Mistä löytää vanhoja englanninkielisiä kirjoja?

• Wuntvor hahmo Kirjoittaja
  • Wuntvor
    Kaartilainen
22.07.2020 15:20 #1 : Wuntvor
En löytänyt hakutoiminnolla tästä aiheesta keskustelua.

Ongelma: Pidän lähinnä vanhemmista (kirjoitettu ennen v. 2000) englanninkielisestä fantasiasta ja satunnaisesta scifistä. Kiinnostavia kirjoja löytyy kotimaisista kaupoista ja divareista vain harvoin.

Olen aikaisemmin ostanut englanninkieliset kirjat Amazonin kauppapaikasta ja Book Depositeryn alennusmyynneistä, mutta Amazonin toiminta alkaa ärsyttää ja ajattelin siirtyä käyttämään kilpailijaa. Onko vinkkejä muista ulkomaisista kaupoista joissa on yhtä hyvä valikoima, postittavat suomeen ja hintataso olisi kohtuullinen?

• kyty
16.09.2020 00:03 - 16.09.2020 00:04 #2 : kyty
Meinasin ehdottaa AbeBooksia jos se ei ole vielä tuttu, mutta sekin näköjään kuuluu tätä nykyä Amazoniin ja saatoitkin tarkoittaa tilanneesi jo sieltä. En tiedä hintatasosta koska itsellä ei ole kokemuksia, mutta jotkut tutut ovat tilanneet.

Aloin itsekin miettiä olisiko kuvatunlaista paikkaa olemassa, ja löysin tämän artikkelin: 15 Best Online Bookstores for Cheap New and Used Books . En vielä ehtinyt katsoa kuinka moni noista postittaa Suomeen, ja hinnathan voivat postikuluineen pompata äkkiä pilviin.
Viimeksi muokattu: 16.09.2020 00:04 kyty.

• Wuntvor hahmo Kirjoittaja
  • Wuntvor
    Kaartilainen
20.09.2020 19:11 #3 : Wuntvor
Testasin aikaisemmin AbeBooksia ja ei oikein vakuuttanut koska sekoittivat lähetykseni ja kesti viikkoja ennen kuin sain oikeat kirjat.

Kiitos linkistä, noista parhaimmalta vaikuttavat Powells, BetterWorldBooks ja Alibris. Täytyy tutkia valikoimia tarkemmin.

Uusin jäsen: Mona