maahinen kirjoitti: Täällä päin onneksi vain Alkoissa myyjät tunkeilevat, ja koska Alkoja on yksi per kaupunki, ei voi kävellä ulos, vaikka mieli tekisi.
Sini kirjoitti: Mites muuten jos asioitte kirjastossa, kuinka suhtaudutte siellä jos henkilökunta tulee kysymään avuntarvetta? Vai pitäisikö erityisesti kirjastossa saada olla rauhassa? Uskaltaako tiskin takana olevaa ruutua tuijottavaa asiakaspalvelijaa siellä lähestyä?
Skie kirjoitti: Aiemmin inhosin syvästi sitä, kun joku tuli kyselemään tarvinko jotain, mutta nyt jo melkein automaattisesti liikkeeseen mennessä odotan jonkinlaista kontaktia myyjältä. Jos ei muuta niin ainakin hymyä ja tervehdystä. Suomessa asiakaspalvelu on kuitenkin suhteellisen pidättyväistä, täällä ei huohoteta niskaan ja siirrytä perässä hyllyltä toiselle kuten joissain maissa.
Sini kirjoitti: Mites muuten jos asioitte kirjastossa, kuinka suhtaudutte siellä jos henkilökunta tulee kysymään avuntarvetta? Vai pitäisikö erityisesti kirjastossa saada olla rauhassa? Uskaltaako tiskin takana olevaa ruutua tuijottavaa asiakaspalvelijaa siellä lähestyä?
-Olen niin samaa mieltä Emelien kanssa. Jumbon Alkossa on mahtava myyjä, joka opasti minulle mikä viini sopii hyvin Taru Sormusten herran kanssa :DAlkojen palvelutavasta tykkään. He eivät itse tule kyselemään, että tarvitsenko apua, mutta auttavat heti jos pyytää.
Huoleton kirjoitti: Viimeisin mahtavan palvelun paikka: silmälasiliikeet- Ostopäätökseen tarvitsen kyllä aina myös varman palautteenanatajaystävän, mutta myyjistä on hurja apu mallin valinnassa. Parasta on, kun myyjäkin uskaltaa todeta "Nämä menevät siihen mummosarjaan/Eino-setä/Risto-Matti Ratia- EI siis sulle" Ostin juuri kolmet rillit kerralla, kun löyty niin kivat ja hyvät.
max kirjoitti: Joskus avuntarjouksesta tulee sellainen olo että pettää tarjoajan jos haluaa katsella rauhassa tai mikä pahinta ei ehkä sillä kertaa edes ostaa mitään. Ehkä jotkut reagoi siihen äksysti.