• Mahtava kirja
    • Kirja: Varjo ja riipus (Grishaversumi, #1)
    • 1 kommentti (Iines 12 päivää sitten)
    • Kustantajat.
    • Kirja: Jäänvartija (Konetrilogia, #3)
    • karivaan 87 päivää sitten

Ruusu risinglaiselle

• Ageha
  • Ageha hahmo Kirjoittaja
  • Poissa
  • "And it's funny how I imagined /That I could win this, win this fight /But maybe it isn't all that funny /That I've been fighting all my life /But maybe I have to think it's funny /If I wanna live before I die"
07.11.2014 19:56 #1 : Ageha
On tullut aika virvoittaa jälleen uusi aihe eloon wanhalta foorumilta . :smile: Iivarin alkuperäistä aloitusta lainatakseni:

Iivari kirjoitti: Kun nyt on useasti tullut sellainen olo, että haluaisi virtuaaliruusuttaa ihmisiä ja kun kaikki eivät ole naamakirjakavereita niin tämä on sitten sellainen helpohko ratkaisu. Virtuaalisen ruusun saa tässä ketjussa antaa risinglaiselle mistä syystä hyvänsä, joskin esimerkillisenä ruusutuksena pidettäköön jotakin jollain tapaa sivuston aihelmiin liittyvää muistamista. Toki kaiken maailman henkilökohtaisetkin ruusutukset hyvän maun rajoissa ovat tervetulleita.

Jatkakaamme siis edelleen ruusujen jakamista kanssarisinglaisille. ^^

Aloitan ojentamalla ruusun Hiistulle. Hiistu ansaitsee ehdottomasti ruusun aktiivisuudestaan foorumilla sekä moderaattoritoimissaan että muuten vain, erityisesti omalla alueellaan (laskin tässä että varmaan puolet Sataman ekan sivun topiceista ovat Hiistun aloittamia :wink: ). Lisäksi Hiistun viesteistä tulee yleensä tosi hyvälle tuulelle.

Hiistu on ehdottomasti foorumimme "hyvä moderaattori". :tongue:

Kerran sammuvat kaikki tähdet,
mutta ne loistavat aina pelkoa vailla.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Darkki, Hiistu, Xariel, Piru Naiseksi

07.11.2014 20:55 - 07.11.2014 23:49 #2 : Hiistu
Vastaus käyttäjältä Hiistu aiheessa Ruusu risinglaiselle
^ Good cop. :grin: (Vaikka eipä täällä oikeasti "pahoja" olekaan!) Hyvälle tuulelle tulevat ihmiset ovat paras "ruusu". :blush:

Ruusutus Agehalle tämän ketjun perustamisesta ja muusta aktiivisesta olemassaolosta! Sellaista sangen ihanaa aktiivisuutta, joka herättää eloa ympärilleen. :smile:

Ja kun tässä nyt ruusuja jakamassa, yksi punainen Formaldehydelle noista Parhaista lapsuusmuistoista, etc. toistuvasta ajattelevaisuudesta.

Kimpullinen Darkille tästä kaikesta, ja yhä uudesta kivasta! :cheesy: muoks. Ja ajattelin, ettei kaikkia tässä nyt pysty erikseen mainitsemaan, mutta mainitsen silti ruusua Jussille erityisesti kirjatietokannan ylläpitämisestä ja aina kiinnostavista kirjamaailman kuulumisista, ja Dynille kirja-arvostelujen ynnä kaikenlaisesta asioiden hoitamisesta.

Viimeksi muokattu: 07.11.2014 23:49 Hiistu.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Piru Naiseksi, Ageha

07.11.2014 22:01 #3 : Moonlord
Vastaus käyttäjältä Moonlord aiheessa Ruusu risinglaiselle
Teiltä näemmä puuttuu ruusun mallikappale... :wink:

---,--'<@
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Iivari, The Big Bad Wolf, Kirjaneito, Ageha

• Ageha
  • Ageha hahmo Kirjoittaja
18.11.2014 22:46 - 12.12.2014 23:04 #4 : Ageha
Vastaus käyttäjältä Ageha aiheessa Ruusu risinglaiselle

Hiistu kirjoitti: (Ja siis... kaikille! Vai onko se huijausta? Ehkä... Mutta tämä on varsin ainutlaatuinen nettipesue, kiitos.)

Miuwiuwiu ;_; Tunnen oloni huijatuksi, sillä tahdoin oikeastaan kanssa jaella ruusuja vähän kaikille mutta ajattelin että koska aloitan ketjun, pitää aloittaa hillitysti! Jatkanen siis tällä hitaammalla linjallani.

Ruusu ijülle siitä, ettei miittiin saapumiseni vie minua vararikkoon koska hän osasi katsoa minulle hyvät alennukset ja muutenkin taitavista kyvyistä löytää halvimmat tavat matkustaa kaupungista toiseen!

Kovastitahdoin myös ruusuttaa Dynin mutten juuri nyt osaa muotoilla ajatuksiani kauhean hyvin! Dyniä ovat kai useammatkin ainakin pienempänä pelänneet (...tai ainakin olen kuullut huhuja etten ollut yksin ._. ), siis ruusu auktoriteetista! Myös Dynin kyynikkotäteily sekä chatissa että foorumilla ansaitsee mielestäni kunniamaininnan, on se sen verran hieno ilmiö. :smile: Hiistu ruusuttikin jo kaikesta virallisemmasta.

Edit: Niin ja ilmeisesti unohdin häkellykseltäni sanoa mutta kiitoksia ruususta, en osannut odottaa. :blush:

Kerran sammuvat kaikki tähdet,
mutta ne loistavat aina pelkoa vailla.
Viimeksi muokattu: 12.12.2014 23:04 Ageha.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Piru Naiseksi, iju

14.07.2017 19:20 #5 : Iivari
Vastaus käyttäjältä Iivari aiheessa Ruusu risinglaiselle
Haluan jakaa Risingshadow-ruusun PercyJacksonfanille ja Helmeilevälle Sudelle koska he osoittavat olemassaolollaan että kirjallisuudesta ovat kiinnostuneet kaikenikäiset (myös nuoret) ja koska he ovat innokkita ja muistavaisia <3

"Kenellä on rohkeutta
pystyttää muistomerkikseen
lumilinna."
Pekka Kejonen
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: PercyJacksonfani

06.10.2017 13:13 #6 : Fievre
Vastaus käyttäjältä Fievre aiheessa Ruusu risinglaiselle
Haluan antaa ison ruusun nimimerkille Piru Naiseksi, joka on ollut mukana Risingshadow'n kirjoituspiirissä kunnioitettavat kolme vuotta, osallistunut joka ainoaan kirjoitustehtävään ja antaa aina muille piiriläisille kannustavaa ja asiallista palautetta.

Piru Naiseksi on kaikkien meidän piiriläisten idoli! :smile:
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Iivari, Xariel, Piru Naiseksi

06.10.2017 19:58 #7 : Echramath
Vastaus käyttäjältä Echramath aiheessa Ruusu risinglaiselle
Ruusut ovat sieviä, mutta perin hyödyttömiä. Haluan sen sijaan myöntää perunoita vanhalle parrallemme Iivarille, jottei hän näänny nälkään pohjoisen synkässä talvessa.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Xariel, Piru Naiseksi

• HourglassEyes
  • HourglassEyes hahmo
  • Poissa
  • You know those people who get up 6 am, perky and eager to start the coming day? - I'm not one of them.
14.02.2018 17:11 #8 : HourglassEyes
Vastaus käyttäjältä HourglassEyes aiheessa Ruusu risinglaiselle
Näin ystävänpäivänä haluan ojentaa kimpullisen ruusuja koko Risingin väelle. Noin 5 ja puoli vuottta sitten löysin tämän foorumin, josta on näiden vuosien aikana tullut jokapäiväinen satamani. On suorastaan uskomatonta kuinka paljon uutta ja ihmeellistä täällä olo on tuonut elämääni - eikä vähiten kirjahyllyyni! :wink:

Olette mahtavaa porukkaa, kiitos! :heart:

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Puolikuu, Astorethein, LordStenhammar