Orphan Black

• Sini hahmo Kirjoittaja
  • Sini
    Arkkivelho
    Tasolla 45
    38.29

08.11.2013 22:50 #1 :: Sini
Orphan Black
Tästä sarjasta vinkattiin Facebookin Suomalainen fandom -ryhmässä . Katsottavana Areenassa tammikuun 2014 loppuun.

Kaksi jaksoa olen katsonut ja aion katsoa loputkin, sen verran kiinnostavalta vaikuttaa, vaikkei tuo juoni ehkä kaikkein omaperäisin olekaan.

• Nafisan hahmo
  • Nafisan
    Teknovelho
    Tasolla 46
    60.50

09.11.2013 00:31 #2 :: Nafisan
Orphan Black
Katsoin tuon koko sarjan jokin aika sitten. On ihan ok, mutta en aina tajunnut sarjan pointtia. Käsittääkseni toinen kausikin on luvassa, jospa siinä selitettäisiin vähän lisää.

09.11.2013 22:54 #3 :: Kuurankukka
Orphan Black
Minäkin katsoin sen tuossa ohimennen. Mihin kymmenen jaksoa muka riittää?

Olihan se ihan hyvä. Välillä vähän pelottavampi kuin olisin toivonut, mutta useammin vain sopivan jännä. Oon rakastunut Felixiin.

• Xariel hahmo
  • Xariel
    Baronetti
    Tasolla 36
    56.80

24.04.2016 02:50 #4 :: Xariel
Orphan Black
Kaivan ketjun esille, kun neljäs kausi pyörähti viime viikolla käyntiin. Uudet jaksot ilmestyvät viikoittain Netflixiin. Seuraako joku muu sarjaa?

Täytyy kyllä sanoa, että olen todella vaikuttunut sarjan etenemisestä ja tuntuu, että kolmas kausi oli siihenastisista paras ja vaikuttavin. Odotan neljänneltä kaudelta paljon, ja ainakin kahden ensimmäisen jakson perusteella sitä on luvassa!

• max hahmo
  • max
    Kapteeni
    Tasolla 46
    89.38

24.04.2016 19:07 #5 :: max
Orphan Black
Sarjan idea kiinnostaa kovasti, mutta varsinainen katsominen hyytyi kakkoskaudelle.. Vaikka olen kuullut että meno paranee jatkossa, ja olen seurannut kaikkia Orphan Black uutisia niin paljkon kuin spoilereitta voi, niin ei vain ole saanut aikaiseksi jatkaa.. Pitäisi kyllä, varmaan paras tämänhetkinen scifisarjahan tää on..

• Jussi hahmo
  • Jussi
    Arkkivelho
    Tasolla 63
    0.10

30.08.2016 11:12 #6 :: Jussi
Orphan Black
Katsoin eilen neljännen tuotantokauden loppuun Netflixistä. Pidin kovasti, se oli sarjan paras tähän mennessä. Tunnelma ja tyyli olivat lähempänä ykköskautta kuin vähän heikompia kakkosta ja kolmosta. Bethin hahmon syventäminen oli hyvä veto sarjan tekijöiltä.

Kesäkuussa Orphan Blackin viides kausi vahvistettiin . Samalla kerrottiin, että se on sarjan viimeinen.

• Eija hahmo
  • Eija
    Hornanhenki
    Tasolla 51
    59.99

30.08.2016 22:59 #7 :: Eija
Orphan Black
Mulla on 4. kausi aika loppupuolella menossa. Tulee katsottua useampi jakso aina kerralla. En hirveästi ehdi sarjoja katsoa, mutta tämä on ollut ihan hyvä. Mutta hyvä myös, että 5. kausi on sitten viimeinen - ei samaa sarjaa loputtomiin jaksa kuitenkaan seurata. Muutakin seurattavaa kun kuitenkin on/olisi…

Valvojat: RaccoonRasimus