Uusimmat viestit

Viestien lähetysajankohdasta...

• Vumpalouska hahmo
Vumpalouska
Upseeri
Taso: 26
Vumpalouska loi aiheen: Viestien lähetysajankohdasta...
02.10.2013 22:00 #1

Erittäin huono uudistus, että uusien viestien yhteydessä näkyy vain "lähetetty niin ja niin kauan aikaa sitten". Olisi paljon parempi, jos viestien yhteydessä näkyisi sen sijaan tarkka ajankohta, ts. kellonaika ja päivämäärä.

Vähäisempien Valojen Herra

• Dyn hahmo
Dyn
Arkkivelho
Taso: 66
Dyn vastasi aiheeseen: Viestien lähetysajankohdasta...
02.10.2013 22:03 #2

Kannatan, mietin tota jossain välissä itsekin.

This is hard, but that's how I wanted it.

• Darkki hahmo
Darkki
Arkkivelho
Taso: 76
Darkki vastasi aiheeseen: Viestien lähetysajankohdasta...
02.10.2013 22:12 #3

Päivämäärän ja kellonajan saa näkyville kun vie hiiren tuon ajan päälle. Toki ymmärrän ettei se aja ihan samaa asiaa.

• Dyn hahmo
Dyn
Arkkivelho
Taso: 66
Dyn vastasi aiheeseen: Viestien lähetysajankohdasta...
02.10.2013 22:13 #4

Hyvä huomio, en ollut tajunnutkaan! Mulla on kursori säädetty niin nopeaksi, ettei se yleensä pysähdy minkään tollaisen päälle vahingossa. :)

This is hard, but that's how I wanted it.

• dreameling hahmo
dreameling
Mekaanikko
Taso: 11
dreameling vastasi aiheeseen: Viestien lähetysajankohdasta...
10.11.2013 00:09 #5

Ominaisuus toimii IE:ssä, mutta ei esimerkiksi Operassa. (En ole kokeillut muita selaimia.)

Yhtä kaikki todella huono uudistus (ainakin minun aivoilleni). Pyytäisinkin, että tätä varten lisättäisiin asetus profiiliin, jolloin jokainen saa itse valita, miten ajankohta näytetään.

• Darkki hahmo
Darkki
Arkkivelho
Taso: 76
Darkki vastasi aiheeseen: Viestien lähetysajankohdasta...
10.11.2013 00:15 #6

dreameling kirjoitti: Ominaisuus toimii IE:ssä, mutta ei esimerkiksi Operassa. (En ole kokeillut muita selaimia.)

Testasin juuri Operan uusimmalla selaimella Windows työasemalla ja kyllä tuo näyttäisi myös toimivan tuolla selaimella.

Yhtä kaikki todella huono uudistus (ainakin minun aivoilleni). Pyytäisinkin, että tätä varten lisättäisiin asetus profiiliin, jolloin jokainen saa itse valita, miten ajankohta näytetään.

Henkilökohtaisiin asetuksiin tätä ei valitettavasti saa. Foorumin päivitykset rikkoisivat aina tällaiset viritykset ja niiden ylläpito olisi liian hankalaa.

Testauksena kuitenkin rakensin nyt hieman toisenlaisen tavan näyttää aikaleimaa keskustelualueella. Eli nyt näytetään aikamuotona tänään/eilen + kellonaika tai päivämäärää jos tapahtuma on yli 2 vuorokautta vanha. Laittamalla hiiren aikaleiman kohdalle näytetään montako päivää/tuntia sitten viesti on kirjoitettu. Käytännössä vähän käänteinen järjestys kuin aiemmin. Kommentoikaa mitä pidätte nyt tuosta.

Viimeksi muokattu: 10.11.2013 00:32 : Darkki.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: dreameling

• Ansa hahmo
Ansa
Riivaaja
Taso: 43
Ansa vastasi aiheeseen: Viestien lähetysajankohdasta...
11.11.2013 08:07 #7

Parempi näin. Itseänikin häiritsi, kun ei nähnyt tarkalleen mihin aikaan se viesti on kirjoitettu eikä hiiri koskaan sattunut pysähtymään sen päälle, että olisi nähnyt tarkemman ajan.

79.813

• Simeoni hahmo
Simeoni
Kaartilainen
Taso: 16
Simeoni vastasi aiheeseen: Viestien lähetysajankohdasta...
11.11.2013 08:40 #8

Darkki kirjoitti: Testauksena kuitenkin rakensin nyt hieman toisenlaisen tavan näyttää aikaleimaa keskustelualueella. Eli nyt näytetään aikamuotona tänään/eilen + kellonaika tai päivämäärää jos tapahtuma on yli 2 vuorokautta vanha. Laittamalla hiiren aikaleiman kohdalle näytetään montako päivää/tuntia sitten viesti on kirjoitettu. Käytännössä vähän käänteinen järjestys kuin aiemmin. Kommentoikaa mitä pidätte nyt tuosta.

Kiitoksia tästä, tervetullut muutos ehdottomasti. Ei minunkaan aivoni tottuneet missään vaiheessa tuohon aiempaan tapaan.