• punnort hahmo Kirjoittaja
  • punnort

14.08.2019 16:28 #1 :: punnort
M: BoD-kirja Filosofien pelit
Eli minäkin olen liittynyt BoD-kirjailijoiden sankkaan joukkoon. Niille, jotka eivät tiedä, mistä BoDissa on kyse, kerrottakoon, että kyseessä on omakustanteen moderni versio. Kirjat painetaan print on demand -systeemillä, joten tähän ei liity kirjailijalle taloudellista riskiä.

Filosofien pelit sisältää lauta- ja korttipeleistä kertovia fiktiivisiä tarinoita sekä filosofisen tutkielman lauta- ja korttipeleistä. Spefitarinoitakin on joukossa muutama. Taso on sitä samaa, mitä olette tottuneet minulta leirinuotiolla näkemään. Hinta 9,90 + postikulut, ja kirjaa voi tilata allaolevasta linkistä.

www.bod.fi/kirjakauppa/filosofien-pelit-...korppi-9789528006749
Tykännyt: Adolfina Romanov

01.10.2019 19:37 #2 :: Taru Väyrynen
M: BoD-kirja Filosofien pelit
Vaikuttaa kiinnostavalta, mutta ennen kuin ostan sen paperikirjana tiedustelen, olisiko siitä mahdollista tehdä e-kirja. E-kirjan julkaiseminen BoD:n kauttahan on ilmaista, olen itsekin julkaissut siellä e-kirjan Valkoliljan pojasta. BoD:n kanssa on vain se harmi, että siellä julkaistun e-kirjan ohella ei sitten saa itse jakaa samaa kirjaa ilmaiseksi, kuten minä haluan tehdä Vuorileijonan varjo -sarjan kirjojen kanssa, ja siksi en ole antanut niiden e-kirjaoikeuksia BoD:lle.
Mutta siis jos e-kirjaa ei ole tulossa, tyydyn ostamaan paperikirjan, vaikka sitä BoD:n toimitusvauhdin tietäen joutuneekin odottelemaan pitkään. Uskon kuitenkin, että se on hyvää ja kiinnostavaa luettavaa!

• punnort hahmo Kirjoittaja
  • punnort

01.10.2019 22:33 #3 :: punnort
M: BoD-kirja Filosofien pelit
E-kirjaa en tee, koska haluan pitää tarinat kotisivullani. Mut siis, allekirjoituksessani on linkki kotisivulleni, josta kirjan tarinat on poimittu.
Tykännyt: Taru Väyrynen

02.10.2019 11:18 #4 :: Taru Väyrynen
M: BoD-kirja Filosofien pelit
Vähän arvelinkin, että et halua rajoittaa vapauttasi jakaa tekstejäsi. Kiitos linkistä sivullesi.

07.12.2019 18:58 #5 :: Taru Väyrynen
M: BoD-kirja Filosofien pelit
Olen nyt lukenut Filosofien pelit, ja suosittelen sitä varsinkin peleistä ja pelaamisesta kiinnostunelle, mutta muillekin, joita viehättävät vaihtelevat tarinat. Kirjan parasta antia on kuitenkin sen lopussa oleva pelien filosofiaa käsittelevä osio, joka antaa paljon ajattelemisen aihetta siitä, mikä on pelien ja pelaamisen varsinainen olemus.

Valvojat: Muukalainen