Orphan Black

Sini
Sini loi aiheen: Orphan Black
08.11.2013 22:50 #1

Tästä sarjasta vinkattiin Facebookin Suomalainen fandom -ryhmässä . Katsottavana Areenassa tammikuun 2014 loppuun.

Kaksi jaksoa olen katsonut ja aion katsoa loputkin, sen verran kiinnostavalta vaikuttaa, vaikkei tuo juoni ehkä kaikkein omaperäisin olekaan.

Nafisan
Nafisan vastasi aiheeseen: Orphan Black
09.11.2013 00:31 #2

Katsoin tuon koko sarjan jokin aika sitten. On ihan ok, mutta en aina tajunnut sarjan pointtia. Käsittääkseni toinen kausikin on luvassa, jospa siinä selitettäisiin vähän lisää.

Kuurankukka
Upseeri
Kuurankukka vastasi aiheeseen: Orphan Black
09.11.2013 22:54 #3

Minäkin katsoin sen tuossa ohimennen. Mihin kymmenen jaksoa muka riittää?

Olihan se ihan hyvä. Välillä vähän pelottavampi kuin olisin toivonut, mutta useammin vain sopivan jännä. Oon rakastunut Felixiin.

Xariel
Vesivelho
Xariel vastasi aiheeseen: Orphan Black
24.04.2016 02:50 #4

Kaivan ketjun esille, kun neljäs kausi pyörähti viime viikolla käyntiin. Uudet jaksot ilmestyvät viikoittain Netflixiin. Seuraako joku muu sarjaa?

Täytyy kyllä sanoa, että olen todella vaikuttunut sarjan etenemisestä ja tuntuu, että kolmas kausi oli siihenastisista paras ja vaikuttavin. Odotan neljänneltä kaudelta paljon, ja ainakin kahden ensimmäisen jakson perusteella sitä on luvassa!

max
max vastasi aiheeseen: Orphan Black
24.04.2016 19:07 #5

Sarjan idea kiinnostaa kovasti, mutta varsinainen katsominen hyytyi kakkoskaudelle.. Vaikka olen kuullut että meno paranee jatkossa, ja olen seurannut kaikkia Orphan Black uutisia niin paljkon kuin spoilereitta voi, niin ei vain ole saanut aikaiseksi jatkaa.. Pitäisi kyllä, varmaan paras tämänhetkinen scifisarjahan tää on..

Jussi
Jussi vastasi aiheeseen: Orphan Black
30.08.2016 11:12 #6

Katsoin eilen neljännen tuotantokauden loppuun Netflixistä. Pidin kovasti, se oli sarjan paras tähän mennessä. Tunnelma ja tyyli olivat lähempänä ykköskautta kuin vähän heikompia kakkosta ja kolmosta. Bethin hahmon syventäminen oli hyvä veto sarjan tekijöiltä.

Kesäkuussa Orphan Blackin viides kausi vahvistettiin . Samalla kerrottiin, että se on sarjan viimeinen.

Eija
Varjoinen
Eija vastasi aiheeseen: Orphan Black
30.08.2016 22:59 #7

Mulla on 4. kausi aika loppupuolella menossa. Tulee katsottua useampi jakso aina kerralla. En hirveästi ehdi sarjoja katsoa, mutta tämä on ollut ihan hyvä. Mutta hyvä myös, että 5. kausi on sitten viimeinen - ei samaa sarjaa loputtomiin jaksa kuitenkaan seurata. Muutakin seurattavaa kun kuitenkin on/olisi…

Valvojat: RaccoonRasimus
Uusin jäsen: ArunaK