Kevättapaamista Helsinkiin?

Iivari
Iivari loi aiheen: Kevättapaamista Helsinkiin?
24.02.2017 20:50 #1

Hei, haluaisikohan joku kokea helsinkiläisen kevään risinglaisittain nautittuna? Yhteen lauantaipäivään mahtuisi helposti pari divaria, aivan liian kylmä tuuli kummallisilla kujilla, jokin söpö kahvila sekä jokin monelle taipuva ruokapaikka. Ja yhdessäoloa ihmisten kesken.

Minusta se kuulostaisi kivalta. Mutta koska jostain kumman syystä Helsingissä on tämän talven seitsemäs talvi, niin ihan vielä ei ole kevät. Mutta huhtikuussa voisi jo olla, ehkä? Olisiko jokin huhtikuinen lauantai vailla kalenterimerkkejä? Vai haluavatko kaikki pysytellä vain nimimerkkiensä ja ruudun takana?

"Kenellä on rohkeutta
pystyttää muistomerkikseen
lumilinna."
Pekka Kejonen

Dyn vastasi aiheeseen: Kevättapaamista Helsinkiin?
24.02.2017 20:59 #2

Mun kalenteri keväälle täyttyy pikavauhtia, mutta esim. 8.4. tai 29.4. voisi alustavasti toimia.

Puolikuu
Puolikuu vastasi aiheeseen: Kevättapaamista Helsinkiin?
25.02.2017 12:34 #3

Kuulostaa minustakin kivalta. Dynin mainitsemat päivät voisivat olla hyviä keväiseen paleluun kummallisilla kujilla. 29 on toki melkein vappuaatto, ja jos vappuna on jotain tekemistä, viikonlopusta voi tulla kiireinen. Tai sitten voi jatkaa vapun viettoon suoraan samassa seurassa tai mitä nyt ikinä.

Yo yo this hard-core ghetto gangster image takes a lot of practice

Dyn vastasi aiheeseen: Kevättapaamista Helsinkiin?
25.02.2017 17:20 #4

Vappumiittejähän on joskus pidetty, enimmäkseen kai Tampereella... :) 15.4. sitten taas on puolestaan pääsiäinen, ajattelin että silloin valtaosa (ja todennäköisesti minä itsekin) ovat muissa menoissa.

Iivari
Iivari vastasi aiheeseen: Kevättapaamista Helsinkiin?
09.04.2017 17:04 #5

Huhtikuu on jo pitkällä, joten ilmeisesti ei saada aikaiseksi miittiä ainakaan tässä kuussa. Minusta olisi silti kiva miitata ennen Suokkiakin, joten kysynkin: entäs toukokuu?

"Kenellä on rohkeutta
pystyttää muistomerkikseen
lumilinna."
Pekka Kejonen

Ansa
Ansa vastasi aiheeseen: Kevättapaamista Helsinkiin?
25.04.2017 09:39 #6

Voisin jopa osallistuakin toukokuun loppupuolella, kun olen kerran Vantaalle muuttamassa tässä lähiaikoina. :)

Valvojat: Muukalainen
Thialfi, sonjairis