World of Darkness

13.11.2013 11:32 - 13.11.2013 12:25 #1 : Warghast
ajattelin että voisin koittaa alottaa vetelemään nWoD kampanjaa tässä joulukuussa.
Kyseessä olisi ensimmäinen itseni vetämä kamppanja, ennen oon ollut vaan pelaajana, joten ajattelin alottaa "lyhyellä" pelillä max. 6:lle pelaajalle.

jos täälä on innokkaita voi liittyä mukaan. ja jos kampanja todetaan onnistuneeksi voidaan harkita jatkoa hommalle.
Viimeksi muokattu: 13.11.2013 12:25 Warghast.

16.01.2014 22:38 #2 : Warghast
Vastaus käyttäjältä Warghast aiheessa World of Darkness
Tuon pelin aloitus siirtyi nyt lauantai 25.1. jos jotakuta kiinnostaa tuo pelaaminen niin saa tulla tuolloin lauantaina kolmelta (klo 15) oven taakke koputteleen..
privalla saa oikean osoitteenkin :)

• Ansa hahmo
  • Ansa
16.01.2014 23:37 #3 : Ansa
Vastaus käyttäjältä Ansa aiheessa World of Darkness
Minä ihan ajattelin, että tässä keskusteltaisiin kyseisestä pelistä, mutta että ihan halajat pelaajia peliisi niin onhan se positiivista!

Itse olen ainoastaan pelannut Mage: the Awakeningia ja sitäkin kovin vähän, kun ei olla päästy kauhean pitkälle koko kampanjassa. Oma hahmoni on ollut vähän sellainen, etten ole siitä hirveästi pitänyt, joten ajatuksissa on ollut muuttaa sitä jonkin verran (radikaalisti). Saa nyt nähdä miten käy, kun meidän peliporukalla on meneillään ainakin neljä eri peliä..

• Morhgoz hahmo
  • Morhgoz
    Kisälli
11.05.2014 21:19 #4 : Morhgoz
Vastaus käyttäjältä Morhgoz aiheessa World of Darkness
Meillä loppui muutama kuukausi sitten 4-5 vuotta kestänyt kampanja Vampire the Masqueradessa. Monet hahmoista pääsivät pelissä prinsseiksi ja primogeneiksi. Kampanja alkoi alkujaan minun vetämänä, mutta annoin sittemmin pj:n hommat apupj:lle ja siirryin pysyvästi pelaajaksi. Kahta pelaajaa vaille kaikilla säilyivät alkuperäiset hahmot elossa loppuun asti. Itse aloitin kampanjan siten että sanoin että pelataan Vampire Dark Agesia, pistin pelaajat tekemään hahmot sen pohjalta ja pelin alussa pelaajat heräsivätkin sitten torporista nykyajassa...

22.10.2014 10:42 #5 : Warghast
Vastaus käyttäjältä Warghast aiheessa World of Darkness
Uutta kamppanjaa pukkaisi. onko porukalla innostusta tulla pelaamaan? noin 5-6 pelaajaa mahtuisi mukaan..

kamppanja olisi scifi-suuntainen ja tapahtumapaikkana 2080-luvun lontoo..
tässä vähän taustaa:

Mikä sai hyväosaisen lontoolaispoliitikon tyttären ryhtymään syrjäkujilla itseään piikittäväksi narkkariksi? Mikä saa tunnollisen poliisin ampumaan ihmisiä ravintolassa ja lopuksi itsensä? Miksi Hackneyn kaupunginosan Pakolaiskeskus on täynnä siirtolaisia ja minne jotkin heistä katoavat jälkiä jättämättä? Miksi ihmiskunta alkaa jakautumaan kolmeen eri ryhmittymään: täysin muuntelusta kieltäytyviin ja uskonnollisiin Puhtaisiin, kybernetiikalla ja nanoteknologialla itseään kehittäviin Kromeihin sekä geneettisellä manipulaatiolla ja siirrännäiselimillä vahvistettuihin Modeihin.
Ja ennen kaikkea, miksi Kelly Farley - Britannian parlamentin jäsen Adam Farleyn ja tohtori Eva Farleyn tytär- löytyi kuolleena itälontoolaiselta kujalta?
Te, pelaajat, olette Kellyn lapsuudenystäviä ja koulutovereita, olitte yläaste ja lukioaikoinanne samassa porukassa. Nyt kolmenkymmenen ikävuoden lähestyessä joudutte palaamaan ystävänne loma-asunnolle tämän ruumiinvalvojaisiin.
Valvojaisten myötä teistä alkaa vaikuttaa siltä, että kaikki ei ole sitä miltä näyttää ja epäilyksenne saavat vahvistusta kun Adam Farley pyytää teitä hänen toimistoonsa.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kuurankukka

Uusin jäsen: Spaced_out