• Kustantajat.
    • Kirja: Jäänvartija (Konetrilogia, #3)
    • 1 kommentti (Tonttu 3 päivää sitten)
    • Voihan Shazam ...
    • Elokuva: Shazam!
    • 2 kommenttia (Adolfina Romanov 110 päivää sitten)

luonnonmukaisesti valmistettu kosteusvoide?

• nette hahmo Kirjoittaja
  • nette
    Salamatkustaja
09.09.2017 15:19 - 09.09.2017 22:57 #1 : nette
Moikka ihonhoidon asiantuntijat! Oon nyt pitkään ettiny hyvää luonnonmukaisesti valmistettua kosteusvoidetta ja ihon kuorintaa. Oon discoverannu että luonnonkosmetiikka sopii mun iholle paremmin, mutta ei oo löytyny just sitä ”oikeeta” tuotemerkkiä. Olin viime viikolla Virossa muutaman päivän ja törmäsin kauneus messuilla tällaseen merkkiin ku Silsa ? Oon myös löytäny tällasen ku Jalkasieni ? onko kumpikaan kellekkään tuttu merkki ja onko kokemuksia??
Viimeksi muokattu: 09.09.2017 22:57 Rasimus.

09.09.2017 15:55 #2 : Mustelmann
Vastaus käyttäjältä Mustelmann aiheessa luonnonmukaisesti valmistettu kosteusvoide?
Käytän ihoni kuorintaan ainoastaan tärpättiä.

Superheroes are real when they're drawn in ink.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: LordStenhammar, Salmikki

09.09.2017 17:40 #3 : Echramath
Vastaus käyttäjältä Echramath aiheessa luonnonmukaisesti valmistettu kosteusvoide?
Itse mietin tuossa juuri itsekseni, että mitä ihmettä ihmiset ennen hieroivat kuivaan nahkaansa talvisin, kun ei voinut ostaa Niveaa lähikaupasta.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: LordStenhammar

• Rasimus hahmo
  • Rasimus
09.09.2017 22:39 - 09.09.2017 22:53 #4 : Rasimus
Vastaus käyttäjältä Rasimus aiheessa luonnonmukaisesti valmistettu kosteusvoide?
Jaahas... Taas näitä tapauksia. Identtinen viesti postitettu noin miljoonalle foorumille kuukauden sisään. Bänniä saman tien, vaikka en kyllä usko henkilön palaavan muutenkaan. Täytyypä ottaa selvää mitä laki sanoo tämän tyyppisestä touhusta, mutta pelkään etten voi tämän pahempaa kiusaa tehdä :tongue:

Keskustelua voitte toki te muut harrastaa aiheesta.

It's a beautiful day to get rid of some radioactive waste
Viimeksi muokattu: 09.09.2017 22:53 Rasimus.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: LordStenhammar

• kyty
10.09.2017 22:08 #5 : kyty
Vastaus käyttäjältä kyty aiheessa luonnonmukaisesti valmistettu kosteusvoide?
No voe tokkiinsa.

Vastaus Echramathin kysymykseen on ymmärtääkseni "ei mitään", "öljyä" ja "hylkeenrasvaa".

11.09.2017 17:23 #6 : Echramath
Totta sinällään, etten varmaan kutiaisi ja kuivuisi, mikäli ryhtyisin vain saunomaan kerran viikossa talvisin.

• kyty
12.09.2017 19:12 #7 : kyty
Vastaus käyttäjältä kyty aiheessa luonnonmukaisesti valmistettu kosteusvoide?
Suomen talvessa varmaan kaikki kuivuvat, ja pohjoisen kansoillahan se onkin ymmärtääkseni perinteisesti näkynyt ihossa ennenaikaisena vanhenemisena... tulee helpommin ryppyjä. Ennenwanhaan tosin taidettiinkin saunoa vain kerran viikossa, ja puusauna tuntuu sähkösaunaa lempeämmältä. Lisäksi ihmiset peseytyivät muutenkin vähemmän. Aiheesta on muuten olemassa ainakin yksi kirja .

Noista alkuperäisistä kosteusvoiteista tulee vielä mieleen karitevoi. Sitä ja monia öljyjähän käytetään kauppavoiteissa ainesosina, ja niitä voi käyttää pelkältäänkin. Kokeilin itse kookosöljyä joskus ja kosteuttihan se todella tehokkaasti, mutta en voinut sietää sitä sotkua ja hajua. Siihen lienee syynsä, että voiteista on yritetty tehdä vähemmän sottaavia...

Anna Alaviuhkola, Salka, LordStenhammar
Uusin jäsen: Anna Alaviuhkola