Viimeinen taso

20.04.2018 16:40 #1 : Johannes Pulkkinen
Novellia paremmasta, kannustavammasta ja vapaammasta yhteiskunnasta! Lueskelkaa ja kommentoikaa:
Viimeinen taso (Klikkaa tästä novelliin)

• punnort hahmo
  • punnort
20.04.2018 21:58 #2 : punnort
Vastaus käyttäjältä punnort aiheessa Viimeinen taso
Tää oli sellaista idea edellä -scifiä, tykkään sellaisesta. Ideakin oli ainakin minun silmääni tuore ja ajankohtainen.

Juontahan tässä ei juurikaan ollut, maailman kuvailu oli keskiössä. On tietysti makuasia, häiritseekö juonen puute. Itseäni ei häiritse, jotain äikänopettajaa voisi häiritä. On ihan oma haasteensa nivoa mielenkiintoisen maailman kuvailu ja kunnollinen juoni järkeväksi kokonaisuudeksi.

Virtuaalinen pöytälaatikkoni:

• Sabe
    Mekaanikko
22.04.2018 22:46 #4 : Sabe
Vastaus käyttäjältä Sabe aiheessa Viimeinen taso
Mielenkiintoinen ja hyvä teksti. Kuten yllä mainittu, maailmasta sai hyvän kuvan ja käsityksen. Eihän tuo tarvitse, kuin jatkoa, niin saisihan siihen sitä juontakin!

25.04.2018 22:03 #5 : Vumpalouska
Vastaus käyttäjältä Vumpalouska aiheessa Viimeinen taso
Ehkä vähän turhan dystooppinen, mutta hyvin kerrottu ja mukavan ytimekäs. Idea oli oikein jännä; olen itsekin leikitellyt kansalaisoikeuksien idealla, jossa eri kansanosat on virallisesti arvotettu jonkin enemmän tai vähemmän mielivaltaisen järjestelmän perusteella.

Nyt jäi kyllä mietityttämään, mitä tapahtuu, kun ei ole varaa edes ykköstason oikeuksiin...

Vähäisempien Valojen Herra

Valvojat: IivariDyn