luonnonmukaisesti valmistettu kosteusvoide?

• nette hahmo
nette
Salamatkustaja
Taso: 1
nette loi aiheen: luonnonmukaisesti valmistettu kosteusvoide?
09.09.2017 15:19 #1

Moikka ihonhoidon asiantuntijat! Oon nyt pitkään ettiny hyvää luonnonmukaisesti valmistettua kosteusvoidetta ja ihon kuorintaa. Oon discoverannu että luonnonkosmetiikka sopii mun iholle paremmin, mutta ei oo löytyny just sitä ”oikeeta” tuotemerkkiä. Olin viime viikolla Virossa muutaman päivän ja törmäsin kauneus messuilla tällaseen merkkiin ku Silsa ? Oon myös löytäny tällasen ku Jalkasieni ? onko kumpikaan kellekkään tuttu merkki ja onko kokemuksia??

Viimeksi muokattu: 09.09.2017 22:57 : Rasimus.

• Astorethein hahmo
Astorethein
Poimuvelho
Taso: 38
Astorethein vastasi aiheeseen: luonnonmukaisesti valmistettu kosteusvoide?
09.09.2017 15:55 #2

Käytän ihoni kuorintaan ainoastaan tärpättiä.

I'm just a normal everyday pervert.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: LordStenhammar, Salmikki

• Echramath hahmo
Echramath
Ritari
Taso: 33
Echramath vastasi aiheeseen: luonnonmukaisesti valmistettu kosteusvoide?
09.09.2017 17:40 #3

Itse mietin tuossa juuri itsekseni, että mitä ihmettä ihmiset ennen hieroivat kuivaan nahkaansa talvisin, kun ei voinut ostaa Niveaa lähikaupasta.

Ydinräjähderikoksesta tuomitaan myös se, joka räjäyttää ydinräjähteen Etelämanneralueella....

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: LordStenhammar

• Rasimus hahmo
Rasimus
Käärmevelho
Taso: 39
Rasimus vastasi aiheeseen: luonnonmukaisesti valmistettu kosteusvoide?
09.09.2017 22:39 #4

Jaahas... Taas näitä tapauksia. Identtinen viesti postitettu noin miljoonalle foorumille kuukauden sisään. Bänniä saman tien, vaikka en kyllä usko henkilön palaavan muutenkaan. Täytyypä ottaa selvää mitä laki sanoo tämän tyyppisestä touhusta, mutta pelkään etten voi tämän pahempaa kiusaa tehdä :tongue:

Keskustelua voitte toki te muut harrastaa aiheesta.

It's a beautiful day to get rid of some radioactive waste

Viimeksi muokattu: 09.09.2017 22:53 : Rasimus.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: LordStenhammar

• kyty hahmo
kyty
Paladiini
kyty vastasi aiheeseen: luonnonmukaisesti valmistettu kosteusvoide?
10.09.2017 22:08 #5

No voe tokkiinsa.

Vastaus Echramathin kysymykseen on ymmärtääkseni "ei mitään", "öljyä" ja "hylkeenrasvaa".

• Echramath hahmo
Echramath
Ritari
Taso: 33
Echramath vastasi aiheeseen: luonnonmukaisesti valmistettu kosteusvoide?
11.09.2017 17:23 #6

Totta sinällään, etten varmaan kutiaisi ja kuivuisi, mikäli ryhtyisin vain saunomaan kerran viikossa talvisin.

Ydinräjähderikoksesta tuomitaan myös se, joka räjäyttää ydinräjähteen Etelämanneralueella....

• kyty hahmo
kyty
Paladiini
kyty vastasi aiheeseen: luonnonmukaisesti valmistettu kosteusvoide?
12.09.2017 19:12 #7

Suomen talvessa varmaan kaikki kuivuvat, ja pohjoisen kansoillahan se onkin ymmärtääkseni perinteisesti näkynyt ihossa ennenaikaisena vanhenemisena... tulee helpommin ryppyjä. Ennenwanhaan tosin taidettiinkin saunoa vain kerran viikossa, ja puusauna tuntuu sähkösaunaa lempeämmältä. Lisäksi ihmiset peseytyivät muutenkin vähemmän. Aiheesta on muuten olemassa ainakin yksi kirja .

Noista alkuperäisistä kosteusvoiteista tulee vielä mieleen karitevoi. Sitä ja monia öljyjähän käytetään kauppavoiteissa ainesosina, ja niitä voi käyttää pelkältäänkin. Kokeilin itse kookosöljyä joskus ja kosteuttihan se todella tehokkaasti, mutta en voinut sietää sitä sotkua ja hajua. Siihen lienee syynsä, että voiteista on yritetty tehdä vähemmän sottaavia...

Valvojat: SaranthaHiistu
Paikalla 0 jäsentä ja 40 vierailijaa:

Uusin jäsen: Päivi Heikkinen
Jäseniä yhteensä: 7252