• Dyn hahmo Kirjoittaja

26.09.2015 19:41 #1 :: Dyn
Asioita, joita et ole tullut huomanneeksi
Olen ollut nyt keskiviikosta asti Uppsalassa, ja kävellyt päivittäin pienen puiston läpi matkalla yliopistolle. Tänään sieltä lähtiessä tajusin, että pitkin puistoa nököttää kymmenkunta riimukiveä. Isoja sellaisia. Jotkut oikeasti tosi isoja. Tällaisia kivenjärkäleitä:

Alkoi jo hiukan ihmetyttää, kuinka sokeaksi sitä voi kiireessä tulla. Kertokaas, oletteko te joskus olleet huomaamatta jotain hyvin ilmiselvää ympäristössänne?

26.09.2015 20:49 #2 :: Hiistu
Asioita, joita et ole tullut huomanneeksi
Joskus ala-asteen lopulla olin viikon mittaisella matkalla poissa kotoa. Kotiin tultuani huomasin olohuoneen seinässä valokatkaisimen, josta minulla ei ollut mitään mielikuvaa, että sellainenkin siinä seinässä ollut. Mutta kuulemma oli ollut jo lähes kymmenen vuoden ajan. Itse en vain sitä katkaisijaa koskaan käytä, joten ehkä siksi jäänyt noteeraamatta. Jäänyt mieleen hämmentävänä kokemuksena.

Mitään tuoreempaa ei nyt tule mieleen... mutta saattaa johtua siitä, etten vain ole vielä huomannut.

27.09.2015 11:33 #3 :: Moonlord
Asioita, joita et ole tullut huomanneeksi
Parikin paikkaa tulee mieleen, mistä vuosikausia kuljin ohitse ennenkuin kiinnitin huomiota siihen mitä ne olivat. Toisella tontilla oli vanha rakennus jota en ollut aikaisemmin koskaan huomannut ja toisella oli kaunis luonnonpuisto, sellainen hoitamaton ja salaperäisen näköinen.

02.10.2015 09:30 #4 :: Emelie
Asioita, joita et ole tullut huomanneeksi
Minulla tulee aika usein sellaisia hetkiä, että onko meillä muka ollut tuollainen hana? Tai tällaiset keittöpyyhkeet?

Miehen vanhemmat toivat meille joskus yli vuosi sitten uudet ikkunanverhot makuuhuoneeseen ja vasta vähän aikaa sitten hiffasin, että verhoissahan on kukkien kuvia.

• Laine hahmo
  • Laine

03.10.2015 22:58 #5 :: Laine
Asioita, joita et ole tullut huomanneeksi
Välillä tulee ihmeteltyä mistä taloja tupsahtaa sellaisiin paikkoihin missä niitä ei ole ennen nähnyt.
Tykännyt: Piru Naiseksi

• Dyn hahmo Kirjoittaja

03.10.2015 23:55 #6 :: Dyn
Asioita, joita et ole tullut huomanneeksi
Multa poistettiin torstaina isohko luomi kaulalta, ja nyt koko ajan käsi hakeutuu sen päälle, tai siis paikkaan, jossa se ennen oli. En ollut edes tajunnut, miten usein näpräsin sitä sormillani... :tongue: