Pidätkö tablettia yleensä pysty- vai vaaka-asennossa?

×

Kysely: Pidätkö tablettia yleensä pysty- vai vaaka-asennossa?

Pystyasennossa
7 50%
Vaaka-asennossa
7 50%
Äänestäjiä yhteensä: 14
Sinun täytyy olla kirjautuneena, jotta voit osallistua tähän kyselyyn.
punnort
punnort loi aiheen: Pidätkö tablettia yleensä pysty- vai vaaka-asennossa?
22.12.2014 21:04 #1

Tänään taas kiinnitin junassa huomiota siihen, että jotkut ihmiset pitävät tablettia vaaka-asennossa. Minusta se on aivan luonnotonta. Pystyasennossa ruutuun sopii sopivasti yksi tekstipalsta, ja sitä sopii tarpeeksi paljon niin, ettei tarvitse vähän väliä scrollata. Vaaka-asentoon turvaudun vain silloin, kun katson elokuvia tai näppäimistöä käyttäessäni, jolloin tabletti seisoo pöydällä. Ainakaan omaani ei saa pöydälle pystyasentoon.

Virtuaalinen pöytälaatikkoni:
fiktio.wikidot.com/

maahinen
maahinen vastasi aiheeseen: Pidätkö tablettia yleensä pysty- vai vaaka-asennossa?
22.12.2014 21:07 #2

Puuttuu vaihtoehto "en pitele tablettia"

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Strato

Dyn vastasi aiheeseen: Pidätkö tablettia yleensä pysty- vai vaaka-asennossa?
22.12.2014 21:44 #3

Tai molemmissa, riippuu mitä tekee. :tongue: Pelaan vaaka-asennossa, luen pystyasennossa, nyt ainakin esimerkiksi. Iivari soittaa myös puheluita vaaka-asennossa.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Ageha

Puolikuu
Puolikuu vastasi aiheeseen: Pidätkö tablettia yleensä pysty- vai vaaka-asennossa?
22.12.2014 23:53 #4

Pystyasennossa, tällöin näyttöön mahtuu enemmän juttuja kerralla. Vaaka-asennossa pidän yleensä jos katson videoita tai pelaan, mutta en muuten. Jotkut tosiaan selaavat nettiäkin tabletti vaakatasossa (esim. äitini tekee usein näin). Se on kyllä hassun tuntuista. :smile:

Yo yo this hard-core ghetto gangster image takes a lot of practice

Rinja
Rinja vastasi aiheeseen: Pidätkö tablettia yleensä pysty- vai vaaka-asennossa?
23.12.2014 00:39 #5

Minä olen automaattisesti pitänyt tablettiani vaaka-asennossa, varmaankin siksi että kymmentuumaisena se rinnastuu mielessäni tietokoneen näyttöön. Muutaman kerran olen pitänyt pystyasennossa, jos dokumenttia on jostain syystä ollut ehdottomasti kätevin lukea niin.

"Sillä ei ole niin väliä, tapahtuiko tämä oikeasti. Pääasia että tapahtui."

Emelie vastasi aiheeseen: Pidätkö tablettia yleensä pysty- vai vaaka-asennossa?
23.12.2014 12:29 #6

Rinja kirjoitti: Minä olen automaattisesti pitänyt tablettiani vaaka-asennossa, varmaankin siksi että kymmentuumaisena se rinnastuu mielessäni tietokoneen näyttöön.

Minulla on ihan sama juttu. Ja minulla on sitten vielä sellaiset suojakuoret tabletilleni, joissa on näppäimistö, niin pystyasennossa pito on vain selvästi hankalampaa kuin vaaka-asennossa.

Valvojat: RasimusAstoretheinSeregil of Rhiminee