Teatteri

• punnort hahmo Kirjoittaja
  • punnort

17.02.2015 21:44 #1 :: punnort
Tapaaminen kirjoittamisen harrastajille
Viestien perusteella täällä vaikuttaisi olevan enemmänkin kirjoittamista harrastavia ihmisiä, joten onnistuisikohan jonkunlainen kirjoittamisteemainen rising-miitti? Voisimme esimerkiksi lukea tuotoksiamme ääneen toisillemme. Oman maantieteellisen sijaintini takia olisin kiinnostunut miittaamaan pääkaupunkiseudulla.

17.02.2015 21:51 #2 :: Warghast
Tapaaminen kirjoittamisen harrastajille
Miittiin pk-seudulla voisi kyllä ilmestyä.. lukea omia tekstejä ääneen: no way in all the seven hells...

mutta tosiaan ois kyl kiva saada jotain tapaamista, missä voisi saada hieman ajatuksia palloteltua ja ehkä innostuksen kirjoittaa jokin tarina loppuunkin asti :D

• Tapsa hahmo
  • Tapsa

18.02.2015 00:23 #3 :: Tapsa
Tapaaminen kirjoittamisen harrastajille
Hyvä idea! Siellä voisi myös tuottaa yhdessä tekstiä erilaisten kirjoitustehtävien kautta, esimerkiksi runo voisi olla hauska kirjoittaa niin, että jokainen kirjoittaa kaksi riviä ja taittaa paperin niin, että vain viimeisin rivi näkyy seuraavalle. Lopuksi runo sitten luettaisiin ääneen ja naureskeltaisiin sille, miten runon narratiivi poukkoilee suunnasta toiseen mutta sisältää kuitenkin jonkinlaista yhtenäisyyttä.
Tykkännyt: Kuurankukka, Vehka

18.02.2015 00:51 #4 :: Maailmanherra
Tapaaminen kirjoittamisen harrastajille
Tapsalla on hyviä ja omaperäisiä ideoita. Kannatan.
Tykkännyt: Kuurankukka

18.02.2015 03:20 #5 :: Dyn
Tapaaminen kirjoittamisen harrastajille
Kuten Tapsan ja Miksun jutuista voinee ymmärtääkin, Risingilla on pitkä historia silloisen Tarinatuokion miittien järjestämisestä. Miiteissä kyllä hengattiin ihan yleisessä miittimielessäkin kirjoitustehtävien ja miittirunojen lisäksi. Se, mikä mua ehkä kiinnostaisi, olisi "akateemisempi" miitti esim. jossain kahvilassa niin, että jokainen toimittaa vaikka lyhyesti tekstiä etukäteen, jotta niistä voidaan oikeasti keskustella ja käydä läpi porukalla.
Tykkännyt: Vehka

• Vehka hahmo
  • Vehka
    Poimuvelho

18.02.2015 07:22 #6 :: Vehka
Tuomiomiitit rocks!

Mutta kyllä minua nappaisi myös tuollainen Dynin malli, jossa olisi ihan oikeaa palautehenkeäkin. Molemmissa on puolensa: vapaa kirjoittaminen on aika hauskaa ja syntyy ihan ihmeellistä jälkeä, mutta toisaalta olisi kyllä kiva kokeilla jo jotain muutakin. Kahvila miittimiljöönä on lisäksi tosi kiva ja sieltä voisi sitten lähteä vapaamielisemmille jatkoille.

Mut pidetään tämmöinen! Mulla on ollut ikävä kirjoittajamiittejä.

• punnort hahmo Kirjoittaja
  • punnort

18.02.2015 11:27 #7 :: punnort
Tapaaminen kirjoittamisen harrastajille
Joo, tuo Dynin ehdotus kuulostaa hyvältä.

Valvojat: Muukalainen