Four Virtues

14.05.2015 17:30 #1 :: Boarstooth
Four Virtues
Tervehdys,

muistaakseni noin 13 vuotta sitten loin tälle foorumille viimeksi käyttäjätunnukset, ne on unohtuneet jo aikoja sitten. Paljon on ehtinyt siinä ajassa tapahtua, mutta yksi asia on pysynyt samana. Fantasiakirjallisuutta oon lukenut intohimoisesti siitä lähtien kun opin lukemaan.

Mielikuvitusta tällaiselle perus insinöörille tuntuu välillä olevan liikaakin. Ja nyt vihdoin haluan päästää näitä tarinoita jotka tuntuvat jumittuvan omaan pääkoppaani ulos. Olen useamman kerran aloittanut tarinan kirjoittamisen, mutta jostain syystä se on jäänyt pariin lauseeseen ja parhaimmillaan sivun pituiseksi.

Nyt ajattelin kokeilla että auttaako se että laitan omat kirjoitukseni julkisiksi, toivottavasti. Ainakin parin ekan lyhyen tarinan valmiiksi saaminen tuntui aivan mahtavalta! Olen tässä pari päivää ollut pelkkää hymyä. Sinällänsä se onko näillä tarinoille lukijoita ei ole itselle väliä, mutta se että voin ne edes jonnekkin julkaista tuntuu hyvältä.

Kirjoitan englanniksi, jostain syystä se tuntuu itselle luontaisemmalta. Varoituksena siis että kielioppi ei välttämättä ole aivan viimeisen päälle. En ole aikaisemmin kirjoittanut blogia, mutta ajattelin että se on helppo alusta kirjoitella.

Tässä linkkin: fourvirtues.wordpress.com/

Valvojat: IivariDyn