O: Englanninkielisiä kovakantisia Discworld-kirjoja

Jussi
Jussi loi aiheen: O: Englanninkielisiä kovakantisia Discworld-kirjoja
01.12.2018 23:13 #1

Keräilen Terry Pratchettin englanninkielisiä Discworld-romaaneja kovakantisina. Omistan lähinnä uudempia, vanhin minulta löytyvä on 21. osa Jingo. Sitä edeltäviä saa kaikkia tarjota, paitsi kirjoja Guards! Guards!, Men at Arms, Feet of Clay, Mort, Reaper Man ja Soul Music. Omistan nimittäin kovakantiset yhteispainokset Death Trilogy ja City Watch Trilogy. Yhteislaitoksia The Witches Trilogy ja The Gods Trilogy saa myös kaupitella minulle, mutta ei The Rincewind Trilogya. Siinä kun on mukana Eric ilman kuvitusta, enkä halua romaanista sellaista versiota.

Jingon jälkeisistä Discworld-kirjoista minulta puuttuvat Carpe Jugulum, Thief of Time, Night Watch, The Amazing Maurice and His Educated Rodents ja A Hat Full of Sky.

Sillä ei ole väliä, onko kyseessä amerikkalais- vai brittiversio. Mutta haluan isokokoisia kovakantisia (eli nykyään loppuunmyytyjä) kirjoja, joissa kansipaperit ovat tallella. En viime vuosina Britanniassa julkaistuja sidottuja laitoksia, joita voi ostaa vaikka Adlibriksesta. Nämä ovat pokkareiden kokoisia, suojapäällys puuttuu ja niissä on uuden tyylinen kansitaide:

Tarkennetaan vielä sitä, että olen valmis ostamaan kirjoja kohtuulliseen hintaan. Jos raha ei olisi esteenä, olisi helppo hankkia kaikki Ebaystä tai vastaavasta. Lähinnä ajattelin, jos joillakin Risingin käyttäjillä sattuisi olemaan tarpeettomia kappaleita, joista haluaa luopua. Minulla ei ole varaa mitään isoja summia maksaa, ja postikulutkin tulevat päälle.

Myös kahta Kiekkomaailman ulkopuolista nuortenkirjaa Nation ja Dodger voi tarjota kovakantisina. Mutta näistä olen valmis maksamaan pienempiä summia, sillä omistan ne pokkareina. Kumpikaan ei ole kovakantisena loppuunmyyty Yhdysvalloissa, ja sidotut amerikkalaislaitokset voisi itse asiassa tilata uutena nettikirjakaupasta.

Minulle voi lähettää yksityisviestiä tai kirjoittaa tähän ketjuun. En lupaa suoralta kädeltä ostaa tarjottua kirjaa, riippuu hintapyynnöstä.

Valvojat: Muukalainen