Turkumiitti - kesäkuu

19.05.2016 16:21 - 19.05.2016 22:33 #1 : Morgan Blood
Heippulis!

14.5:ttä oli ja meni, mutta kesä on alkanut (: Minun kesäohjelmani varmistui aika lailla tuossa menneellä viikolla ja uskallan jo sanoa, että Rising-miitti olisi hauska ja mahdollinen idea minunkin osaltani. Kuulostaako kesäkuu hyvältä? Jos ei muutaman päivän sisällä tule mainintoja, niin teen jonkin listan vaihtoehtopäivistä omien aikataulujeni mukaan.

Arkena ei kuitenkaan toimistotunteina onnistu - viikonlopuista taas suurin osa on vapaina, enkä minäkään ihan kaikkea aikaani metsässsä vietä, joten jokin rento miitti kuulostaisi kivalta.

Ars Longa Vita Brevis
Viimeksi muokattu: 19.05.2016 22:33 Rinja.

• Rinja
19.05.2016 22:32 #2 : Rinja
Vastaus käyttäjältä Rinja aiheessa Turkumiitti - kesäkuu
Minun arkipäiväni täyttyvät töistä ja viikonloput muusta, joten en mene takuuseen siitä, ehdinkö miittailla. Arki-iltaisin on todennäköisimmin vapaata (paitsi että torstai-illat olen tietysti Varjomafiassa).

"Faktan ja fiktion ero lie se, että fiktion täytyy olla järkeenkäypää"

20.05.2016 11:40 #3 : Morgan Blood
Vastaus käyttäjältä Morgan Blood aiheessa Turkumiitti - kesäkuu
Arki-illat passaavat ainakin minulle. Teen mielelläni jotain päivän jälkeen, etten painele himaan löllöilemään. Jos säät on nätit, niin joku puisto-piknik voisi olla hauska. Olen yleensä suunnilleen toimistotunteina töissä.

Ars Longa Vita Brevis

04.06.2016 23:49 #4 : Kuunliekki
Vastaus käyttäjältä Kuunliekki aiheessa Turkumiitti - kesäkuu
Mulle sopii parhaiten viikonloput, mutta ei muutkaan ajat mahdottomia ole. Arkena toimistoaikana saatan olla töissä tai muuten juosta ympäri Turkua. Arki-illoissa on se huono puoli että ne on iltoja eikä taaperon kanssa viitsi kovin myöhään olla liikenteessä. (Hoitajan saanti ei ole mahdotonta, mutta sen varaan ei voi laskea suunnitellessa, enkä varmaan raaskisi siltikään olla kauaa. Pieni tarvitsee äitiä oltuaan ensin päivän hoidossa.) Puisto-piknik kuulostaa mustakin kivalta.

Pimeemmät alueet aina
kiinnostaa enemmän kuin valokeilan raiskaamat

Valvojat: Muukalainen
Iivari