Lukemattomat viestit - mistä näkyy?

Hiistu
Neurovelho
Hiistu loi aiheen: Lukemattomat viestit - mistä näkyy?
03.10.2013 10:11 #1

Toisessa ketjussa esitetty kysymys:

mistä saa nykyisin näkyviin "lukemattomat viestit" eli ne uudet viestit mitä on tullut ja mitä ei ole vielä lukenut?

En itse tiedä, mutta tietäisikö joku? Onko sellaista toimintoa käytössä tällä foorumilla?

Ansa
Ansa vastasi aiheeseen: Lukemattomat viestit - mistä näkyy?
03.10.2013 10:29 #2

Päävalikossa Keskustelut-osion alla on linkki "Uusimmat viestit". Näyttää kaikki lukemattomat viestit kuin myös ne, jotka on saattanut jo lukea. Muissa näkyy hyvinkin pienellä montako uutta viestiä niissä on edellisen kerran jälkeen. :)

Darkki
Darkki vastasi aiheeseen: Lukemattomat viestit - mistä näkyy?
03.10.2013 12:28 #3

Joo aivan samankaltaista ominaisuutta lukemattomien viestien listaukseen ei tässä forum softassa ole. Mutta kuten Ansa mainitsi, niin tuo "Uusimmat viestit" toimii hieman samalla tavalla. Se listaa kaikki viestit, jotka ovat tulleet edellisen kirjautumisen jälkeen sivuille.

Listauksia voi myös muokata erilaisten aikajaksojen mukaan, kuten viestit, jotka ovat tulleet 8 tunnin sisällä. Sen lisäksi näitä viestejä voi tarkastella normaalisti kaikista kategorioista tai määrittää erikseen mistä kategoriasta haluaa viestejä selata.

Huoleton
Huoleton vastasi aiheeseen: Lukemattomat viestit - mistä näkyy?
14.10.2013 13:02 #4

"Uusimmat viestit"-jutussa on häiritsevä ominaisuus, sillä se näyttää myös omat viestit siellä uusien joukossa.