Onko Risingshadowilla discord-kanavaa?

iju
Teknikko
iju loi aiheen: Onko Risingshadowilla discord-kanavaa?
29.04.2018 11:19 #1

Olen kuullut että Discord on uusi irc. Testaillut sitä parin pikkuyhteisön kanssa ja toimii hyvin, niin kelasin että onko sellaista tehty risingille?

(Yliopistojen lakkautettuja servereitä irssin pyörittäminen on muuttunut viimeisen parin vuoden aikana aika vaikeaksi.)

[NiTessine] Joo, no, tosta viestistä ei tiedä pitäiskö sitä kommentoida vai vertaisarvioida.

Echramath
Echramath vastasi aiheeseen: Onko Risingshadowilla discord-kanavaa?
29.04.2018 15:58 #2

Astorethein
Astorethein vastasi aiheeseen: Onko Risingshadowilla discord-kanavaa?
29.04.2018 17:23 #3

Olen kuullut Discordista usein, koska muillakin foorumeilla tuntuu olevan siellä oma kanava. En silti oikein tiedä, mikä se varsinaisesti on. En kyllä tunne irkkiäkään, vaikka taidan kuulua sukupolveen, jolle se oli tärkeä juttu peruskouluikäisenä.

I'm just a normal everyday pervert.

max
max vastasi aiheeseen: Onko Risingshadowilla discord-kanavaa?
30.04.2018 08:16 #4

Itse irkkasin nuorempana, mutta se oli kiinnostavaa vain niin kauan kuin muutkin harrastivat. Discord on ilmeisesti nykynuorten irc, jonka valttikorttina on mahdollisuus lähettää myös ääntä eli siinä yhdistyvät vanha kunnon teamspeak/ventrilo ja irc. Sitten kun forumit kuolee en kyllä opettele yhtäkään näistä uusista formaateista, vaikka olisi mikä vr hologrammi tuntopuhelumahdollisuus. Netissä on parasta että voi suunnitella mitä sanoo. (Ja sittn redditissä tai facebookissa kaikki sanottu painuu unholaan päivässä....)

Adolfina Romanov
Epäkuollut
Adolfina Romanov vastasi aiheeseen: Onko Risingshadowilla discord-kanavaa?
30.04.2018 15:14 #5

Pitääkö olla huolissaan kun ei tajua sanaakaan siitä mistä tässä on edellä puhuttu...? Vaikka edustan juuri sitä "nykynuorten polvea"...kääk.

Fiktiivi
Fiktiivi vastasi aiheeseen: Onko Risingshadowilla discord-kanavaa?
08.05.2018 00:34 #6

Echramath kirjoitti: Aina miettii, että pitäisihän sitä ehkä ircille joku 2000-luvun manttelinperijä, mutta sitten muistaa, että startupit ovat päivän sana ja kaikessa lukee nykyään "proprietary".

Matrixissa ei ainakaan lue.

En ole toistaiseksi kokeillut, mutta vaikuttaa, että tämä olisi viimeinen, paras toivomme avoimesta irkki 2.0:sta.

Edit: ja siis en ole varma olisiko irkki 2.0 ajankäytölleni ja unirytmilleni hyvä juttu, irkki 1.0 ei ainakaan ollut. Mutta jos jotain irkintapaista mutta nykyaikaista systeemiä haluaa, Matrix vaikuttaa lupaavimmalta.

Viimeksi muokattu: 08.05.2018 00:45 : Fiktiivi.

Jussi, Rinja, Astorethein
Uusin jäsen: Wilma Väyrynen