Voiko joku neuvoa? (avatar)

• Melian hahmo Kirjoittaja
  • Melian
30.05.2014 17:10 #1 : Melian
Miten avatarin saa asennettua?
Olen ihan keltanokka täällä, joten mulla voi mennä aikaa, että totun foorumiin, ja voin tehä virheitä, mutta älkää kiltit ihmiset tuomitko mua heti.

Eli miten avatarin saa asennettua? :blush:

Niin pieni ja hento, ja silti vahva.

Pitemmällä tauolla 26.4.2016 alkaen.

30.05.2014 17:16 - 30.05.2014 17:20 #2 : Hiistu
Vastaus käyttäjältä Hiistu aiheessa Voiko joku neuvoa? (avatar)
Kun olet kirjautuneena sisälle, näkyy vasemmassa sivupalkissa valikko "Omat tiedot". Siitä valitset "Asetukset". Siitä aukeaa profiilitietosi.

Profiilisivulla on ensimmäisenä auki välilehti "Käyttäjätili". Käyttäjätili-tekstin vieressä on valinnat "Profiilitiedot", "Hahmokuva" ja "Foorumiasetukset". Valitse se "Hahmokuva".

Aukeaa "Vaihda hahmokuva"-sivu. Siinä on kenttä "Lataa uusi hahmo". Paina "Selaa..." ja valitse koneesi tiedostoista haluamasi kuvatiedosto. Paina "Tallenna".

Kokeile ja kerro, jollei näillä ohjeilla vielä onnistunut, niin minä tai joku koittaa neuvoa paremmin. :smile:
Viimeksi muokattu: 30.05.2014 17:20 Hiistu.

09.06.2014 11:15 - 09.06.2014 11:55 #3 : Theroslas
Vastaus käyttäjältä Theroslas aiheessa Voiko joku neuvoa? (avatar)
Hei,

Missä muodossa kuvan on oltava? Mikä on koko raja? Ja miten selain tuki, millä selaimilla ja selain versioilla toimii ylipäätään parhaiten.

Itse yritän tässä juuri laitella Avataria, mutta ei ainakaan vielä tule tulosta. Testaan vielä eri selaimella, tosin nyt olen työverkossa. Testaan vielä asiaa kotopuolessa myöskin.

Ja jep, olen uusi. Terve vaan kaikki. *hatun nosto*

EDiT: Selvisi minulla ainakin ongelma. IE9 versiosta ei tykännyt.

"I wear a mask. And that mask, it's not to hide who I am, but to create what I am."
Viimeksi muokattu: 09.06.2014 11:55 Theroslas.

09.06.2014 17:26 #4 : Knox Gargol
Vastaus käyttäjältä Knox Gargol aiheessa Voiko joku neuvoa? (avatar)

Theroslas kirjoitti: EDiT: Selvisi minulla ainakin ongelma. IE9 versiosta ei tykännyt.

Jos kokeilisit Operaa, Firefoxia tai Chromea IEn sijasta? IE on itsessään ongelma, ainakaan itsellä ei silloin joskus mikään toiminut, kun sillä yritti internetissä selvitä joskus vuosikymmen taaksepäin.

Your body and soul,
Each others' mate,
The twain shall split,
My blade to sate.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Ageha

09.06.2014 18:45 #5 : Theroslas
Vastaus käyttäjältä Theroslas aiheessa Voiko joku neuvoa? (avatar)
Juuh, Chromella korjasin asian. Siviilissä käytän itse ihan muita selaimia, mutta työmaailma on sitten asia erikseen.

• Aemilia hahmo
  • Aemilia
    Upseeri
05.04.2015 15:39 #6 : Aemilia
Vastaus käyttäjältä Aemilia aiheessa Voiko joku neuvoa? (avatar)

Theroslas kirjoitti: Hei,

Näihin olisi edelleen kiva saada vastaus! Joka kerta kuvaa vaihtaessa räpläilen jotain kunnes onnistun.

"Sinun tähtesi ovat niitä, jotka osaavat nauraa."

• Raimu hahmo
  • Raimu
    Teknikko
05.04.2015 15:51 - 05.04.2015 15:51 #7 : Raimu
Vastaus käyttäjältä Raimu aiheessa Voiko joku neuvoa? (avatar)
Muistaakseni png tai jpg kumpikin käyvät. En ole huomannut onko tiedostokokorajoitetta mutta neliöksi 200x200 -resoluutioon se kuvat narskauttaa maksimissaan. Jos kuva ei ole neliö niin sitten tulee pienempi jommassakummassa suunnassa.

into the blank ass yonder
Viimeksi muokattu: 05.04.2015 15:51 Raimu.

LordStenhammar, Suvi Ukkonen
Uusin jäsen: Suvi Ukkonen