Euroviisut 2020

08.02.2020 13:34 #1 : LordStenhammar
Ne olisivat taas vuosittaiset pakkanaalit edessä. UMK:n perusteella voisi vaikka sen Erika Vikmanin sinne lähettää. Tekoäly kun olisi mukana, niin olisi varmasti kärkijoukoissa. Surullinen laulu koneelta, joka vielä meitin tuhoaa:

10.02.2020 15:48 #2 : Adolfina Romanov
Vastaus käyttäjältä Adolfina Romanov aiheessa Euroviisut 2020
Olen hyvin pettynyt jokaiseen Suomen UMK20-biisiehdokkaaseen, mutta minunkin puolestani voidaan valita se Cicciolina, tai sitten I Let My Heart Break. En ole mikään kovin aktiivinen viisuihminen ollut ikinä, vaikka aihe on periaatteessa kiinnostava. Jos vaikka tänä vuonna katsoisi kaikki karsinnat ja kisat mitä vain Areena viitsii näyttää täällä Suomenmaassa saakka?

En ole vieläkään kuullut edellisen voittajan veisua. Pitäisi kai kuunnella ennen kuin uusi valitaan :lol:

10.02.2020 16:13 #3 : LordStenhammar
Vastaus käyttäjältä LordStenhammar aiheessa Euroviisut 2020
En ollut (vissiin) minäkään, mutta tuostahan tuo lähtee:

Cicciolinassa on sellaista iskelmätarttuvuutta. Tulee varmasti soimaan formaattiradioissa aivan perkeleesti. Muista ehdokkaista en osaa lausua oikeastaan sanaakaan. Perus euroviisukarsintahuttua - kuin valkoista tapettia.

10.02.2020 22:29 #4 : NoctilucA
Vastaus käyttäjältä NoctilucA aiheessa Euroviisut 2020
Viime vuoden hollantilainen voittajabiisi oli kyllä jäätävää kuraa. Todellinen rimanalitus. Joten ei taida olla väliä mitä sinne lähetetään.

People need to start appreciating the effort I put in to not be a serial killer.

11.02.2020 16:13 #5 : Adolfina Romanov
Vastaus käyttäjältä Adolfina Romanov aiheessa Euroviisut 2020
Kiitos linkityksestä, kuuntelin sen tässä äsken. Toden totta, hirveän tylsä biisi. Valitin jo kolmen ensimmäisen sanan jälkeen mielessäni että ei taas tällaista helkutin hempeää ruikutusvirttä. Anteeksi Hollanti, mutta ei minulle, kiitos. Jos minä olisin saanut päättää, voitto olisi mennyt Islantiin.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: NoctilucA

07.03.2020 22:51 #6 : Adolfina Romanov
Vastaus käyttäjältä Adolfina Romanov aiheessa Euroviisut 2020
Katsoin juuri UMK-kisat, kuten varmaan joku muukin ainakin sivusilmällä. Ääneni annoin Tikalle, mutta kun näin Erika Vikmanin absoluuttisen hirvittävän lavashow´n, aloin vain toivoa kenen tahansa muun voittoa. Eli olen tyytyväinen lopputulokseen, vaikka emmehän me suomalaiset koskaan voita (aivan aivan, Lordi, joo).

• kyty
08.03.2020 00:08 #7 : kyty
Vastaus käyttäjältä kyty aiheessa Euroviisut 2020
Minusta taas tuntui siltä, että Vikman olisi ollut hyvä valinta. :lol: Kappale ainakin jää päähän soimaan, ja lavashow pistää silmään, kaksi asiaa, joiden luulisi olevan Euroviisuissa vain plussaa. Sillä eihän siellä oikeasti musiikki kilpaile... Nyt valittu kappale oli turvallinen valinta, todennäköisesti liian turvallinen, sillä suurin osa kappaleista tuntuu olevan vuodesta toiseen mahdollisimman mieleenjäämättömiä ja turvallisia.

No, minäkään en usko että uutta Lordia tulee millään kappaleella, mutta ainakin Vikman olisi pistänyt silmään. Jos ei muuta niin "mitä ihmettä tämä on"-reaktiona... Mutta kansainvälinen tuomaristoko lopulta vaikutti siihen, mikä kappale valittiin? (Näin Euroviisuista mitään tietämättömänä kysyn)

08.03.2020 12:37 - 08.03.2020 12:39 #8 : LordStenhammar
Vastaus käyttäjältä LordStenhammar aiheessa Euroviisut 2020
Eihän tuossa Cicciolina-lavashowssa ollut mitään vikaa! Justiin biisin oloinen ja juuri sopiva Europliisuihin. Tuossa nyt sinne lähetetyssä ei ollut YHTÄÄN MITÄÄN. Täysin mitäänsanomaton, millä ei tulla pärjäämään. Hyviä nollia vaan kaikille. Näköjään sitä on vielä jotenkin elossa (ja tylsämielinen), kun tällainen ratkaisu pistää raivoihin. :vampire: :vampire: :vampire:

EAT, WORK, SHIT, SLEEP.
Viimeksi muokattu: 08.03.2020 12:39 LordStenhammar.

Valvojat: Mustelmann
Jussi, Pisania, kyty, KiLLPaTRiCK