Kirja-arvonta: palkintona 3 kpl Erika Vikin Seleesian näkijä -romaaneja

01.09.2017 16:06 - 01.09.2017 16:09 #1 : gummerus
Erika Vikin tuore teos Seleesian näkijä jatkaa kotimaista Kaksosauringot-fantasiatrilogiaa. Seleesian näkijä on mukaansatempaava fantasiaromaani viholliskuvien murtamisesta, vaikutusvaltaisten vastuusta, syyllisyydestä ja anteeksiannosta.

Varjomaailman virtaukset ovat muuttuneet ja amargundit paenneet huonojen tuulien edeltä. Corildon ja Aleia ovat saapuneet Seleesiaan selvittämään, mistä Aleian lumouksessa on kyse ja miten sen voi murtaa. Tapahtumia varjostavat villit huhut tulilinnuista, jotka karkotettiin puoli vuosisataa sitten. Ihmisten maailmassa valmistellaan suunnitelmia, jotka asettavat koko Seleesian tulevaisuuden vaakalaudalle.

Nyt voit voittaa tämän jännittävän Hän sanoi nimekseen Aleia -romaanin jatko-osan itsellesi kertomalla kommenteissa, mikä Kaksosauringot-sarjan maailmassa kiinnostaa sinua eniten. Jos et ole vielä tutustunut kirjoihin, niin voit etsiä vinkkejä sarjan verkkosivulta, joka tarjoaa lisätietoa trilogian maailmasta, tai kustantajan esittelysivulta.

Jaossa on kolme kappaletta Seleesian näkijä -kirjoja sekä Erika Vikin itsensä tekemä postikortti nimmarilla varustettuna. Voittajat arvotaan maanantaina 11.9.2017 klo 10.
Viimeksi muokattu: 01.09.2017 16:09 gummerus.

• MiraK hahmo
  • MiraK
    Kaartilainen
02.09.2017 14:56 #2 : MiraK
Minua kiinnostaa fantasian, villin lännen ja steampunkin yhdistelmä sarjassa. Sarja on myös saanut todella paljon kehuja laadukkuudestaan, mikä nostaa aina minun mielenkiintoa ylemmäs. :)

• M.I. hahmo
  • M.I.
    Paimen
02.09.2017 15:50 #3 : M.I.
Steampunk ja maagiset elementit voivat hyvinkin toimia. Lisäksi kiinnostaa missä suomalaisessa fantasiassa mennään.

• Chaka hahmo
  • Chaka
    Salamatkustaja
02.09.2017 15:52 #4 : Chaka
Villi länsi höysteillä, mikä ettei!

02.09.2017 18:56 #5 : Heli Korkeamäki
Haluaisin tämän ehdottomasti ellen jo omistaisi! :) Oli kyllä hyvä kirja, kannattaa ehdottomasti lukea. Varsin harvoin olen löytänyt suomailaisia kirjoja, jotka olisivat olleet mielestäni yhtä hyviä kuin Kaksosauringot-sarjan tähän mennessä ilmestyneet kaksi ensimmäistä osaa. Seuraavaa (ja viimeistä!) osaa odotan jo kiihkeästi.

• NoctilucA hahmo
  • NoctilucA
    Epäkuollut
03.09.2017 10:23 #6 : NoctilucA
Pidin ensimmäisestä osasta ja haluan ehdottomasti jatkaa sarjan lukemista. Erityisesti kiinnostuin mystisistä amargundeista ja haluan kyllä kuulla lisää tulilinnuistakin!

People need to start appreciating the effort I put in to not be a serial killer.

03.09.2017 18:56 #7 : Dyn
Ensimmäinen osa on saanut paljon kehuja ja erityisesti Nafisan, jonka lukumaku yleensä menee suhteellisen hyvin yksiin mun kanssa, kiitti sitä arvostelussaan. Kirja on siis vielä hyllyssä, kun nyt kesällä on jäänyt lukemiselle vähän vähänlaisesti aikaa, mutta jos ensimmäisen osan lukee, eiköhän se ole hyvä jatkaa seuraavaankin!

11.09.2017 08:45 #8 : gummerus
Vielä on hieman yli tunti aikaa osallistua!

11.09.2017 12:21 - 11.09.2017 12:21 #9 : gummerus
Kiitos osallistujille! Kirjan sekä kirjailijan signeeraaman ja suunnitteleman postikortin voittivat Dyn, Chaka ja MiraK. Laittakaa yhteystietonne sähköpostilla osoitteeseen kilpailu@gummerus.fi niin laitamme kirjapalkinnot postiin!
Viimeksi muokattu: 11.09.2017 12:21 gummerus.

11.09.2017 18:42 #10 : Dyn
Oujea, mahtavaa! Nyt kyllä nousi tämä sarja lukulistallani. :grin: