APRILLIA: Toivomuksia presidentti Iivarille?

Hiistu
Hiistu loi aiheen: Toivomuksia presidentti Iivarille?
01.04.2017 10:23 #1

Kuten kaikki ovat toivottavasti huomanneet, meidän Iivari pyrkii presidenttiehdokkaaksi .

Nyt kun Iivarilla on vielä aikaa liikkua täällä meidän keskuudessamme, eikä ole kiireitä valtionvierailujen ja muun kanssa, olisi hyvä tilaisuus esittää hänelle toivomuksia tulevalle virkakaudelleen. Eli millaisia poliittisia tekoja, aloitteita, linjauksia ja kannanottoja sekä muita valtionpäämiesotteita te toivoisitte Iivarilta, jos/kun hänestä tulee Suomen presidentti?

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Ageha

Piru Naiseksi
Piru Naiseksi vastasi aiheeseen: Toivomuksia presidentti Iivarille?
01.04.2017 11:12 #2

Miten aiot ratkaista huhtikuun 1. päivänä saadun informaation luotettavuuteen liittyvän ongelman? Se pulma toistuu vuosittain, joten tarttis terhrä jotakin.

LordStenhammar
LordStenhammar vastasi aiheeseen: Toivomuksia presidentti Iivarille?
01.04.2017 11:37 #3

Pistäkää kaikki sellaiset poliitikot kuriin, jotka yhden päivän sijasta kieroilevat koko vuoden.

THE GOD CREATED SHIT.

Hiistu
Hiistu vastasi aiheeseen: Toivomuksia presidentti Iivarille?
01.04.2017 13:14 #4

^^ Iivari voisi liittyä erään yhdysvaltalaisen kollegansa käymään taisteluun valeuutisia (fake news) vastaan.

Minä toivoisin, että Iivari julkistaisi Suomen valtion salaiset ufo-asiakirjat, jotta viimein saataisiin selvyys, mitä näkyi Forssan taivaalla tammikuussa 1973.

Lisäksi olisi kiva, jos Risingin toimintaa rahoitettaisiin verovaroin, niin ettei Darkin tarvitsisi itse maksaa palvelinmaksuja ym.

Viimeksi muokattu: 01.04.2017 13:16 : Hiistu.

LordStenhammar
LordStenhammar vastasi aiheeseen: Toivomuksia presidentti Iivarille?
01.04.2017 13:20 #5

Ja missä viipyy Cthulhu -aiheinen huvipuisto kotikuntani Hollolan piiriin? Toisi satavarmasti lisää palveluita, turisteja ja uusia yrittäjiä paikkakunnalle. Tietenkin nämä ovat ehkä enemmän niitä kuntapoliittisia hankkeita, mutta kyllä presidentti voi sillekin asialle jotain tehdä.

THE GOD CREATED SHIT.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Hiistu

Fievre
Vesivelho
Fievre vastasi aiheeseen: Toivomuksia presidentti Iivarille?
01.04.2017 15:14 #6

Eikö Iivari voisi määrätä linnanjuhliin laittaa scifi- ja fantasiateeman? Saataisiin vähän mielenkiintoa siihen pukujen vertailuun...

Alfred
Otus
Alfred vastasi aiheeseen: Toivomuksia presidentti Iivarille?
01.04.2017 21:48 #7

Kunhan nyt ei olisi vain aprillipilaa koko juttu?...

Hiistu
Hiistu vastasi aiheeseen: Toivomuksia presidentti Iivarille?
01.04.2017 23:25 #8

^ Taisihan se olla.

Henkilökohtaisesti odotan silti vielä Iivarin lausuntoa asiasta, jottei tule ensi vuonna äänestyskopissa yllätyksiä. :grin:

Echramath
Echramath vastasi aiheeseen: Toivomuksia presidentti Iivarille?
03.04.2017 01:04 #9

Olisin kysynyt tuosta Pähkinäsaaren rauhan rajojen palauttamisesta.

Dyn vastasi aiheeseen: Toivomuksia presidentti Iivarille?
03.04.2017 02:31 #10

Echramath kirjoitti: Olisin kysynyt tuosta Pähkinäsaaren rauhan rajojen palauttamisesta.

Tai Kalmarin unionin. Miksi tyytyä presidenttiyteen kun voi ryhtyä suoraan kuninkaaksi?

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Echramath

Helmeilevä susi