Teatteri
touko 09, 18:25
1167 viestiä | HourglassEyes

17.09.2014 10:05 #1 :: Morgan Blood
Hyvä Turku

Syksy saapuu ja viimeiset kelpo puistokelit alkavat olla takanapäin. Sulkeutuminen paksumpaan kerrastoon ja sitä kautta sisätiloihin on lähempänä kuin esimerkiksi eilen. Elämä vaatii tekosyitä sykähtääkseen ulos luolastosta, ynnä muita samanlaisia surkeita vertauskuvia... eli suoraan sanoen, järkätäänkö taas kahvilamiittiä? (sienimetsämiitti voinee olla liikaa ellen halua yksin miitata :D)

Minkälaisia aikatauluja Turkulaisilla, tai tämänsuuntaisilla on? Minula ei ole hirveästi lukkoonlyötyä ohjelmaa. Työaikanikin joustaa hyvin.
Tykkännyt: Kuurankukka

• Rinja

17.09.2014 17:15 #2 :: Rinja
Jeij, miitti!

Minulla on ohjelmaa aika vaihtelevasti. Arkiaamuisin on kyllä jämptisti töitä, mutta ilta- ja viikonloppuohjelmaa on vähän miten milloinkin. Se on varma, että torstai-illat eivät edelleenkään käy (ja olette silloin edelleenkin tervetulleita Varjikseen, jos juttuseuraa uupuu).

Tiedossa olevia viikonloppumenojani voisin ehken tähän listata näin alkuun:
la 27.9. ei käy, muuten kys. viikonloppu vapaa
3.-5.10. ei käy, koska kirjamessut
la 11.10. klo 16-> ei käy, muuten kys. viikonloppu vapaa
17.-19.10. käy
24.-26.10. ei käy
1.11. klo 17-> ei käy, muuten kys. viikonloppu vapaa

20.09.2014 20:58 #3 :: Blackbird
Turkumiitti, syys 2014
Itselläni tosiaan vaihtui osoite syksyn alussa Tampereelle, mutta on siellä Turussa silti tullut edelleen poikettua. :cool:

Aikatauluni ovat vielä aika auki, mutta jos vaan sattuu sopimaan niin miksikäs en tulisi Turku-vierailulle miittaamaan.

Viikonlopuista vapaita ovat tällä hetkellä 10.-12.10, su ilta 19.10, 31.10-2.11. Sunnuntait on varmaan parhaita päiviä minulle.

Mutta juu, kattellaan miten sopii. :smile:

20.09.2014 21:00 #4 :: Dyn
Turkumiitti, syys 2014
Jos haluatte miittata joku lauantai marraskuun tai joulukuun puolella, mä ja Iivari saattaisimme harkita Turku-visiittiä. :)

20.09.2014 21:08 #5 :: Morgan Blood
Turkumiitti, syys 2014
Vai Tamperelle on Blackbird paennut :D Jos olisin alkuperäinen Turkulainen, keksisin tähän jotain tyhmää, mutta en ole. 19.10 joskus kello iltapäivä voisi sopia, mutta aiemmin ei koska avitan muuttorumbassa. Jos meneee illaksi, voitaisiin kerrankin käydä jopa yhdellä! Toki kahvilat käy aina. Pidemmälle en vielä tiedä. Olisi kuitenkin hauska saada kaikki mahdolliset paikalle :)

Dyn, emmeköhän loppuvuodesta miittaa taas, mikäli minusta on kiinni. On kuitenkin hauskaa tavata laajemmaltakin skaalalta ihmisiä kuin ne, joihin muutenkin törmään.

21.09.2014 10:54 #6 :: Aquata
Turkumiitti, syys 2014
Tällanen miitti vois kyllä olla ihan kiva, ainakin jos sinne tulisi vähän muitakin kuin pelkkiä aikuisia..
Ja aika paljon mullakin varsinkin viikonloput ovat vapaita, paitsi nyt kirjamessuviikonloppu on kyllä varattu :wink:

10.12.2014 23:24 #7 :: Kuunliekki
Turkumiitti, syys 2014
Kai sitä voisi kaivautua taas esiin... Elikkä jos miittiä saadaan kasaan voisin tulla paikalle pikkumiehen kanssa. Siis sillä oletuksella että se pidetään päiväsaikaan (pyrin siihen että viimeistään kuudelta ollaan kotona) ja muut osallistujat ei kuulu niihin jotka pyörtyy/traumatisoituu/tms. jos näkee vauvaa imetettävän.

Päivämäärän suhteen ei ole suuria vaatimuksia. Näillä näkymin ei käy 13.12., 19.12. ja 22.12. (mahdollisesti myöskään 20.12 ja 21.12 ei käy jos pikkuinen tulee rokotteista kipeäksi). Joulu nyt tuskin sopii muillekaan joten sitä en edes mainitse. Muuten ei ole vielä mitään muita esteitä

Valvojat: Muukalainen