• Moonlord hahmo Kirjoittaja
  • Moonlord

12.06.2015 23:08 #1 :: Moonlord
Dementiaketju
Tänne voi tulla kertomaan mitä olet tänään unohtanut. Edellyttää tietysti että jossain välissä muistat sen uudestaan. Jos huomaat kirjoittavasi tänne viestejä päivittäin, ehdotan visiittiä lääkärin puheille :tongue:

Minä unohdin tänään pyykit pesukoneeseen moneksi tunniksi, otin pienet päivätirsat enkä herättyäni muistanut että olin laittanut pesukoneen pyörimään. Eikä tosiaan ollut ensimmäinen kerta kun moinen tapahtui.

• Nylkky hahmo
  • Nylkky

12.06.2015 23:10 #2 :: Nylkky
Dementiaketju
Unohdin sellaisen mitä en suosittele kellekkään nimittäin.

Banaani oli ollut varmaan 4 kk reeni kassissa. Menipä se kassi sit roskiin.
Tykännyt: Iivari

12.06.2015 23:37 #3 :: punnort
Dementiaketju
En muista unohtaneeni mitään!
Tykännyt: Iivari

• Xerion hahmo
  • Xerion

13.06.2015 00:02 #4 :: Xerion
Dementiaketju
Lähdin autolla (omistin kuskin) viemään lääkärintodistusta työpaikalle, jonne ajaa n. 15 min. Pihassa huomasin, että todistus jäikin kotiin. (Ei kotiin, mutta paikkaan, jossa asun, eli periaatteessa kotiin.) Kuskia ärsytti.

13.06.2015 11:30 #5 :: Gespenst
Dementiaketju
Unohdin lähettää yhden tekstiviestin, ja nyt kun sitten muistan sen, en kehtaakan enää laittaa. Ja on kyse melko tärkeästä viestistä >3<

13.06.2015 11:42 #6 :: Puolikuu
Dementiaketju

punnort kirjoitti: En muista unohtaneeni mitään!

On muuten todella häiritsevää, jos ei muista onko unohtanut jotakin ja silti on paha aavistus, että näin on käynyt.

Muistin itse juuri, että mun piti lähettää maanantaina yksi sähköpostiviesti. Koitan muistaa asian tänään.

• Moonlord hahmo Kirjoittaja
  • Moonlord

02.07.2015 22:34 #7 :: Moonlord
Dementiaketju
Unohdin ottaa isän luokse mennessäni mukaan koirille tarkoitetut makkarat (joista en itse pitänyt). Sattuuhan sitä.. mutta kun tämä oli jo neljäs kerta kun unohdin ne, sen jälkeen kun olin päättänyt viedä ne koirille.

Noh, kesäprojektien parissa ja hyvillä melontakeleillä tulee käytyä siellä melkein päivittäin, eli kyllä ne makkarat pysyvät syömäkelpoisina vielä jonkin aikaa vaikka päiväys onkin jo mennyt umpeen.

02.07.2015 22:46 #8 :: HourglassEyes
Dementiaketju
Olin unohtanut, että tämä ketju oli olemassa.

Olen unohtanut tänään näköjään paljon asioita sen ohella etten muistanut tänään olevan torstai (eli siis Outlander päivä), ja koska minulla on ollut huomattavia vaikeuksia myös sen suhteen monesko päivä tänään on, olen jättänyt työmaalle erinnäisen kasan kuittaamiani lappuja joiden päiväys vaihtelee 2.3. ja joissain tapuksisssa ilmeisesti 6. päivän välillä... Voivat työkaverit hieman ihmetellä... :huh:

09.07.2015 09:36 #9 :: Emelie
Dementiaketju
Minun on pitänyt koko tämän viikon laittaa viestiä muutamille tutuille ja kysellä heidän kesälomasuunnitelmiaan. Muistan asian aamulla, unohdan sen sitten, kunnes taas muistan sen illasta juuri kun olen menossa nukkumaan.

Unohdin myös tänään aamulla, että kissat olivat tulleet eilen hoidosta (olivat siellä runsaat 2 viikkoa). Olin saada slaakin, kun aamulla avasin makkarin oven ja olin kompastua nuorimmaiseen petoon, joka istui oven takana odottamassa ruokaa. :)