• Mahtava kirja
    • Kirja: Varjo ja riipus (Grishaversumi, #1)
    • 1 kommentti (Iines 10 päivää sitten)
    • Kustantajat.
    • Kirja: Jäänvartija (Konetrilogia, #3)
    • karivaan 84 päivää sitten

Kevättapaamista Helsinkiin?

24.02.2017 20:50 #1 : Iivari
Hei, haluaisikohan joku kokea helsinkiläisen kevään risinglaisittain nautittuna? Yhteen lauantaipäivään mahtuisi helposti pari divaria, aivan liian kylmä tuuli kummallisilla kujilla, jokin söpö kahvila sekä jokin monelle taipuva ruokapaikka. Ja yhdessäoloa ihmisten kesken.

Minusta se kuulostaisi kivalta. Mutta koska jostain kumman syystä Helsingissä on tämän talven seitsemäs talvi, niin ihan vielä ei ole kevät. Mutta huhtikuussa voisi jo olla, ehkä? Olisiko jokin huhtikuinen lauantai vailla kalenterimerkkejä? Vai haluavatko kaikki pysytellä vain nimimerkkiensä ja ruudun takana?

"Kenellä on rohkeutta
pystyttää muistomerkikseen
lumilinna."
Pekka Kejonen

24.02.2017 20:59 #2 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Kevättapaamista Helsinkiin?
Mun kalenteri keväälle täyttyy pikavauhtia, mutta esim. 8.4. tai 29.4. voisi alustavasti toimia.

• Puolikuu
  • Puolikuu hahmo
  • Poissa
  • "Ja isännän koira pieni se hyvin vitsejä ymmärtää; kun hauskat on jutut vieraiden niin hörössä korvat ovat sen ja se nauraa hähhähhää."
25.02.2017 12:34 #3 : Puolikuu
Vastaus käyttäjältä Puolikuu aiheessa Kevättapaamista Helsinkiin?
Kuulostaa minustakin kivalta. Dynin mainitsemat päivät voisivat olla hyviä keväiseen paleluun kummallisilla kujilla. 29 on toki melkein vappuaatto, ja jos vappuna on jotain tekemistä, viikonlopusta voi tulla kiireinen. Tai sitten voi jatkaa vapun viettoon suoraan samassa seurassa tai mitä nyt ikinä.

Yo yo this hard-core ghetto gangster image takes a lot of practice

25.02.2017 17:20 #4 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Kevättapaamista Helsinkiin?
Vappumiittejähän on joskus pidetty, enimmäkseen kai Tampereella... :) 15.4. sitten taas on puolestaan pääsiäinen, ajattelin että silloin valtaosa (ja todennäköisesti minä itsekin) ovat muissa menoissa.

09.04.2017 17:04 #5 : Iivari
Vastaus käyttäjältä Iivari aiheessa Kevättapaamista Helsinkiin?
Huhtikuu on jo pitkällä, joten ilmeisesti ei saada aikaiseksi miittiä ainakaan tässä kuussa. Minusta olisi silti kiva miitata ennen Suokkiakin, joten kysynkin: entäs toukokuu?

"Kenellä on rohkeutta
pystyttää muistomerkikseen
lumilinna."
Pekka Kejonen

25.04.2017 09:39 #6 : Ansa
Vastaus käyttäjältä Ansa aiheessa Kevättapaamista Helsinkiin?
Voisin jopa osallistuakin toukokuun loppupuolella, kun olen kerran Vantaalle muuttamassa tässä lähiaikoina. :)

Valvojat: Muukalainen
Pisania, Siivetön lohikäärme