• Mahtava kirja
    • Kirja: Varjo ja riipus (Grishaversumi, #1)
    • 1 kommentti (Iines 9 päivää sitten)
    • Kustantajat.
    • Kirja: Jäänvartija (Konetrilogia, #3)
    • karivaan 84 päivää sitten

APRILLIA: Toivomuksia presidentti Iivarille?

01.04.2017 10:23 #1 : Hiistu
Kuten kaikki ovat toivottavasti huomanneet, meidän Iivari pyrkii presidenttiehdokkaaksi .

Nyt kun Iivarilla on vielä aikaa liikkua täällä meidän keskuudessamme, eikä ole kiireitä valtionvierailujen ja muun kanssa, olisi hyvä tilaisuus esittää hänelle toivomuksia tulevalle virkakaudelleen. Eli millaisia poliittisia tekoja, aloitteita, linjauksia ja kannanottoja sekä muita valtionpäämiesotteita te toivoisitte Iivarilta, jos/kun hänestä tulee Suomen presidentti?
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Ageha

01.04.2017 11:12 #2 : Piru Naiseksi
Miten aiot ratkaista huhtikuun 1. päivänä saadun informaation luotettavuuteen liittyvän ongelman? Se pulma toistuu vuosittain, joten tarttis terhrä jotakin.

01.04.2017 11:37 #3 : LordStenhammar
Pistäkää kaikki sellaiset poliitikot kuriin, jotka yhden päivän sijasta kieroilevat koko vuoden.

THE GOD CREATED SHIT.

01.04.2017 13:14 - 01.04.2017 13:16 #4 : Hiistu
Vastaus käyttäjältä Hiistu aiheessa APRILLIA: Toivomuksia presidentti Iivarille?
^^ Iivari voisi liittyä erään yhdysvaltalaisen kollegansa käymään taisteluun valeuutisia (fake news) vastaan.

Minä toivoisin, että Iivari julkistaisi Suomen valtion salaiset ufo-asiakirjat, jotta viimein saataisiin selvyys, mitä näkyi Forssan taivaalla tammikuussa 1973.

Lisäksi olisi kiva, jos Risingin toimintaa rahoitettaisiin verovaroin, niin ettei Darkin tarvitsisi itse maksaa palvelinmaksuja ym.
Viimeksi muokattu: 01.04.2017 13:16 Hiistu.

01.04.2017 13:20 #5 : LordStenhammar
Ja missä viipyy Cthulhu -aiheinen huvipuisto kotikuntani Hollolan piiriin? Toisi satavarmasti lisää palveluita, turisteja ja uusia yrittäjiä paikkakunnalle. Tietenkin nämä ovat ehkä enemmän niitä kuntapoliittisia hankkeita, mutta kyllä presidentti voi sillekin asialle jotain tehdä.

THE GOD CREATED SHIT.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Hiistu

01.04.2017 15:14 #6 : Fievre
Vastaus käyttäjältä Fievre aiheessa APRILLIA: Toivomuksia presidentti Iivarille?
Eikö Iivari voisi määrätä linnanjuhliin laittaa scifi- ja fantasiateeman? Saataisiin vähän mielenkiintoa siihen pukujen vertailuun...

01.04.2017 21:48 #7 : Alfred
Vastaus käyttäjältä Alfred aiheessa APRILLIA: Toivomuksia presidentti Iivarille?
Kunhan nyt ei olisi vain aprillipilaa koko juttu?...

01.04.2017 23:25 #8 : Hiistu
^ Taisihan se olla.

Henkilökohtaisesti odotan silti vielä Iivarin lausuntoa asiasta, jottei tule ensi vuonna äänestyskopissa yllätyksiä. :grin:

03.04.2017 01:04 #9 : Echramath
Vastaus käyttäjältä Echramath aiheessa APRILLIA: Toivomuksia presidentti Iivarille?
Olisin kysynyt tuosta Pähkinäsaaren rauhan rajojen palauttamisesta.

03.04.2017 02:31 #10 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa APRILLIA: Toivomuksia presidentti Iivarille?

Echramath kirjoitti: Olisin kysynyt tuosta Pähkinäsaaren rauhan rajojen palauttamisesta.

Tai Kalmarin unionin. Miksi tyytyä presidenttiyteen kun voi ryhtyä suoraan kuninkaaksi?

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Echramath

LordStenhammar