Euroviisut 2018

Marski
Marski loi aiheen: Euroviisut 2018
14.03.2018 20:00 #1

Viime vuoden Euroviisukeskustelu taisi ikävästi jäädä väliin, joten asia pitää korjata.

Vuoden 2017 viisuissahan tapahtui kaikenlaista, kuten Euroviisuissa aina. Joten tiivistettynä, Venäjä ei osallistunut, koska heidän ehdokkaallaan oli maahantulokielto Ukrainaan ja Portugali voitti ensimmäistä kertaa ikinä.

Euroviisut ovat siis tänä vuonna Lissabonissa. Ensimmäinen semifinaali, jossa Suomikin on mukana on 8. toukokuuta, toinen semifinaali on 10. toukokuuta ja finaali 12. toukokuuta.

Suomea edustaa Saara Aalto, jota ei valittu UMK:ssa vaan hänet vain kylmästi valittiin edustajaksi. Edustuskappale, Monsters, ei ole huono, mutta melko persoonaton euroviisubiisi se on.

Tällä hetkellä ennakkosuosikki taitaa olla Espanja tai Kreikka, joista henkilökohtaisesti valitsisin paljon mieluummin Kreikan.
Ehdoton oma viisusuosikkini tänä vuonna on Unkari, jonka voittomahdollisuudet saattavat olla melko heikot, koska lähettävät viisuihin Metalcorea (tai en minä näistä genreistä tiedä, joku sanoi, että se on metalcorea, joten niin sanon minäkin.)

Jatkakaa keskustelua.

Maybe if we started looking what's the SAME instead always looking what's DIFFERENT

NoctilucA
Epäkuollut
NoctilucA vastasi aiheeseen: Euroviisut 2018
14.03.2018 21:52 #2

Espanjan kappale nyt ainakin on hirveää kuraa. Yhtä syvältä on Saksa. Kreikkakaan ei jää mieleen. Kuten ei Saara Aaltokaan.

Unkari ja Tanska on parhaat.

I want to believe.

Puolikuu
Puolikuu vastasi aiheeseen: Euroviisut 2018
19.03.2018 18:51 #3

Kuuntelin Saara Aallon viisukappaleen, enkä muista siitä mitään -huono merkki. Euroviisumenestyksellä ei tosin ole minulle mitään valtavan suurta merkitystä, enkä välttämättä jaksa katsoa kisojakaan. Mielestäni Suomi voisi trollailla näissä skaboissa ihan kunnolla, koska onhan se jo huomattu etteivät suomalaiset eturivin artistit jaksa vaivautua osallistumaan. Joku voisi tehdä uuden sovituksen vaikka Jääkärimarssista, siihen ympättäisiin joku upea marssikoreografia ja ei muuta kuin kisoihin.

Yo yo this hard-core ghetto gangster image takes a lot of practice

LordStenhammar
LordStenhammar vastasi aiheeseen: Euroviisut 2018
20.03.2018 16:23 #4

Minusta tuo 'Monsters' on ihan käypä melankolinen diskobiisi. Ja mukavan homppelia meininkiä videossakin, hehe! Vaan jos biisi olisi ollut samaa tasoa kuin Elsa Marsin 'American Horror Storyssa' laulama 'Gods and Monsters' (alkup. Dana Del Rey), niin voittohan olisi ollut enemmän kuin varma. :roll:

Muiden maiden osallistumisbiisejä en ole kuullut.

THE GOD CREATED SHIT.

Valvojat: Astorethein