Mitä aivan muuta ostit viimeksi?

Rinja
Rinja loi aiheen: Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
09.10.2013 17:09 #1

Meillä on perinteisesti ollut täällä Risingilla "mitä viimeksi ostit" -ketju niin kirjoista, CD-levyistä kuin viime aikoina myös peleistäkin. Lisäksi edelliseltä foorumilta löytyi "Mitä muuta kuin kirjoja/CD-levyjä ostit viimeksi", mutta jotta otsikossa ei tarvitsisi jatkossa luetella kaikkea mahdollista ei-sisältöä, luon nyt tämän "Mitä aivan muuta ostit viimeksi" -ketjun. Ideana siis on, että jos on ostanut jotain jänskää/erityistä, mikä ei sovi johonkin muuhun olemassaolevaan ketjuun (ja sellaisia voi muuten luoda tänne uudelle foorumille, jos ei ole luotuna; tosin ehkä me ei esim. CD-levyketjua enää tänä maailmanaikana tarvita), siitä voi riemuita (tai vaikkapa valittaa) tässä ketjussa. Päivittäistavaraostoksiaan ei siis ole tarkoitus tänne listata.

Minulle posti toi tänään kaikki olemassaolevat seitsemän kautta Buffy the Vampire Slayeria. En ole ikuna kuuna päivänä katsonut sitä pätkääkään, mutta olen viime aikoina kuullut siitä niin paljon ylistäviä kommentteja, että päätin ostaa ekan kauden kokeillakseni, uppoaako. Sitten huomasin, että Cdon:illa oli voimassa tarjouskoodi jolla sai kympin alennuksen tv-sarjoista jos osti vähintään kolmellakympillä. No, yksi kausi Buffya oli 9,95e, joten koodin hyödyntääkseni piti ostaa vähintään neljä kautta, ja tuumasin siinä sitten että sama se on jo ostaa kaikki :cheesy: Olen ehkä kesätöiden jäljiltä liian rahoissani tai jotain.

"Sillä ei ole niin väliä, tapahtuiko tämä oikeasti. Pääasia että tapahtui."

Viimeksi muokattu: 09.10.2013 17:11 : Rinja.

Noora
Noora vastasi aiheeseen: Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
09.10.2013 18:22 #2

Itse tuli vähän aikaa sitten ostettua X filesin kaikki 9 kautta,kun ne sai jostain halvalla. Itse en ole sarjaa koskaan kattonut ennen tätä vuotta jolloin kirjastosta tuli lainattua 2 tuottaria ja koska siellä ei ollut muita olemassa niin piti ostaa loput jotta sai tietää miten se sarja lopulta päättyy eli onko se totuus siellä jossain vai ei.

A reader lives a thousand lives before he dies, The man who never reads lives only one(GRRM)

Hiistu
Hiistu vastasi aiheeseen: Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
09.10.2013 19:16 #3

Onkohan Teatterissa ollut joskus keskustelu elokuva-/tv-sarjahankinnoille... No, tällä hetkellä ei näytä olevan.

Minä ostin talvisaappaat. Joku voisi kutsua niitä jollain muulla nimellä, mutta koska ne ovat varrelliset kengät ja aion käyttää niitä talvella, ovat ne minulle talvisaappaat. Jalkineet ovat nahkaa, niissä on tukeva pohja kunnon kuvioinnilla ja nauhat (ei siis mitään vetoketjuviritystä), ovat omaan silmääni jopa kauniit ja tiedän merkin aiempien kenkien perusteella hyväksi. Kyseessä oli jokin jämäpari eli viimeinen laatuaan ja alennuksessa puoleen hintaan. Odotan innolla ensimmäisiä loskakelejä. :cheesy:

Astorethein
Astorethein vastasi aiheeseen: Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
09.10.2013 19:45 #4

Rahaa on palanut viime aikoina hieman liikaakin, mutta minkäs sille mahtaa, kun on syntynyt materialistiksi ja näennäisen tarpeellisia hankintoja tulee mieleen tämän tuosta. Niihin sisältyvät mm. ulkoinen kovalevy ns. tärkeitä tiedostoja varten, uusi nahkatakki, villakangastakki ja kalleimpana GameCube-konsoli, josta maksoin kyllä oikeasti liikaa.

I'm just a normal everyday pervert.

paanpa
Mekaanikko
paanpa vastasi aiheeseen: Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
09.10.2013 22:46 #5

Kirjoittelen nyt vastauksia näihin aiheisiin, vaikken aiemmin ole kauheammin keskusteluihin osallistunutkaan; lähinnä vakikävijä sivustolla lukijan ominaisuudessa. Mutta näinhän sitä pikkuhiljaa tutustuu :-)

Pakko on mainita tämän päivän Suuri Ostokseni. Kävin eräästä Tampereen keskustan tavaratalotsa hakemassa 29,95 euron perusluurin, eli matkapuhelimen, sellaisen erikoisen laitteen, jolla voi soittaa ja lähettää tekstiviestejä. Sillä ei esim. saa otettua minkäänlaisia kuvia, ei kuunneltua musiikkia eikä käytyä netissä.

Ah, ja tämä luuri tekee kyllä nyt hyvää!

Niin teknologiasta/tietotekniikasta kiinnostunut kuin olenkin, 2,5 vuotta HTC:n kosketusnäyttöpuhelimen omistajana sai minut kyllä melko tehokkaasti karttamaan älypuhelimia. Viimeiset about 7 kuukautta puhelimen näyttö oli niin pahassa solmussa, että oli kuin lotossa olisi voittanut, jos sattui saamaan esim. tekstarin lähetettyä tai Facebook-sovelluksella jonkun privaviestin luettua. Vitsailinkin aina, että "mun kosketusnäyttöpuhelimen kosketusnäytössä on kosketushäiriö".

Ensimmäinen romaanini, Pauli Myyrä, on nyt myynnissä: www.paanpa.net/paulimyyra

Kuurankukka
Upseeri
Kuurankukka vastasi aiheeseen: Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
10.10.2013 16:50 #6

Ostin aivan superihananpehmoisen polyester-eläimen turkin. <3 (Ja nätin paidan.) Lisäksi tietokonetarvikeliikkeessä suhtauduttiin myötämielisesti siihen, että sieltä hankkimani muistitikku ei enää toimi, ja sain uuden!

Morgan Blood
Morgan Blood vastasi aiheeseen: Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
10.10.2013 18:55 #7

Tehdessäni pakollisia vaatehankintoja kirkkain ale-julistein vuoratulla Sokoksella tuossa pari päivää sitten, ostin itselleni vahingossa paidan, joka vaatii kalvosinnapit! Olen pitkään halunnut tällaista paitaa joten aivan mahtavaa, että hankin tuotteen sattumalta :D Pitää katsoa, että en ylikäytä sitä heti aluksi sillä siitä tuli välittömästi suosikkipaitani. Nyt kelpaa!

Ars Longa Vita Brevis

Dyn vastasi aiheeseen: Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
10.10.2013 20:09 #8

Mainostan täälläkin: Hulluilta Päiviltä saa Finnkinon leffalippuja hintaan 78e / 10 kpl, siis halvemmalla kuin paljon mistään muualta saati sitten Finnkinolta itseltään. Käy kaikkiin näytöksiin kaikkina aikoina ja ulottuvuuksina 31.5.2014 asti.

Ostin yhden paketin, eiköhän ne taas talven mittaan kulu. Paljon muuta ei kyllä tullut ostettua, ei jaksanut kierrellä siinä tungoksessa... eilen Herkusta vähän ruokaa ja tänään lehtiosastolta (mistä liput hain) yksi alehintainen naistenlehti.

Formaldehyde
Formaldehyde vastasi aiheeseen: Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
10.10.2013 23:57 #9

Kaivauduin eilen muutaman kirpputorin tarjontaan ja vähän tavallista mielenkiintoisempaa settiä sieltä tuli poistettua. Suurin rakkauteni kohde on hopeapäinen kävelykeppi 30-luvulta, kädensijan lommon vuoksi irtosi viidellätoista eurolla. Oh, precioussss... :heart: Kahvan monogrammi FT taipuu sopivasti Formaldehydeksi, The. :wink: Saman vuosikymmenen kasvatiksi varmistui myös koristeellinen pieni tarjotin (2e), joka on joskus kannatellut vanity-tarvikkeita jonkun daamin peilipöydällä.

Mitä tulee muuhun vintageen, sorruin osittain samettifiksaationi vuoksi ostamaan kauhtunutta punaista samettia olevan erikoisen valokuvakehyksen (1e) ja tyyliseikkojen vuoksi yli puoli vuosisataa vanhan mustan laukun (1e). Sen sisältä löytyi kirje "Miina-tädiltä", joka kirjoittaa: "Se hautakivi tulee ensiviikolla ja maksaa satakolmetoista markkaa (113.00) ja siitä on osa rahaa annettu ja loput sitten kun kivi tulee", mikä on tietysti... mielenkiintoista.

Epämääräisten nahkatakkieni kasa kasvoi myös yhdellä. Metsästettyäni puolen elämääni täydellistä second hand-takkia sitä oikeaa ei vain ole löytynyt, mutta jotakin on kuitenkin pakko vetää luidensa suojaksi. Itsessään ihan mukavan räyhäkäs biker-tyylinen harmahtavan musta takki (5e), mutta ehkä vähän jäykän oloinen, uuden karhea. Siinä toivossa, jos se tuosta vielä kesyyntyisi.

Knox Gargol
Knox Gargol vastasi aiheeseen: Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
11.10.2013 00:58 #10

Pullon Glen Parkeria. Se on sinänsä ainutlaatuinen j´hankinta, etten ennen sitä ollut pulloakaan single maltia ostanut, joskus vain sattunut nauttimaan sitä silloin tällöin baarikäynneillä.

Your body and soul,
Each others' mate,
The twain shall split,
My blade to sate.

Sapfo
Epäkuollut
Sapfo vastasi aiheeseen: Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
11.10.2013 09:26 #11

Ostin jotain aivan muuta hankittuani autooni ohjaustehostimeen öljyä. Oli jotenkin "äijä" olo. :cool:

Non giudicare un libro dalla relativa copertura.

Emelie vastasi aiheeseen: Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
12.10.2013 15:18 #12

Ostin Morticiasta mustan korsetin. :heart: Aivan ihastuttava ja melko hyvin sopiva, ainoastaan poven kohdalta jää väljäksi. Täytyy myös antaa kaikki kiitos Mortician myyjälle: asiakaspalvelu toimii todella! Kaikkinestaan siis hyvä ostoskokemus.

Dyn kirjoitti: Hulluilta Päiviltä saa Finnkinon leffalippuja hintaan 78e / 10 kpl

Riskeerasin oman mielenterveyteni ja kävin Hulluilla päivillä, josta poikakaveri osti juurikin tuollaisen paketin lippuja. En kyllä tiedä mikä aika olisi paras noilla heikkolahjaisilla päivillä käymiseen, lauantaiaamu se ei selvästikään ole...

celeblith
celeblith vastasi aiheeseen: Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
14.10.2013 21:04 #13

Ostin tuossa vajaa viikko sitten imurin :lol:

Edellinen imurini kun vain lakkasi toimimasta pari viikkoa sitten. Luulin aluksi, että en vain osaa jotain, mutta ei, isäni ja naapurini ja kaverini kävi asiaa tutkimassa ja päädyttiin että ei se vaan toimi. Helpompi hankkia uusi kuin korjata vanha.

Ja lopulta kyllästyin lakaisemaan pahimpia roskia ja oli pakko hankkia se imuri , toivonmukaan toimii hyvin jatkossakin, kun valikoin imurin siitä halvimmasta päästä :roll:

Jupe
Jupe vastasi aiheeseen: Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
14.10.2013 22:05 #14

Ostin Hulluilta päiviltä ruokaa ja suklaata. Ainoa vaate oli musta pitsi pusero. Ostin 4 dvd:tä The Great Gatsby, Hobitti, Jane Eyre (2011 elokuva) ja Avain Italiaan. En ole nähnyt näitä elokuvia aikaisemmin joten innolla odotan viikonloppua (pitkästä aikaa on kaksi vapaapäivää peräkkäin) jotta voin katsoa elokuvat.

Kävin pitkästä aikaa kierrätyskeskuksessa. Löytyi vain 0,10€urolla minttu-suklaa- minttu domino keksi kakkupala korvikset :eek: ja punainen ehjä nahka vintage käsilaukku 3€urolla.

Viimeksi muokattu: 14.10.2013 22:06 : Jupe.

• ém hahmo
ém
ém vastasi aiheeseen: Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
15.10.2013 14:33 #15

Ostin aivan ihanat kuvio sukkahousut indiskasta, sekä elovena välipalakeksejä ja banaaneja koulun retkelle evääksi. Sukkahousut odottavat vielä, sitä jotain kertaa, jolloin voin ne jalkaan mekon kanssa laittaa(todennäköisesti itsenäisyyspäivän juhlaan) ja banaanit ja keksit hävisivät suuhuni jo päiviä sitten :wink:

'Kun metsään haluat mennä nyt, niin takulla yllätyt'

Pisania
Pisania vastasi aiheeseen: Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
15.10.2013 14:51 #16

Minulla on talvea varten paksuja tumppuja vaikka kuinka, mutta syksyyn sopivammammista kevyistä hanskoista on kaikista pareista yksi sormi puhki. Mietin juuri eilen aamulla että asialle pitäisi tehdä jotain ja kuinka ollakaan, samana päivänä Lidlistä löytyi erinomainen hanskapari neljällä eurolla. Ne ovat vanhoja hanskojani tiiviimmän oloiset ja himpun verran paksummat. Sisältävät jopa angoraa ja mukana tullut ohjelappu lesosi pukimien loistavuutta kylmää vastaan. Se jää nähtäväksi, mutta ne tuntuvat mukavilta ja olen oikein tyytyväinen ostokseeni (mikäli reikiä ei ihan heti tule).

You're not in Wonderland anymore, but you positively reek of rabbit.

Scartti
Scartti vastasi aiheeseen: Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
15.10.2013 15:27 #17

Paahtimen ja vedenkeittimen..

And I wanna cry, I wanna fall in love
But all my tears have been used up
On another love

Laine
Laine vastasi aiheeseen: Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
20.10.2013 17:32 #18

Eilen lähti uusi takki mukaan.

Fantasyfan
Fantasyfan vastasi aiheeseen: Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
24.10.2013 21:18 #19

Minullakin uusi villatakki joka ei ollutkaan lämmin. Mutta se näyttää siistiltä :P

(ja samalla reissulla tuli harjoiteltua ensiaputaitoja tajuttoman tytön kanssa)

Noora
Noora vastasi aiheeseen: Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
24.10.2013 21:37 #20

Uudet talvikengät tuli ostettua. Mustat mokkanahkaiset nilkkurit jotka on kyllä ihanan lämpimät :heart:

Uusin jäsen: Anni Loukasmäki