Onko Risingshadowilla discord-kanavaa?

• iju hahmo Kirjoittaja
  • iju
    Teknikko
29.04.2018 11:19 #1 : iju
Olen kuullut että Discord on uusi irc. Testaillut sitä parin pikkuyhteisön kanssa ja toimii hyvin, niin kelasin että onko sellaista tehty risingille?

(Yliopistojen lakkautettuja servereitä irssin pyörittäminen on muuttunut viimeisen parin vuoden aikana aika vaikeaksi.)

[NiTessine] Joo, no, tosta viestistä ei tiedä pitäiskö sitä kommentoida vai vertaisarvioida.

29.04.2018 15:58 #2 : Echramath
Vastaus käyttäjältä Echramath aiheessa Onko Risingshadowilla discord-kanavaa?

29.04.2018 17:23 #3 : Mustelmann
Vastaus käyttäjältä Mustelmann aiheessa Onko Risingshadowilla discord-kanavaa?
Olen kuullut Discordista usein, koska muillakin foorumeilla tuntuu olevan siellä oma kanava. En silti oikein tiedä, mikä se varsinaisesti on. En kyllä tunne irkkiäkään, vaikka taidan kuulua sukupolveen, jolle se oli tärkeä juttu peruskouluikäisenä.

Superheroes are real when they're drawn in ink.

• max hahmo
  • max
30.04.2018 08:16 #4 : max
Vastaus käyttäjältä max aiheessa Onko Risingshadowilla discord-kanavaa?
Itse irkkasin nuorempana, mutta se oli kiinnostavaa vain niin kauan kuin muutkin harrastivat. Discord on ilmeisesti nykynuorten irc, jonka valttikorttina on mahdollisuus lähettää myös ääntä eli siinä yhdistyvät vanha kunnon teamspeak/ventrilo ja irc. Sitten kun forumit kuolee en kyllä opettele yhtäkään näistä uusista formaateista, vaikka olisi mikä vr hologrammi tuntopuhelumahdollisuus. Netissä on parasta että voi suunnitella mitä sanoo. (Ja sittn redditissä tai facebookissa kaikki sanottu painuu unholaan päivässä....)

30.04.2018 15:14 #5 : Adolfina Romanov
Vastaus käyttäjältä Adolfina Romanov aiheessa Onko Risingshadowilla discord-kanavaa?
Pitääkö olla huolissaan kun ei tajua sanaakaan siitä mistä tässä on edellä puhuttu...? Vaikka edustan juuri sitä "nykynuorten polvea"...kääk.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Iivari

• Fiktiivi hahmo
  • Fiktiivi
08.05.2018 00:34 - 08.05.2018 00:45 #6 : Fiktiivi
Vastaus käyttäjältä Fiktiivi aiheessa Onko Risingshadowilla discord-kanavaa?

Echramath kirjoitti: Aina miettii, että pitäisihän sitä ehkä ircille joku 2000-luvun manttelinperijä, mutta sitten muistaa, että startupit ovat päivän sana ja kaikessa lukee nykyään "proprietary".

Matrixissa ei ainakaan lue.

En ole toistaiseksi kokeillut, mutta vaikuttaa, että tämä olisi viimeinen, paras toivomme avoimesta irkki 2.0:sta.

Edit: ja siis en ole varma olisiko irkki 2.0 ajankäytölleni ja unirytmilleni hyvä juttu, irkki 1.0 ei ainakaan ollut. Mutta jos jotain irkintapaista mutta nykyaikaista systeemiä haluaa, Matrix vaikuttaa lupaavimmalta.
Viimeksi muokattu: 08.05.2018 00:45 Fiktiivi.

Mustelmann
Uusin jäsen: Maria Ketola