Naurunappula lopettaa toimintansa

HVM
Upseeri
HVM loi aiheen: Naurunappula lopettaa toimintansa
15.10.2017 11:35 #1

Suomalaisen meemelyn ja paint-taiteen kehto; Naurunappula lopettaa. Tuo rasististen MV-peelojen ja mammuja halaavien viher-suvakkien pesäpaikka on poissa. Vaikka suurin osa kuvastosta olikin muualta copy-pastattua-copyrightija-taallaavaa-sontaa oli seassa myös helmiä, tässä muutamien nappullaisten tuntoja, jostain Ilta-paskalta tai joltain:

Olen nappulan aktiivinen käyttäjä ollut vuosia ja lisäksi tehnyt sivustolle materiaa. Rehellisesti sanottuna hirveältähän tämä tuntuu, kuin pakkohuutokaupataan koti pois ja ei mitään tietoa mihin menisi. :( tyhjyys jää. -Monskuuu

Ja toinen kelmi tässä:

Tärkeintä Naurunappulassa on aina ollut ainutlaatuinen yhteisö. Vaikka sivusto kuolisi, käyttäjät kyllä järjestäytyvät uudelleen jossain muualla :3

Ihannetilanteessa toki Naurunappulalle löytyisi jostain uusi ylläpitäjä, jolla riittäisi resursseja, jaksamista ja osaamista ottaa sivusto hoidettavakseen. Seuraavat viikot tulevat varmasti olemaan kiinnostavia. Olisi kyllä valtava menetys suomalaiselle Internet-kulttuurille, jos tämä Paint-taiteen syntysija kymmeninetuhansine medioineen ja satoine käyttäjineen katoaisi kokonaan bittiavaruuden syövereihin :-(
-Vumpalouska

HVM
Upseeri
HVM vastasi aiheeseen: Naurunappula lopettaa toimintansa
15.10.2017 11:58 #2

Lepää rauhassa kelmeä-prinssi (taikka nouse zombina, rahan ja mainostulojen voimasta).
-RIP

Astorethein
Poimuvelho
Astorethein vastasi aiheeseen: Naurunappula lopettaa toimintansa
15.10.2017 16:26 #3

Naurunappulan lopetus tuli suurena järkytyksenä, vaikka olikin selvää, ettei ylläpito ollut panostanut sivustoon enää pitkiin aikoihin. Nappula vaikutti merkittävästi huumorintajuni kehittymiseen sen nykyiseen mustaan ja kipeään muotoon, joten lepää rauhassa, senkin likainen äpärä. Muutama kymmenen tuhatta viestiä ja reipas tuhat mediaa tuli tuonne postattua, joten olin touhussa syvemmällä kuin oli terveellistä.

I'm just a normal everyday pervert.

Valvojat: IivariSarantha
punnort, duiduli79, PercyJacksonfani