• Voihan Shazam ...
    • Elokuva: Shazam!
    • 2 kommenttia (Adolfina Romanov 16 päivää sitten)
    • Mahtava kirja
    • Kirja: Varjo ja riipus (Grishaversumi, #1)
    • 1 kommentti (Iines 88 päivää sitten)

Amanda Palmer

• Ageha hahmo Kirjoittaja
  • Ageha
18.11.2014 21:35 - 28.12.2014 18:17 #1 : Ageha
Amanda Palmer kirjoittanut Ageha
Oikeastihan minun piti luoda topic Emilielle mutta uusille tuttavuuksille tämä on helpompaa kun vanhoista suurista rakkauksista musiikin parista ei oikein tiedä mitä enää haluaisi sanoa kun haluaisi sanoa kaiken. :heart: :tongue:

Asiaan, Karpalosuo tutustutti minut eräänä kauniina päivänä tähän viehättävään artistiin ja hetkeäkään en ole katunut! Itselleni oli aivan vieras suuruus, mutta löytyykö täältä ihmisiä jotka kenties jakaisivat rakkauden hänen musiikkiinsa (tai ainakin nauttisivat sen kuuntelemisesta)?

Tykkään tästä artistista ihan hirmuisesti, mutta olen alkanut viime vuosina hitaaksi uusiin biiseihin tutustumisen kanssa. Popitan häneltä tasoa neljää biisiä ja olen kuunnellut ehkä kuusi, mutta erittäin lupaavalta vaikuttaa! Uskoisin että valtaosa muistakin biiseistä ovat hyviä, olen vain tullut hitaaksi kuuntelemaan uutta. (...kun voi kuunnella vanhoja biisejä joista tietää että ne ovat hyviä, uudet ovat aina arpapeliä :tongue: Olenkohan tulossa vanhaksi... )

Lyriikat hänen kappaleissaan ovat ihania, tykkään esimerkiksi I Want It Backin näennäisen satunnaisesti asiasta toiseen hypähtelevistä sanoista (rakastan myös saman biisin musiikkivideota ja ja ja). Ja Open Letter to Daily Mail on helmi. :smile: Myös hänen kappaleistaan välittyvät tunnetilat ovat usein jotain, mikä osuu ja uppoaa minuun syvästi. Biiseissä on jotain mikä saa minut kuuntelemaan niitä uudelleen ja uudelleen vielä enemmän kuin mitä teen tavallisesti vastalöytämieni biisien kanssa.

Loppuun vielä pari tämänhetkistä suosikkibiisiäni häneltä!

Allaolevasta yksilöstä sellainen varoitus että on muuten oikeasti aika brutaalin verinen loppua kohden.

Niin ja yksityiselämästä funny fact että on naimisissa Neil Gaimanin kanssa, mikä ei vaikuta mielipiteeseeni hänen musiikistaan mutta on aika siisti fakta. :smile:

Kertokaatten mielipiteitänne musiikistaan ja hänestä, ketjuun voi myös vapaasti linkitellä omia suosikkejanne artistilta ja yleisesti laajempia ajatuksia sekä informoida kaikesta kivasta minua ja muita joiden tietoisuus on vielä toistaiseksi aika laihaa!

Kerran sammuvat kaikki tähdet,
mutta ne loistavat aina pelkoa vailla.
Viimeksi muokattu: 28.12.2014 18:17 Ageha.

18.11.2014 21:42 #2 : Sam Karpalosuo
Vastaus käyttäjältä Sam Karpalosuo aiheessa Amanda Palmer
Suosittelen myös Dresden Dollsia jonka hän muodostaa Brian Viglionen kanssa. :) Rummut, piano ja Amandan laulu, muita instrumentteja ei tarvita.

Valvojat: Astorethein
sterle