• Voihan Shazam ...
    • Elokuva: Shazam!
    • 2 kommenttia (Adolfina Romanov 61 päivää sitten)
    • Mahtava kirja
    • Kirja: Varjo ja riipus (Grishaversumi, #1)
    • 1 kommentti (Iines 134 päivää sitten)

Naurunappula lopettaa toimintansa

• HVM hahmo Kirjoittaja
  • HVM
    Upseeri
15.10.2017 11:35 #1 : HVM
Suomalaisen meemelyn ja paint-taiteen kehto; Naurunappula lopettaa. Tuo rasististen MV-peelojen ja mammuja halaavien viher-suvakkien pesäpaikka on poissa. Vaikka suurin osa kuvastosta olikin muualta copy-pastattua-copyrightija-taallaavaa-sontaa oli seassa myös helmiä, tässä muutamien nappullaisten tuntoja, jostain Ilta-paskalta tai joltain:

Olen nappulan aktiivinen käyttäjä ollut vuosia ja lisäksi tehnyt sivustolle materiaa. Rehellisesti sanottuna hirveältähän tämä tuntuu, kuin pakkohuutokaupataan koti pois ja ei mitään tietoa mihin menisi. :( tyhjyys jää. -Monskuuu

Ja toinen kelmi tässä:

Tärkeintä Naurunappulassa on aina ollut ainutlaatuinen yhteisö. Vaikka sivusto kuolisi, käyttäjät kyllä järjestäytyvät uudelleen jossain muualla :3

Ihannetilanteessa toki Naurunappulalle löytyisi jostain uusi ylläpitäjä, jolla riittäisi resursseja, jaksamista ja osaamista ottaa sivusto hoidettavakseen. Seuraavat viikot tulevat varmasti olemaan kiinnostavia. Olisi kyllä valtava menetys suomalaiselle Internet-kulttuurille, jos tämä Paint-taiteen syntysija kymmeninetuhansine medioineen ja satoine käyttäjineen katoaisi kokonaan bittiavaruuden syövereihin :-(
-Vumpalouska

• HVM hahmo Kirjoittaja
  • HVM
    Upseeri
15.10.2017 11:58 #2 : HVM
Vastaus käyttäjältä HVM aiheessa Naurunappula lopettaa toimintansa
Lepää rauhassa kelmeä-prinssi (taikka nouse zombina, rahan ja mainostulojen voimasta).
-RIP

15.10.2017 16:26 #3 : Mustelmann
Vastaus käyttäjältä Mustelmann aiheessa Naurunappula lopettaa toimintansa
Naurunappulan lopetus tuli suurena järkytyksenä, vaikka olikin selvää, ettei ylläpito ollut panostanut sivustoon enää pitkiin aikoihin. Nappula vaikutti merkittävästi huumorintajuni kehittymiseen sen nykyiseen mustaan ja kipeään muotoon, joten lepää rauhassa, senkin likainen äpärä. Muutama kymmenen tuhatta viestiä ja reipas tuhat mediaa tuli tuonne postattua, joten olin touhussa syvemmällä kuin oli terveellistä.

Superheroes are real when they're drawn in ink.

Valvojat: IivariSarantha
wadjet, Mustelmann