Euroviisut 2020

08.02.2020 13:34 #1 : LordStenhammar
Ne olisivat taas vuosittaiset pakkanaalit edessä. UMK:n perusteella voisi vaikka sen Erika Vikmanin sinne lähettää. Tekoäly kun olisi mukana, niin olisi varmasti kärkijoukoissa. Surullinen laulu koneelta, joka vielä meitin tuhoaa:

EAT, WORK, SHIT, SLEEP.

10.02.2020 15:48 #2 : Adolfina Romanov
Vastaus käyttäjältä Adolfina Romanov aiheessa Euroviisut 2020
Olen hyvin pettynyt jokaiseen Suomen UMK20-biisiehdokkaaseen, mutta minunkin puolestani voidaan valita se Cicciolina, tai sitten I Let My Heart Break. En ole mikään kovin aktiivinen viisuihminen ollut ikinä, vaikka aihe on periaatteessa kiinnostava. Jos vaikka tänä vuonna katsoisi kaikki karsinnat ja kisat mitä vain Areena viitsii näyttää täällä Suomenmaassa saakka?

En ole vieläkään kuullut edellisen voittajan veisua. Pitäisi kai kuunnella ennen kuin uusi valitaan :lol:

10.02.2020 16:13 #3 : LordStenhammar
Vastaus käyttäjältä LordStenhammar aiheessa Euroviisut 2020
En ollut (vissiin) minäkään, mutta tuostahan tuo lähtee:

Cicciolinassa on sellaista iskelmätarttuvuutta. Tulee varmasti soimaan formaattiradioissa aivan perkeleesti. Muista ehdokkaista en osaa lausua oikeastaan sanaakaan. Perus euroviisukarsintahuttua - kuin valkoista tapettia.

EAT, WORK, SHIT, SLEEP.

• NoctilucA hahmo
  • NoctilucA
    Epäkuollut
10.02.2020 22:29 #4 : NoctilucA
Vastaus käyttäjältä NoctilucA aiheessa Euroviisut 2020
Viime vuoden hollantilainen voittajabiisi oli kyllä jäätävää kuraa. Todellinen rimanalitus. Joten ei taida olla väliä mitä sinne lähetetään.

People need to start appreciating the effort I put in to not be a serial killer.

11.02.2020 16:13 #5 : Adolfina Romanov
Vastaus käyttäjältä Adolfina Romanov aiheessa Euroviisut 2020
Kiitos linkityksestä, kuuntelin sen tässä äsken. Toden totta, hirveän tylsä biisi. Valitin jo kolmen ensimmäisen sanan jälkeen mielessäni että ei taas tällaista helkutin hempeää ruikutusvirttä. Anteeksi Hollanti, mutta ei minulle, kiitos. Jos minä olisin saanut päättää, voitto olisi mennyt Islantiin.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: NoctilucA

Valvojat: Astorethein