Video, jonka soisit muidenkin näkevän

Vesivelho
Xariel loi aiheen: Video, jonka soisit muidenkin näkevän
16.10.2013 00:16 #1

Törmäsitkö johonkin hauskaan videoon youtubessa tai jossain muualla? Hauskuttaisiko se meitä muitakin? Postaa se tänne.

Kaikki ovat kuulleet the foxin, mutta Ylviksellä on muitakin huippuja biisejä, kuten vaikka Jan Egeland! ( Wikipedia ) Hän muuten kommentoi kappaletta NPR:lle seuraavasti: "I think it is hilarious with its crazy text and great tune." Olen aivan samaa mieltä!

Viimeksi muokattu: 16.10.2013 00:16 : Xariel.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Rinja

Rinja
Rinja vastasi aiheeseen: Video, jonka soisit muidenkin näkevän
16.10.2013 00:51 #2

Jeij, Jan Egeland :heart: Olen tuijotellut Ylviksen videoita aika paljon viime viikkoina, ainakin siihen nähden että yleensä en voi sanoa "tuijottelevani" mitään videoita mistään. Eniten on tainnut pyöriä nimenomaan Jan Egeland, mutta aika lähellä sitä ovat olleet myös The Fox, Stonehenge ja Jeg heter Finn.

"Sillä ei ole niin väliä, tapahtuiko tämä oikeasti. Pääasia että tapahtui."

Viimeksi muokattu: 16.10.2013 00:52 : Rinja.

Xariel vastasi aiheeseen: Video, jonka soisit muidenkin näkevän
16.10.2013 01:52 #3

Ai, hienoa että muutkin on koukuttunut. Entäpä Pressure? Huumori ei ihan tarkalleen ottaen iske, mutta biitti sitäkin enemmän! Idea on kyllä mainio.

Emelie vastasi aiheeseen: Video, jonka soisit muidenkin näkevän
16.10.2013 08:36 #4

Ylvis on mainiota viihdettä! :cheesy: The Fox on vaan sellainen kappale, että sitä ei saa millään pois päästään soimasta. Nuo muut ovat onneksi vähän vähemmän minun mieleeni tarttuvia, niitä voi kuunnella useammankin kerran ilman että pelkää menettävänsä yöunensa jatkuvan laulamisen tarpeen takia.

16.10.2013 17:46 #5

Emelie kirjoitti: Ylvis on mainiota viihdettä! :cheesy: The Fox on vaan sellainen kappale, että sitä ei saa millään pois päästään soimasta.

Jep. Koita siinä nukahtaa kun Ylviksen The Fox ja The Cabin soivat iloisena sekamelskana päässä...

Oma videosuositukseni on Pentatonix nimisen a capella bändin Evolution of music -video. Leirikaverini näytti minulle tämän huikean yhtyeen videon ja nyt olen riippuvainen bändistä. Huikean tästä tekee se, että koska kyseessä on a capella, biiseissä ei ole käytetty lainkaan instrumentteja. Jotkut meistä ovat lahjakkaita. :smile:

Kuunliekki
Kuunliekki vastasi aiheeseen: Video, jonka soisit muidenkin näkevän
16.10.2013 17:57 #6

Pimeemmät alueet aina
kiinnostaa enemmän kuin valokeilan raiskaamat

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: celeblith, Rinja, Huoleton

16.10.2013 18:12 #7

Huh, tuo oli kyllä huikea! Olen mykistynyt. :wink: Oma musikaalisuus tuntuu äkkiä aika mitättömältä...

Pisania
Pisania vastasi aiheeseen: Video, jonka soisit muidenkin näkevän
16.10.2013 18:13 #8

Musiikista elokuviin: Screen Junkiesin rehelliset trailerit ovat jotain törkeän hauskaa. Katsoin ne kaikki putkeen ja kyynelehdin naurusta. En ole edes nähnyt useimpia noista leffoista ja trailerit katsottuani tuntuu ettei enää tarvikaan, ainakaan Twilighteja. Ei että muutenkaan olisin.
Esimerkkinä The Dark Knight . (Bätmiehen ääni, seriously?)

I know this looks like nothing, but it's actually bad.

Viimeksi muokattu: 16.10.2013 18:16 : Pisania.

Huoleton
Huoleton vastasi aiheeseen: Video, jonka soisit muidenkin näkevän
19.10.2013 09:11 #9

Kuunliekki kirjoitti: Lahjakkaista ihmisistä ja musiikista puheen ollen... Kaveri tekee oman soittimen ja soittaa sitä pätevämmin kuin allekirjoittanut edes ala-asteella nokkahuilua. Teepä sama perässä - tai mene vain katsomaan video. :wink: En osaa laittaa videota tollain hienosti suoraan viestiin näkymään kun teillä on, joten linkkaan vain.

Huipun kuuloinen soundi!

Viimeksi muokattu: 19.10.2013 09:12 : Huoleton.

Huoleton
Huoleton vastasi aiheeseen: Video, jonka soisit muidenkin näkevän
03.11.2013 21:15 #10

Xariel vastasi aiheeseen: Video, jonka soisit muidenkin näkevän
04.11.2013 13:43 #11

CGP Grey tekee loistavia, aivan loistavia ja informatiivisia videoita aiheesta kuin aiheesta. Useimpiin saa myös laitettua alakulmasta suomenkielisen tekstityksen!

Viimeksi muokattu: 04.11.2013 13:43 : Xariel.

The Big Bad Wolf
The Big Bad Wolf vastasi aiheeseen: Video, jonka soisit muidenkin näkevän
06.11.2013 13:11 #12

Pirates of the Caribbean ja maailman suurin kysymys :wink: Vanha, mutta naurattaa eniwei vieläkin.

06.11.2013 19:44 #13

Hehee, maailman suurin kysymys ainakin noissa leffoissa. :wink: Tuli tuosta mieleen yksi samantapainen, joka jää kyllä soimaan päähän loppupäiväksi...

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: The Big Bad Wolf

The Big Bad Wolf
The Big Bad Wolf vastasi aiheeseen: Video, jonka soisit muidenkin näkevän
06.11.2013 19:58 #14

En ole TSHn fani, mutta tuolle repeän aina :lol: Kai tämä on tuttu myös? :wink:

Rinja
Rinja vastasi aiheeseen: Video, jonka soisit muidenkin näkevän
06.11.2013 20:12 #15

The Big Bad Wolf kirjoitti: Plus, totta kai Game of Thrones ja Maroon 5 -parodiaa Sarja ikuisella luku/katselulistalla, osittain tän videon takia.

Hah, tuota en ollut nähnyt :D Spoilaava video tosin.

"Sillä ei ole niin väliä, tapahtuiko tämä oikeasti. Pääasia että tapahtui."

Echramath
Echramath vastasi aiheeseen: Video, jonka soisit muidenkin näkevän
07.11.2013 23:13 #16

Ruotsalaisuuden päivä meni jo, mutta Henrik Schyffertilta ruotsinsuomalaisesta elinkeinoelämästä on edelleen sanottavaa paikallislehdistä, opiskelusta ja juhlimisesta.

Astorethein
Astorethein vastasi aiheeseen: Video, jonka soisit muidenkin näkevän
07.12.2013 20:53 #17

Hobitin kuvauksissa ei tainnut olla pelkästään hauskaa. Tässä Bilbon vittumaiset terveiset faniyhteisölle:

I'm just a normal everyday pervert.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Soturiorava

FreakyMike
FreakyMike vastasi aiheeseen: Video, jonka soisit muidenkin näkevän
20.12.2013 00:33 #18

Äsken tuli vastaan jouluun sopiva pilaversio siitä mainoksesta missä Van Damme teki spagaatin liikkuvien ajoneuvojen päällä.

Viimeksi muokattu: 20.12.2013 00:42 : FreakyMike.

Dyn vastasi aiheeseen: Video, jonka soisit muidenkin näkevän
22.12.2013 13:30 #19

Joulumieli vielä hukassa? Katso tämä video!

Anitra
Aseenkantaja
Anitra vastasi aiheeseen: Video, jonka soisit muidenkin näkevän
22.12.2013 22:59 #20

Michael Courtemanche. En tiedä mitä muuta sanoa.

Viimeksi muokattu: 22.12.2013 23:00 : Anitra.

Astorethein
Uusin jäsen: Hilla Karjalainen