Uusi käyttäjä!

Saippua
Riiviö
Saippua loi aiheen: Uusi käyttäjä!
22.01.2014 14:53 #1

Päivää kaikille :)
Uutena käyttäjänä olen yrittänyt tutustua sivustoon ja olo on vähintäänkin sekava.
Neuvokaapas nyt vähän perusasioissa :)
Tää on niin hankalaa :))

Viimeksi muokattu: 22.01.2014 16:49 : Iivari.

Formaldehyde
Formaldehyde vastasi aiheeseen: Uusi käyttäjä!!!
22.01.2014 15:06 #2

Saippua kirjoitti: Neuvokaapas nyt vähän perusasioissa :)
Miten esim. Kirja jonka saanut luettua merkitään luetuksi kun se nyt on merkitty "lukemassa"?

Tervetuloa, Saippua.

Kokeile ja katsele toimintoja ja keskusteluja rauhassa. Kirjan saat luetuksi kun painat uudelleen sitä nappulaa, jolla merkitsit olevasi kirjaa lukemassa. Sama koskee niitä muita vastaavanlaisia panikkeita ja voit muokata esim. antamaasi arvosanaa uudelleen ja uudelleen vain vetämällä hiirtä tähtien yli.

Sataman alakategoriassa "Nimimerkin takana" voit halutessasi käydä kirjoittamassa esittelyn itsestäsi luomalla ketjun toisten vastaavien ketjujen jatkoksi.

Toivottavasti viihdyt sivustolla! :cool:

Viimeksi muokattu: 22.01.2014 15:10 : Formaldehyde.

Hiistu
Neurovelho
Hiistu vastasi aiheeseen: Uusi käyttäjä!!!
22.01.2014 15:18 #3

Tervetuloa minunkin puolestani. :smile:

Kirjahyllyssä listautuvat luetuiksi kirjat, joille on antanut arvosanan. Arvosanan pystyy antamaan kunkin kirjan omalta sivulta: siellä kirjasivun vasemmalla reunalla näkyy teksti "Arvosanani:" ja sen alla tyhjä tähtirivi, josta voi klikata kirjalle oman arvosanansa puolen tähden tarkkuudella. (Jollei tiedä, minkä arvosanan kirjalle haluaisi antaa, saa kirjan merkittyä luetuksi myös painamalla tähtien alla näkyvää tekstiä "anna tyhjä arvosana".)

Formaldehyden mainitsema esittäytymisalue: Linkki.

Viimeksi muokattu: 22.01.2014 15:20 : Hiistu.

Saippua
Riiviö
Saippua vastasi aiheeseen: Uusi käyttäjä!!!
22.01.2014 16:30 #4

Kiitos paljon :)
Eiköhän tämä tästä lähde luonnistumaan pikkuhiljaa :))
Pitääpä yrittää tutustua sivustoon :)

HieronymousHoudini
Vintiö
HieronymousHoudini vastasi aiheeseen: Uusi käyttäjä!
26.02.2014 11:04 #5

Hei!
Olen myös uusi käyttäjä ja etsin sellaista palstaa missä voisin omia tarinoitani jakaa niin, että saisi mielipiteitä ja palautetta. Mikä osio olisi sellainen josta aloittaa?

Mestari on meille suosiollinen.

Dyn vastasi aiheeseen: Uusi käyttäjä!
26.02.2014 12:02 #6

HieronymousHoudini kirjoitti: Hei!

Leirinuotio on oikea paikka omille tarinoille.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: HieronymousHoudini

Anneliana
Kaartilainen
Anneliana vastasi aiheeseen: Heipä hei!
23.01.2017 16:17 #7

Täällä tervehtii myös uusi käyttäjä! Eilen illalla päätin sitten luoda oman tyypin ja rakastan tätä paikkaa ihan älyttömästi :) Totta kai totuttelemiseen on mennyt tovi jos toinenkin, mutta eiköhän kaikki mene rullaamaan sujuvasti ajan ja kokemusken myötä. Onneksi täällä on paljon mukavaa porukkaa, jos apua tarvitsee.

Darkki
Darkki vastasi aiheeseen: Heipä hei!
23.01.2017 16:57 #8

Hei Anneliana ja tervetuloa! Mukava kuulla, että tykkäät sivustostamme :)

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Anneliana

Vumpalouska
Upseeri
Vumpalouska vastasi aiheeseen: Uusi käyttäjä!
23.01.2017 20:40 #9

Ebin, aluksi katsoin että kaikki viestit ovat tulleet parin päivän kuluessa ja ihmettelin, mistä tällainen käyttäjäryntäys on ykskaks tullut. Mutta ekat viestit olikin vuoden 2014 tammikuusta O__o

Vähäisempien Valojen Herra