailerit katsottuani tuntuu ettei enää tarvikaan, ainakaan Twilighteja. Ei että muutenkaan olisin.
Esimerkkinä The Dark Knight . (Bätmiehen ääni, seriously?)
Muokannut 16.10.2013 18:16 Pisania

19.10.2013 09:11 #9 :: Huoleton
Video, jonka soisit muidenkin näkevän

Kuunliekki kirjoitti: Lahjakkaista ihmisistä ja musiikista puheen ollen... Kaveri tekee oman soittimen ja soittaa sitä pätevämmin kuin allekirjoittanut edes ala-asteella nokkahuilua. Teepä sama perässä - tai mene vain katsomaan video. :wink: En osaa laittaa videota tollain hienosti suoraan viestiin näkymään kun teillä on, joten linkkaan vain.

Huipun kuuloinen soundi!
Muokannut 19.10.2013 09:12 Huoleton

03.11.2013 21:15 #10 :: Huoleton

04.11.2013 13:43 #11 :: Xariel
Video, jonka soisit muidenkin näkevän
CGP Grey tekee loistavia, aivan loistavia ja informatiivisia videoita aiheesta kuin aiheesta. Useimpiin saa myös laitettua alakulmasta suomenkielisen tekstityksen!

Muokannut 04.11.2013 13:43 Xariel

06.11.2013 13:11 #12 :: The Big Bad Wolf
Video, jonka soisit muidenkin näkevän
Pirates of the Caribbean ja maailman suurin kysymys :wink: Vanha, mutta naurattaa eniwei vieläkin.

06.11.2013 19:44 #13 :: Kirjaneito
Video, jonka soisit muidenkin näkevän
Hehee, maailman suurin kysymys ainakin noissa leffoissa. :wink: Tuli tuosta mieleen yksi samantapainen, joka jää kyllä soimaan päähän loppupäiväksi...

Tykännyt: The Big Bad Wolf

06.11.2013 19:58 #14 :: The Big Bad Wolf
En ole TSHn fani, mutta tuolle repeän aina :lol: Kai tämä on tuttu myös? :wink:

• Rinja hahmo
  • Rinja
    Aavevelho

06.11.2013 20:12 #15 :: Rinja
Video, jonka soisit muidenkin näkevän

The Big Bad Wolf kirjoitti: Plus, totta kai Game of Thrones ja Maroon 5 -parodiaa Sarja ikuisella luku/katselulistalla, osittain tän videon takia.

Hah, tuota en ollut nähnyt :D Spoilaava video tosin.

07.11.2013 23:13 #16 :: Echramath
Video, jonka soisit muidenkin näkevän
Ruotsalaisuuden päivä meni jo, mutta Henrik Schyffertilta ruotsinsuomalaisesta elinkeinoelämästä on edelleen sanottavaa paikallislehdistä, opiskelusta ja juhlimisesta.

07.12.2013 20:53 #17 :: Mustelmann
Video, jonka soisit muidenkin näkevän
Hobitin kuvauksissa ei tainnut olla pelkästään hauskaa. Tässä Bilbon vittumaiset terveiset faniyhteisölle:

Tykännyt: Soturiorava

20.12.2013 00:33 #18 :: FreakyMike
Video, jonka soisit muidenkin näkevän
Äsken tuli vastaan jouluun sopiva pilaversio siitä mainoksesta missä Van Damme teki spagaatin liikkuvien ajoneuvojen päällä.

Muokannut 20.12.2013 00:42 FreakyMike

• Dyn hahmo

22.12.2013 13:30 #19 :: Dyn
Video, jonka soisit muidenkin näkevän
Joulumieli vielä hukassa? Katso tämä video!

• Anitra hahmo
  • Anitra
    Kaartilainen
22.12.2013 22:59 #20 :: Anitra
Video, jonka soisit muidenkin näkevän
Michael Courtemanche. En tiedä mitä muuta sanoa.

Muokannut 22.12.2013 23:00 Anitra