17.09.2022 20:08 #1 :: Dansku Korhonen
Lemppari punatukkainen fiktiivinen naishahmo?
Kuka on teidän suosikki punatukkainen naishahmo elokuvista ja tv-sarjoista

• Darkki hahmo
  • Darkki

17.09.2022 20:15 #2 :: Darkki
Lemppari punatukkainen fiktiivinen naishahmo?
Aika rajattu kysymyksenasettelu :D Suosittelen aloittamaan jatkossa viestiketjun ensimmäisen viestin siten, että kerrot myös hieman taustoja miksi tiedustelet asiaa ja myös omia mielipiteitä omaan kysymykseesi, jotta keskusteluun on helpompi ottaa kantaa.

Mut tähän oli melko helppo vastata, eli Black Widow (Scarlett Johannson). Perusteluna on, että olen Marvel fani ja Black Widow hahmona on mielenkiintoinen, sekä Scarlett osan esittäjänä aika nappivalinta.
Muokannut 17.09.2022 21:36 Darkki
Tykännyt: Mallaspappi

19.09.2022 00:49 #3 :: NoctilucA
Lemppari punatukkainen fiktiivinen naishahmo?
Ei kukaan muu kuin Dana Scully.

• Puu hahmo
  • Puu

19.09.2022 09:28 #4 :: Puu
X-Men elokuvista: Mystikko
(The witcher peleistä/kirjoista: Triss Merigol.)
Tykännyt: Mallaspappi

20.09.2022 08:18 #5 :: FreakyMike
Lemppari punatukkainen fiktiivinen naishahmo?
Buffy vampyyrintappajan kaveri Willow, sekä Poldark sarjan Demelza.

• Thialfi hahmo
  • Thialfi

20.09.2022 15:17 #6 :: Thialfi
Laureline.

20.09.2022 15:35 #7 :: Mustelmann
Lemppari punatukkainen fiktiivinen naishahmo?
Christina Hendricksin esittämä Joan Harris jäi Mad Men-sarjasta lähtemättömästi mieleen.

Muokannut 20.09.2022 15:36 Mustelmann

23.09.2022 15:59 #8 :: Morgan Blood
Lemppari punatukkainen fiktiivinen naishahmo?
Se on kyllä Triss Merigold Witcheristä/Noiturista. Tosin, en yleensä hirveän hyvin muista hahmojen hiustenvärejä :D Tykkään siitä, miten Merigold on kirjoitettu. Fantasiakirjan nk. vahvaksi naishahmoksi Merigoldin hahmo on mielestäni monipuolinen ja hyvä. Yleensä ne tuntuu siltä, että hahmo on vedetty jostain kaavapakasta, sille on lisätty epäsosiaalisia piirteitä ja muut hahmot sietää sitä ilman mitään muuta syytä kuin se, että "Ihan surkea tiimipelaaja hän on, mutta tekee hyvin sitä yhtä juttua, joka on jostain syystä tärkeä tälle tarinalle".

Merigoldin hahmo osaa toimia itsenäisesti, mutta handlaa myös yhteistyön ja heijastelee erilaisia tilanteita sen sijaan, että tilanteet heijastelee häntä koska kirjailija ei ole jaksanut suunnitella muutakaan.

• kyty

14.02.2023 12:23 #9 :: kyty
Lemppari punatukkainen fiktiivinen naishahmo?
En osannut vastata tähän aiemmin, mutta kun nyt osui taas silmiin ja katsoin juuri Severancen loppuun, niin tällä hetkellä varmaan Helly.

Valvojat: RaccoonRasimus