Rinja kirjoitti: Mutta noin muuten kyllä tykkään ajamisesta, joo :P Tykkään siitä enemmän kuin (henkilöauton) matkustajana olemisesta, koska kun olen itse ratissa, pystyn sentään vaikuttamaan kohtalooni. Kaikkien muiden kyydissä istuessani yritän polkea olematonta jarrua ja kirahtelen kuljettajalle.
Emelie kirjoitti:
Rinja kirjoitti: Mutta noin muuten kyllä tykkään ajamisesta, joo :P Tykkään siitä enemmän kuin (henkilöauton) matkustajana olemisesta, koska kun olen itse ratissa, pystyn sentään vaikuttamaan kohtalooni. Kaikkien muiden kyydissä istuessani yritän polkea olematonta jarrua ja kirahtelen kuljettajalle.
Kuten mainitsin, minulla on päinvastainen fiilis. En tykkää yhtään olla kuskina, ihan liian suuri vastuu. Mutta ymmärrän kyllä tuon tarpeen vaikuttaa omaan kohtaloon. Harrastan myös tuota näkymättömän jarrun polkemista, varsinkin tiettyjen ihmisten kyydissä ollessani.
Jupe kirjoitti: Itseläni ei ole mitään ongelmaa ajaa talvisin koska kävin autokoulun talvella.
Scartti kirjoitti: Harmi, ettei korttia voi myydä.. nyt se on mulle melkolailla tarpeeton (nimenmuutoksen takia olis pitänyt vaihtaakin 3 vuotta sitten)
Cerasi kirjoitti: Autolla ajaminen on sinänsä ihan jees, lukuunottamatta tosiaan kaupunkien keskustoja. Parkkeeraus ei myöskään kuulu lemppareihin.
Astorethein kirjoitti: Mutta oikeasti olen kyllä tyytyväinen autottomuuteeni, kun mietin, millaiset rahat säästän polttoaineissa, vakuutuksissa ja muissa kuluissa.