Ruusu risinglaiselle

Ageha
Ageha loi aiheen: Ruusu risinglaiselle
07.11.2014 19:56 #1

On tullut aika virvoittaa jälleen uusi aihe eloon wanhalta foorumilta . :smile: Iivarin alkuperäistä aloitusta lainatakseni:

Iivari kirjoitti: Kun nyt on useasti tullut sellainen olo, että haluaisi virtuaaliruusuttaa ihmisiä ja kun kaikki eivät ole naamakirjakavereita niin tämä on sitten sellainen helpohko ratkaisu. Virtuaalisen ruusun saa tässä ketjussa antaa risinglaiselle mistä syystä hyvänsä, joskin esimerkillisenä ruusutuksena pidettäköön jotakin jollain tapaa sivuston aihelmiin liittyvää muistamista. Toki kaiken maailman henkilökohtaisetkin ruusutukset hyvän maun rajoissa ovat tervetulleita.

Jatkakaamme siis edelleen ruusujen jakamista kanssarisinglaisille. ^^

Aloitan ojentamalla ruusun Hiistulle. Hiistu ansaitsee ehdottomasti ruusun aktiivisuudestaan foorumilla sekä moderaattoritoimissaan että muuten vain, erityisesti omalla alueellaan (laskin tässä että varmaan puolet Sataman ekan sivun topiceista ovat Hiistun aloittamia :wink: ). Lisäksi Hiistun viesteistä tulee yleensä tosi hyvälle tuulelle.

Hiistu on ehdottomasti foorumimme "hyvä moderaattori". :tongue:

Kerran sammuvat kaikki tähdet,
mutta ne loistavat aina pelkoa vailla.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Darkki, Hiistu, Xariel, Piru Naiseksi

Hiistu
Neurovelho
Hiistu vastasi aiheeseen: Ruusu risinglaiselle
07.11.2014 20:55 #2

^ Good cop. :grin: (Vaikka eipä täällä oikeasti "pahoja" olekaan!) Hyvälle tuulelle tulevat ihmiset ovat paras "ruusu". :blush:

Ruusutus Agehalle tämän ketjun perustamisesta ja muusta aktiivisesta olemassaolosta! Sellaista sangen ihanaa aktiivisuutta, joka herättää eloa ympärilleen. :smile:

Ja kun tässä nyt ruusuja jakamassa, yksi punainen Formaldehydelle noista Parhaista lapsuusmuistoista, etc. toistuvasta ajattelevaisuudesta.

Kimpullinen Darkille tästä kaikesta, ja yhä uudesta kivasta! :cheesy: muoks. Ja ajattelin, ettei kaikkia tässä nyt pysty erikseen mainitsemaan, mutta mainitsen silti ruusua Jussille erityisesti kirjatietokannan ylläpitämisestä ja aina kiinnostavista kirjamaailman kuulumisista, ja Dynille kirja-arvostelujen ynnä kaikenlaisesta asioiden hoitamisesta.

Viimeksi muokattu: 07.11.2014 23:49 : Hiistu.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Piru Naiseksi, Ageha

Moonlord
  • Viestejä: 2038
Moonlord vastasi aiheeseen: Ruusu risinglaiselle
07.11.2014 22:01 #3

Teiltä näemmä puuttuu ruusun mallikappale... :wink:

---,--'<@

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Iivari, The Big Bad Wolf, Kirjaneito, Ageha

Ageha
Ageha vastasi aiheeseen: Ruusu risinglaiselle
18.11.2014 22:46 #4

Hiistu kirjoitti: (Ja siis... kaikille! Vai onko se huijausta? Ehkä... Mutta tämä on varsin ainutlaatuinen nettipesue, kiitos.)

Miuwiuwiu ;_; Tunnen oloni huijatuksi, sillä tahdoin oikeastaan kanssa jaella ruusuja vähän kaikille mutta ajattelin että koska aloitan ketjun, pitää aloittaa hillitysti! Jatkanen siis tällä hitaammalla linjallani.

Ruusu ijülle siitä, ettei miittiin saapumiseni vie minua vararikkoon koska hän osasi katsoa minulle hyvät alennukset ja muutenkin taitavista kyvyistä löytää halvimmat tavat matkustaa kaupungista toiseen!

Kovastitahdoin myös ruusuttaa Dynin mutten juuri nyt osaa muotoilla ajatuksiani kauhean hyvin! Dyniä ovat kai useammatkin ainakin pienempänä pelänneet (...tai ainakin olen kuullut huhuja etten ollut yksin ._. ), siis ruusu auktoriteetista! Myös Dynin kyynikkotäteily sekä chatissa että foorumilla ansaitsee mielestäni kunniamaininnan, on se sen verran hieno ilmiö. :smile: Hiistu ruusuttikin jo kaikesta virallisemmasta.

Edit: Niin ja ilmeisesti unohdin häkellykseltäni sanoa mutta kiitoksia ruususta, en osannut odottaa. :blush:

Kerran sammuvat kaikki tähdet,
mutta ne loistavat aina pelkoa vailla.

Viimeksi muokattu: 12.12.2014 23:04 : Ageha.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Piru Naiseksi, iju

Iivari
Iivari vastasi aiheeseen: Ruusu risinglaiselle
14.07.2017 19:20 #5

Haluan jakaa Risingshadow-ruusun PercyJacksonfanille ja Helmeilevälle Sudelle koska he osoittavat olemassaolollaan että kirjallisuudesta ovat kiinnostuneet kaikenikäiset (myös nuoret) ja koska he ovat innokkita ja muistavaisia <3

"Kenellä on rohkeutta

Fievre
Vesivelho
Fievre vastasi aiheeseen: Ruusu risinglaiselle
06.10.2017 13:13 #6

Haluan antaa ison ruusun nimimerkille Piru Naiseksi, joka on ollut mukana Risingshadow'n kirjoituspiirissä kunnioitettavat kolme vuotta, osallistunut joka ainoaan kirjoitustehtävään ja antaa aina muille piiriläisille kannustavaa ja asiallista palautetta.

Piru Naiseksi on kaikkien meidän piiriläisten idoli! :smile:

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Iivari, Xariel, Piru Naiseksi

Echramath
Echramath vastasi aiheeseen: Ruusu risinglaiselle
06.10.2017 19:58 #7

Ruusut ovat sieviä, mutta perin hyödyttömiä. Haluan sen sijaan myöntää perunoita vanhalle parrallemme Iivarille, jottei hän näänny nälkään pohjoisen synkässä talvessa.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Xariel, Piru Naiseksi

HourglassEyes
HourglassEyes vastasi aiheeseen: Ruusu risinglaiselle
14.02.2018 17:11 #8

Näin ystävänpäivänä haluan ojentaa kimpullisen ruusuja koko Risingin väelle. Noin 5 ja puoli vuottta sitten löysin tämän foorumin, josta on näiden vuosien aikana tullut jokapäiväinen satamani. On suorastaan uskomatonta kuinka paljon uutta ja ihmeellistä täällä olo on tuonut elämääni - eikä vähiten kirjahyllyyni! :wink:

Olette mahtavaa porukkaa, kiitos! :heart:

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Puolikuu, Astorethein, LordStenhammar