Orphan Black

• Sini hahmo Kirjoittaja
  • Sini
08.11.2013 22:50 #1 : Sini
Orphan Black kirjoittanut Sini
Tästä sarjasta vinkattiin Facebookin Suomalainen fandom -ryhmässä . Katsottavana Areenassa tammikuun 2014 loppuun.

Kaksi jaksoa olen katsonut ja aion katsoa loputkin, sen verran kiinnostavalta vaikuttaa, vaikkei tuo juoni ehkä kaikkein omaperäisin olekaan.

• Nafisan hahmo
  • Nafisan
09.11.2013 00:31 #2 : Nafisan
Vastaus käyttäjältä Nafisan aiheessa Orphan Black
Katsoin tuon koko sarjan jokin aika sitten. On ihan ok, mutta en aina tajunnut sarjan pointtia. Käsittääkseni toinen kausikin on luvassa, jospa siinä selitettäisiin vähän lisää.

09.11.2013 22:54 #3 : Kuurankukka
Vastaus käyttäjältä Kuurankukka aiheessa Orphan Black
Minäkin katsoin sen tuossa ohimennen. Mihin kymmenen jaksoa muka riittää?

Olihan se ihan hyvä. Välillä vähän pelottavampi kuin olisin toivonut, mutta useammin vain sopivan jännä. Oon rakastunut Felixiin.

• Xariel hahmo
  • Xariel
    Vesivelho
24.04.2016 02:50 #4 : Xariel
Vastaus käyttäjältä Xariel aiheessa Orphan Black
Kaivan ketjun esille, kun neljäs kausi pyörähti viime viikolla käyntiin. Uudet jaksot ilmestyvät viikoittain Netflixiin. Seuraako joku muu sarjaa?

Täytyy kyllä sanoa, että olen todella vaikuttunut sarjan etenemisestä ja tuntuu, että kolmas kausi oli siihenastisista paras ja vaikuttavin. Odotan neljänneltä kaudelta paljon, ja ainakin kahden ensimmäisen jakson perusteella sitä on luvassa!

• max hahmo
  • max
24.04.2016 19:07 #5 : max
Vastaus käyttäjältä max aiheessa Orphan Black
Sarjan idea kiinnostaa kovasti, mutta varsinainen katsominen hyytyi kakkoskaudelle.. Vaikka olen kuullut että meno paranee jatkossa, ja olen seurannut kaikkia Orphan Black uutisia niin paljkon kuin spoilereitta voi, niin ei vain ole saanut aikaiseksi jatkaa.. Pitäisi kyllä, varmaan paras tämänhetkinen scifisarjahan tää on..

• Jussi hahmo
  • Jussi
30.08.2016 11:12 #6 : Jussi
Vastaus käyttäjältä Jussi aiheessa Orphan Black
Katsoin eilen neljännen tuotantokauden loppuun Netflixistä. Pidin kovasti, se oli sarjan paras tähän mennessä. Tunnelma ja tyyli olivat lähempänä ykköskautta kuin vähän heikompia kakkosta ja kolmosta. Bethin hahmon syventäminen oli hyvä veto sarjan tekijöiltä.

Kesäkuussa Orphan Blackin viides kausi vahvistettiin . Samalla kerrottiin, että se on sarjan viimeinen.

• Eija hahmo
  • Eija
    Varjoinen
30.08.2016 22:59 #7 : Eija
Vastaus käyttäjältä Eija aiheessa Orphan Black
Mulla on 4. kausi aika loppupuolella menossa. Tulee katsottua useampi jakso aina kerralla. En hirveästi ehdi sarjoja katsoa, mutta tämä on ollut ihan hyvä. Mutta hyvä myös, että 5. kausi on sitten viimeinen - ei samaa sarjaa loputtomiin jaksa kuitenkaan seurata. Muutakin seurattavaa kun kuitenkin on/olisi…

Valvojat: RaccoonRasimus
Nokka10