M: BoD-kirja Filosofien pelit

punnort
punnort loi aiheen: M: BoD-kirja Filosofien pelit
14.08.2019 16:28 #1

Eli minäkin olen liittynyt BoD-kirjailijoiden sankkaan joukkoon. Niille, jotka eivät tiedä, mistä BoDissa on kyse, kerrottakoon, että kyseessä on omakustanteen moderni versio. Kirjat painetaan print on demand -systeemillä, joten tähän ei liity kirjailijalle taloudellista riskiä.

Filosofien pelit sisältää lauta- ja korttipeleistä kertovia fiktiivisiä tarinoita sekä filosofisen tutkielman lauta- ja korttipeleistä. Spefitarinoitakin on joukossa muutama. Taso on sitä samaa, mitä olette tottuneet minulta leirinuotiolla näkemään. Hinta 9,90 + postikulut, ja kirjaa voi tilata allaolevasta linkistä.

www.bod.fi/kirjakauppa/filosofien-pelit-...korppi-9789528006749

Virtuaalinen pöytälaatikkoni:
fiktio.wikidot.com/

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Adolfina Romanov

Taru Väyrynen
Taru Väyrynen vastasi aiheeseen: M: BoD-kirja Filosofien pelit
01.10.2019 19:37 #2

Vaikuttaa kiinnostavalta, mutta ennen kuin ostan sen paperikirjana tiedustelen, olisiko siitä mahdollista tehdä e-kirja. E-kirjan julkaiseminen BoD:n kauttahan on ilmaista, olen itsekin julkaissut siellä e-kirjan Valkoliljan pojasta. BoD:n kanssa on vain se harmi, että siellä julkaistun e-kirjan ohella ei sitten saa itse jakaa samaa kirjaa ilmaiseksi, kuten minä haluan tehdä Vuorileijonan varjo -sarjan kirjojen kanssa, ja siksi en ole antanut niiden e-kirjaoikeuksia BoD:lle.
Mutta siis jos e-kirjaa ei ole tulossa, tyydyn ostamaan paperikirjan, vaikka sitä BoD:n toimitusvauhdin tietäen joutuneekin odottelemaan pitkään. Uskon kuitenkin, että se on hyvää ja kiinnostavaa luettavaa!

"Ja miten ansainneesi edes luulet sen että aina saat suotuisat tuulet."

punnort
punnort vastasi aiheeseen: M: BoD-kirja Filosofien pelit
01.10.2019 22:33 #3

E-kirjaa en tee, koska haluan pitää tarinat kotisivullani. Mut siis, allekirjoituksessani on linkki kotisivulleni, josta kirjan tarinat on poimittu.

Virtuaalinen pöytälaatikkoni:
fiktio.wikidot.com/

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Taru Väyrynen

Taru Väyrynen
Taru Väyrynen vastasi aiheeseen: M: BoD-kirja Filosofien pelit
02.10.2019 11:18 #4

Vähän arvelinkin, että et halua rajoittaa vapauttasi jakaa tekstejäsi. Kiitos linkistä sivullesi.

"Ja miten ansainneesi edes luulet sen että aina saat suotuisat tuulet."

Valvojat: Muukalainen
Darkki, Roy