O: Englanninkielisiä kovakantisia Discworld-kirjoja

Jussi
Jussi loi aiheen: O: Englanninkielisiä kovakantisia Discworld-kirjoja
01.12.2018 23:13 #1

Keräilen Terry Pratchettin englanninkielisiä Discworld-romaaneja kovakantisina. Omistan lähinnä uudempia, vanhin minulta löytyvä on 21. osa Jingo. Sitä edeltäviä saa kaikkia tarjota, paitsi kirjoja Guards! Guards!, Men at Arms, Feet of Clay, Mort, Reaper Man ja Soul Music. Omistan nimittäin kovakantiset yhteispainokset Death Trilogy ja City Watch Trilogy.

Jingon jälkeisistä Discworld-kirjoista minulta puuttuvat Carpe Jugulum, Thief of Time, Night Watch, The Amazing Maurice and His Educated Rodents ja A Hat Full of Sky.

Sillä ei ole väliä, onko kyseessä amerikkalais- vai brittiversio. Mutta haluan isokokoisia kovakantisia (eli nykyään loppuunmyytyjä) kirjoja, joissa kansipaperit ovat tallella. En viime vuosina Britanniassa julkaistuja sidottuja laitoksia, joita voi ostaa vaikka Adlibriksesta. Nämä ovat pokkareiden kokoisia, suojapäällys puuttuu ja niissä on uuden tyylinen kansitaide.

Tarkennetaan vielä sitä, että olen valmis ostamaan kirjoja kohtuulliseen hintaan. Jos raha ei olisi esteenä, olisi helppo hankkia kaikki Ebaystä tai vastaavasta. Lähinnä ajattelin, jos joillakin Risingin käyttäjillä sattuisi olemaan tarpeettomia kappaleita, joista haluaa luopua. Minulla ei ole varaa mitään isoja summia maksaa, ja postikulutkin tulevat päälle.

Minulle voi lähettää yksityisviestiä tai kirjoittaa tähän ketjuun. En lupaa suoralta kädeltä ostaa tarjottua kirjaa, riippuu hintapyynnöstä.

Viimeksi muokattu: 20.11.2019 19:36 : Jussi.

Jussi
Jussi vastasi aiheeseen: O: Englanninkielisiä kovakantisia Discworld-kirjoja
20.11.2019 19:36 #2

On melkein vuosi siitä, kun julkaisin ilmoituksen. Discworld-kokoelmani on täydentynyt sen jälkeen, mutta ainuttakaan yhteydenottoa Risingshadow'n kautta ei ole tullut. Ei sinänsä ihme, koska sanoin, etten ole valmis maksamaan suuria summia... Viestini oli myös kirjoitettu epäselvästi, eikä siitä käy suoraan ilmi, mitä kirjoja haluan. Päätin kokeilla uudestaan, alkuperäisen ilmoituksen voi unohtaa.

Olen kiinnostunut ostamaan seuraavat englanninkieliset kovakantiset loppuunmyydyt Terry Pratchettin Discworld-romaanit. Tahdon vain sellaisia, joissa on kansipaperi/suojapäällys tallella. Sillä ei ole väliä, onko kyseessä britti- vai jenkkiversio, mutta ei kannata tarjota nykyisiä kansipaperittomia sidottuja brittilaitoksia. Kirjan ei tarvitse olla missään priimakunnossa, vaan kulumaa saa näkyä, mutta selvästi huonokuntoisia en halua.

- Night Watch
- The Illustrated Eric
- Moving Pictures
- Pyramids
- Sourcery

[*]Carpe Jugulum julkaistiin suomennoksena samalla nimellä, ja tarkoitan siis englanninkielistä versiota.

Olen valmis maksamaan korkeintaan kymmenen euroa per kirja plus postikulut päälle. Asun Joensuussa, ja nouto Helsingin keskustasta on myös mahdollinen.

Myös nämä kaksi kovakantista kokoomateosta kiinnostavat, mutta olen niistäkin valmis maksamaan korkeintaan kymmenen euroa plus toimituskulut:

- The Rincewind Trilogy
- The Gods Trilogy

Jos myyntihaluja on, niin voi kirjoittaa tähän ketjuun tai lähettää yksityisviestin.

Viimeksi muokattu: 20.11.2019 23:14 : Jussi.

Valvojat: Muukalainen
Jussi, Alkemisti, Vampire83, Wicked-Willie