Uudelta käyttäjältä uuden paikan havaintoja:: osa yksi

Kaartilainen
Rauna loi aiheen: [LONG POST ALERT] Uudelta käyttäjältä uuden paikan havaintoja:: osa yksi
05.04.2015 16:51 #1

Nyt kun olen unelmoinut tarpeeksi foorumeilla kirjoittamisesta ja yhteydenpidosta ni tämä on sitten eka virallinen foorumiviestini joka syntyi ikään kuin aloituskyvyn voimin. Ja veikkaan että tän oon kategorisoinut oikein kun siltä tuntuu että sana vakava ja syvällinen sekoittuvat tämänkertaisessa yrityksessäni keskenään.
Varmaan tämä vaikuttaa siltä että yritän olla jännän äärellä mutta unohdetaan jännät sinne toiselle foorumille nimeltä northpole. ;)

Mutta kyselen tästä alkuun että onko muilla tullut mobiiliinsa tapatalkin mainoksia kun vierailee täällä.? En tiedä oikein mistä lähtien tämä aivan "überylimääräiseltä" vaikuttava sovellus on ollut olemassa mutta käydessäni risingin sivustolla viikko sitten mainokset eivät ilmestyneet täällä. Ja silloin käytin CM Browseria ja nyt nykyisin Google Chromea, mutta ei chrome saata käydä minua kiusaamaan yhtään kummemmin, harmittomiahan nää mainokset paitsi tapatalkin ideasta henk.koht. en tykkää, eikä CM pelasta maailmaa ja on vielä tilaa vievä sovellus.
Mutta muihin tuulensuuntiin, olen myös kokenut tän risingin iha helpoks lukuunottamatta dyslexiaani mikä joskus näyttäytyy kirjoitusasussani mutten tietenkään meinannut esittäytyä täällä tän enempää. Eli saatan pitää taukoo höpöttämisestä vaikka täällä näyttäydyn aktiivisena, vaikka 2x itse asiassa rakastan seuranpitoa ja toivon liittyväni uusiin miitteihin mitä on tulossa.
Joo, suoritus sekin että tänään täällä käppäilen, joten päätän tämän yhteen teatterinäytöksen mietintääni: Kyl toi Hobitissa Gandalfia näytellyt heppuli oli aika höpsön näköinen roolissaan, mutta vaikutti ihan seikkailurakkaalta itseltään. (?..eli kysymyksiä ja vastauksia odotellessa; moro)

Viimeksi muokattu: 05.04.2015 16:53 : Rauna. Syy: loppusanojen lisäys

Dyn vastasi aiheeseen: [LONG POST ALERT] Uudelta käyttäjältä uuden paikan havaintoja:: osa yksi
05.04.2015 17:51 #2

Heippa, teknisten kysymyksien takia siirsin tämän aloituksen Tavernasta parempaan paikkaan. Jos nyt kuitenkin haluat esitellä itsesi, sen voi tehdä Sataman alta löytyvältä alueelta Nimimerkin takana .

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Rauna

Kaartilainen
Rauna vastasi aiheeseen: [LONG POST ALERT] Uudelta käyttäjältä uuden paikan havaintoja:: osa yksi
05.04.2015 17:53 #3

Ei ny menny mite ois pitäny mut kait se on olennaisempaan paikkaan päässyt, puolet ideoista toteutui minkä myötä teksti on tynkä.

05.04.2015 17:57 #4

(mä tiiän et tää on näi aluksi pöhköö) :D muttei entisestä suunnitelmasta enää toteuttamaan koska tyhmääkin päätyy tänne oli onnistunutta tai ei.
Emt !