Satama

• Darkki hahmo Kirjoittaja
  • Darkki

14.08.2015 19:41 #1 :: Darkki
Sivustolle kirjautumisessa oli ongelmia
Eilen tehdyssä suuressa päivityksessä sivustolla tapahtui ettei kirjautuminen enää uusien käyttäjien osalta toiminutkaan oikein sivuille. Niille käyttäjille jotka olivat jo kirjautuneina tai käyttävät "Muista minua" ruksia kirjautumisessa sivut toimivat aivan normaalisti.

Vika pitäisi olla nyt korjattu ja kirjautuminen taas toimia normaalisti.

25.02.2017 20:47 #2 :: punnort
Sivustolle kirjautumisessa oli ongelmia
Mulla on nykyään ongelma risingiin sisäänkirjautumisessa.

Ensinnäkin mut kirjataan ulos risingiltä useita kertoja viikossa automattisesti, en tiedä miksi. Kun yritän kirjautua takaisin sisään, kirjautumisikkuna herjaa "Another plugin has redirected the login system" tjsp. Kun yritän uudelleen, saan herjan "Userid and password do not match" tjsp. Sama jatkuu uusilla yrityksillä.

Kun yritän uudelleen kymmenen minuutin päästä, pääsen kirjautumaan risingille.

• Rinja

26.02.2017 00:01 #3 :: Rinja
Sivustolle kirjautumisessa oli ongelmia
Minullakin kirjautumisikkuna herjaa samoja asioita kuin punnortilla. Sivun päivittäminen on kyllä auttanut, mutta ongelma on silti uusi ja ärsyttävänpuoleinen.

• Darkki hahmo Kirjoittaja
  • Darkki

26.02.2017 10:54 #4 :: Darkki
Sivustolle kirjautumisessa oli ongelmia
Tein aika merkittäviä muutoksia sivuston tekniikkaan juuri viime viikolla. Tämä todennäköisesti on vaikuttanut myös kirjautumiseen. On mahdollista, että selain lataa oman selaimenne välimuistista jotain vanhoja tiedostoja, joka sekottaa sivuston toimivuutta. Kannattaa siis pakottaa selain lataamaan sivut uudelleen shift+f5 jos ongelmia ilmenee.

Näistä ongelmista kannattaa ehdottomasti raportoida tänne. Kokeilkaa kuitenkin aluksi tuota shift+f5 toimenpidettä jos ette ole sitä tehneet vielä. Yritän selvittää ongelmaa tarkemmin ja korjata jos jotain yleistä ongelmaa kirjautumisen osalta esiintyy sivustolla.

26.02.2017 13:30 #5 :: Kuunliekki
Sivustolle kirjautumisessa oli ongelmia
Eikös se ole ctrl+f5? Mun koneessa ainakin on aina ollut. Paitsi yhdessä vaiheessa, kun firefox päätti että ctrl+r päivittää ja ctrl+shift+r lataa kaiken uudestaan. (Kannattaa siis kokeilla sitä jos ctrl+f5 ei toimi.)

• Iivari hahmo
  • Iivari

26.02.2017 14:08 #6 :: Iivari
Sivustolle kirjautumisessa oli ongelmia
Se riippuu selaimesta, nuo ovat ne kaksi tavallisinta tapausta (shift mm. chromessa ja safarissa).