Lukusalin arvostelut

Pjst
Pjst loi aiheen: Lukusalin arvostelut
02.10.2013 20:07 #1

Voisiko lukusalissa olevat arvostelut ryhmitellä alaotsikon alle erikseen Lukupiirin tyyliin. Ainakin nyt ne valtaavat paljon tilaa ja muut keksustelut häviävät sinne joukkoon ja luultavasti tulevaisuudessa arvostelut häviävät muitten aiheiden joukkoon.

Mietin myös ideana vastaisuden varalle erillisryhmää kirjailijoille, selkeyttäisi varmasti foorumilla liikkumista.

Dyn vastasi aiheeseen: Lukusalin arvostelut
02.10.2013 20:10 #2

Alkuperäinen ajatus linkittää kommentit tuonne Lukusaliin oli, että arvostelujen perään syntyisi juuri niistä arvostelluista kirjoista sitten vähän keskusteluakin. Toisaalta jokaisesta arvostellusta kirjasta syntyy näin myös automaattisesti topikki, joten mun ei esim tarvi olla luomassa uutta sen jälkeen, kun olen julkaissut artikkelin. :) Kirjakeskusteluja nekin on (ja kommenttiominaisuutta on toivottu jonkin aikaa).

Mutta jos näyttää sekavalta, voidaan tätäkin toki miettiä mun puolesta uusiks! Mitä muut on mieltä? Arvosteluja tulee kuukaudessa ehkä kolmesta kuuteen, muita ketjuja toivottavasti enemmän (ne nyt vaan näyttää alkuun pahalta, kun ne on ainoina tuolla).

Pjst
Pjst vastasi aiheeseen: Lukusalin arvostelut
02.10.2013 20:19 #3

Erittäin hyvä ratkaisu kyllä! Itse olen ehkä turhan tarka järjestelyn ja luokittelun kanssa. :D
Kun asiat on selkeissä lokeroissa tietää heti minne mennä. :)

Dyn vastasi aiheeseen: Lukusalin arvostelut
02.10.2013 20:20 #4

Tilannetta voi tosiaan helpottaa ryhtymällä perustamaan muita kirja- ja kirjailijakeskusteluja Lukusaliin. :D