Voiko joku neuvoa? (avatar)

Melian
Melian loi aiheen: Voiko joku neuvoa?
30.05.2014 17:10 #1

Miten avatarin saa asennettua?
Olen ihan keltanokka täällä, joten mulla voi mennä aikaa, että totun foorumiin, ja voin tehä virheitä, mutta älkää kiltit ihmiset tuomitko mua heti.

Eli miten avatarin saa asennettua? :blush:

Niin pieni ja hento, ja silti vahva.

Pitemmällä tauolla 26.4.2016 alkaen.

Hiistu
Neurovelho
Hiistu vastasi aiheeseen: Voiko joku neuvoa?
30.05.2014 17:16 #2

Kun olet kirjautuneena sisälle, näkyy vasemmassa sivupalkissa valikko "Omat tiedot". Siitä valitset "Asetukset". Siitä aukeaa profiilitietosi.

Profiilisivulla on ensimmäisenä auki välilehti "Käyttäjätili". Käyttäjätili-tekstin vieressä on valinnat "Profiilitiedot", "Hahmokuva" ja "Foorumiasetukset". Valitse se "Hahmokuva".

Aukeaa "Vaihda hahmokuva"-sivu. Siinä on kenttä "Lataa uusi hahmo". Paina "Selaa..." ja valitse koneesi tiedostoista haluamasi kuvatiedosto. Paina "Tallenna".

Kokeile ja kerro, jollei näillä ohjeilla vielä onnistunut, niin minä tai joku koittaa neuvoa paremmin. :smile:

Viimeksi muokattu: 30.05.2014 17:20 : Hiistu.

Theroslas
Kisälli
Theroslas vastasi aiheeseen: Voiko joku neuvoa?
09.06.2014 11:15 #3

Hei,

Missä muodossa kuvan on oltava? Mikä on koko raja? Ja miten selain tuki, millä selaimilla ja selain versioilla toimii ylipäätään parhaiten.

Itse yritän tässä juuri laitella Avataria, mutta ei ainakaan vielä tule tulosta. Testaan vielä eri selaimella, tosin nyt olen työverkossa. Testaan vielä asiaa kotopuolessa myöskin.

Ja jep, olen uusi. Terve vaan kaikki. *hatun nosto*

EDiT: Selvisi minulla ainakin ongelma. IE9 versiosta ei tykännyt.

"I wear a mask. And that mask, it's not to hide who I am, but to create what I am."

Viimeksi muokattu: 09.06.2014 11:55 : Theroslas.

Knox Gargol
Knox Gargol vastasi aiheeseen: Voiko joku neuvoa?
09.06.2014 17:26 #4

Theroslas kirjoitti: EDiT: Selvisi minulla ainakin ongelma. IE9 versiosta ei tykännyt.

Jos kokeilisit Operaa, Firefoxia tai Chromea IEn sijasta? IE on itsessään ongelma, ainakaan itsellä ei silloin joskus mikään toiminut, kun sillä yritti internetissä selvitä joskus vuosikymmen taaksepäin.

Your body and soul,
Each others' mate,
The twain shall split,
My blade to sate.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Ageha

Theroslas
Kisälli
Theroslas vastasi aiheeseen: Voiko joku neuvoa?
09.06.2014 18:45 #5

Juuh, Chromella korjasin asian. Siviilissä käytän itse ihan muita selaimia, mutta työmaailma on sitten asia erikseen.

Aemilia
Aemilia vastasi aiheeseen: Voiko joku neuvoa?
05.04.2015 15:39 #6

Theroslas kirjoitti: Hei,

Näihin olisi edelleen kiva saada vastaus! Joka kerta kuvaa vaihtaessa räpläilen jotain kunnes onnistun.

"Sinun tähtesi ovat niitä, jotka osaavat nauraa."

Raimu
Teknikko
Raimu vastasi aiheeseen: Voiko joku neuvoa?
05.04.2015 15:51 #7

Muistaakseni png tai jpg kumpikin käyvät. En ole huomannut onko tiedostokokorajoitetta mutta neliöksi 200x200 -resoluutioon se kuvat narskauttaa maksimissaan. Jos kuva ei ole neliö niin sitten tulee pienempi jommassakummassa suunnassa.

into the blank ass yonder

Viimeksi muokattu: 05.04.2015 15:51 : Raimu.