Bensku kirjoitti: Se klassinen tapaus: Ajattelee soittavansa jollekin, ja hän soittaa noin minuutin sisään itselle. Tai vaihtoehtosesti juuri toisinpäin; toinen ajattellee, että voisi soittaa, ja soittaa itse samantien. Eipä juuri muuta.
Strato kirjoitti: Tyttöystäväni äiti kuulemma näkee silloin tällöin enneunia jotka ovat käyneet toteen. Sitä on tapahtunut sen verran, että tyttöystäväni uskoo niihin täysillä (äitinsä lisäksi siis), vaikka onkin luonteeltaan lähempänä tieteellistä maailmankatsomusta noin muuten. Tämän takia olen siis joutunut pohtimaan omaa kantaani asiaan, uskonko näihin oikeasti vaiko en?
Saki42 kirjoitti: Deja vu on mulle tuttu, mutta en pidä sitä selittämättömänä tai yliluonnollisena, koska mulle joskus kerrottiin miten sen voi selittää.
LunaJei kirjoitti: Nykyään se on sitten sitä, että herään ja joku läpinäkyvä hahmo seisoo sängyn vieressä tuijottamassa. Se on ihan kauheaa. Se vain tuijottaa hiljaa, tyhjät silmäkuopat mustina ja kasvot valkean hohtavina. Silloin vedän peiton silmien eteen ja yritän rauhoittua. Kun olen odottanut tarpeeksi pitkään, kurkistan varovasti. Yleensä hahmo, tai jokin muu näky, on tässä vaihessa kadonnut. Joskus pystyn jatkamaan nukkumista, toosinaan valvon muutaman tunnin.
Nunia kirjoitti: Entä ne, jotka on nähnyt hereillä? Varmaan niistäkin on joku analyysi, joka tekee ne harhaksi.