Satama
4 viestiä | LordStenhammar
Markkinat
kesäkuu 15, 20:52
1 viesti | Elor

Voiko joku neuvoa? (avatar)

• Melian hahmo Kirjoittaja
  • Melian

30.05.2014 17:10 #1 :: Melian
Voiko joku neuvoa?
Miten avatarin saa asennettua?
Olen ihan keltanokka täällä, joten mulla voi mennä aikaa, että totun foorumiin, ja voin tehä virheitä, mutta älkää kiltit ihmiset tuomitko mua heti.

Eli miten avatarin saa asennettua? :blush:

30.05.2014 17:16 #2 :: Hiistu
Voiko joku neuvoa?
Kun olet kirjautuneena sisälle, näkyy vasemmassa sivupalkissa valikko "Omat tiedot". Siitä valitset "Asetukset". Siitä aukeaa profiilitietosi.

Profiilisivulla on ensimmäisenä auki välilehti "Käyttäjätili". Käyttäjätili-tekstin vieressä on valinnat "Profiilitiedot", "Hahmokuva" ja "Foorumiasetukset". Valitse se "Hahmokuva".

Aukeaa "Vaihda hahmokuva"-sivu. Siinä on kenttä "Lataa uusi hahmo". Paina "Selaa..." ja valitse koneesi tiedostoista haluamasi kuvatiedosto. Paina "Tallenna".

Kokeile ja kerro, jollei näillä ohjeilla vielä onnistunut, niin minä tai joku koittaa neuvoa paremmin. :smile:
Muokannut 30.05.2014 17:20 Hiistu

09.06.2014 11:15 #3 :: Theroslas
Hei,

Missä muodossa kuvan on oltava? Mikä on koko raja? Ja miten selain tuki, millä selaimilla ja selain versioilla toimii ylipäätään parhaiten.

Itse yritän tässä juuri laitella Avataria, mutta ei ainakaan vielä tule tulosta. Testaan vielä eri selaimella, tosin nyt olen työverkossa. Testaan vielä asiaa kotopuolessa myöskin.

Ja jep, olen uusi. Terve vaan kaikki. *hatun nosto*

EDiT: Selvisi minulla ainakin ongelma. IE9 versiosta ei tykännyt.
Muokannut 09.06.2014 11:55 Theroslas

09.06.2014 17:26 #4 :: Knox Gargol
Voiko joku neuvoa?

Theroslas kirjoitti: EDiT: Selvisi minulla ainakin ongelma. IE9 versiosta ei tykännyt.

Jos kokeilisit Operaa, Firefoxia tai Chromea IEn sijasta? IE on itsessään ongelma, ainakaan itsellä ei silloin joskus mikään toiminut, kun sillä yritti internetissä selvitä joskus vuosikymmen taaksepäin.
Tykkännyt: Ageha

09.06.2014 18:45 #5 :: Theroslas
Voiko joku neuvoa?
Juuh, Chromella korjasin asian. Siviilissä käytän itse ihan muita selaimia, mutta työmaailma on sitten asia erikseen.

05.04.2015 15:39 #6 :: Aemilia

Theroslas kirjoitti: Hei,

Näihin olisi edelleen kiva saada vastaus! Joka kerta kuvaa vaihtaessa räpläilen jotain kunnes onnistun.

• Raimu hahmo
  • Raimu
    Teknikko
05.04.2015 15:51 #7 :: Raimu
Voiko joku neuvoa?
Muistaakseni png tai jpg kumpikin käyvät. En ole huomannut onko tiedostokokorajoitetta mutta neliöksi 200x200 -resoluutioon se kuvat narskauttaa maksimissaan. Jos kuva ei ole neliö niin sitten tulee pienempi jommassakummassa suunnassa.
Muokannut 05.04.2015 15:51 Raimu