Tittelit takaisin?

• Knox Gargol hahmo
Knox Gargol
Paladiini
Taso: 39
Knox Gargol loi aiheen: Tittelit takaisin?
07.10.2013 14:53 #1

Tämä aihe on herättänyt keskusytelua sekä julkisesti että yksityisesti, joten katson velvollisuudekseni nostaa metaforakissan metaforapöydälle. En vaadi tai edes ehdota mitään välitöntä keskustelua aiheesta, vaan toivoisin, että sekä ylläpito neuvottelisi asiasta keskenään että titteleistä avattaisiin julkinen keskustelu tai edes tehtäisiin galluppi. Olisiko tämä liikaa pyydetty?

Your body and soul,
Each others' mate,
The twain shall split,
My blade to sate.

• Darkki hahmo
Darkki
Arkkivelho
Taso: 76
Darkki vastasi aiheeseen: Tittelit takaisin?
07.10.2013 15:11 #2

Koko tittelijärjestelmä tulee kokemaan todennäköisesti melko suuren muutoksen "lähiaikoina". Toistaiseksi täällä ei ole titteleitä käytössä, koska uudistusta ei niiden osalta ole ehditty rakentaa. Ylläpitäjien keskuudessa jatkamme asian suunnittelua ja testauksia.

Viimeksi muokattu: 07.10.2013 15:12 : Darkki.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Knox Gargol

• Rinja hahmo
Rinja
Teknovelho
Taso: 48
Rinja vastasi aiheeseen: Tittelit takaisin?
07.10.2013 15:12 #3

Ylläpito on keskustellut asiasta jo jonkin aikaa. Julkista keskustelua ja galluppeja otetaan esille sitten, jos tässä ylläpidon keskustelussa päädytään siihen, että useampia todellisia (ja samalla hyviä) vaihtoehtoja edes on. Jonkinlaiset tittelit lienevät joka tapauksessa tulossa, kun niitä kerran näin toivotaan.

EDIT: Kiitos, Darkki.

"Sillä ei ole niin väliä, tapahtuiko tämä oikeasti. Pääasia että tapahtui."

Viimeksi muokattu: 07.10.2013 15:13 : Rinja.

• Knox Gargol hahmo
Knox Gargol
Paladiini
Knox Gargol vastasi aiheeseen: Tittelit takaisin?
07.10.2013 15:19 #4

Kiitoksia Darkki, ja muu ylläpito. Se, että asiasta keskustellaan jo tässä vaiheessa herättää minussa luottamusta. Uskon, että lopputulos tulee olemaan järkevä.

Your body and soul,
Each others' mate,
The twain shall split,
My blade to sate.

• Darkki hahmo
Darkki
Arkkivelho
Taso: 76
Darkki vastasi aiheeseen: Tittelit takaisin?
09.10.2013 16:05 #5

Teemme taustalla jo hieman muutoksia ja testauksia liittyen näihin titteleihin, jonka johdosta tuo avatarin alla oleva kenttä toistaiseksi näyttää käyttäjille nyt hieman tyhjältä.

• Huoleton hahmo
Huoleton
Lentäjä
Taso: 34
Huoleton vastasi aiheeseen: Tittelit takaisin?
10.10.2013 05:43 #6

Musta ois tosi siistiä, jos voisi itse valita itselleen tittelin. Minä olisin mielelläni Jedinoita :cheesy:

Ei, tämä asia ei ole minulle tärkeimpiä asioita tämän foorumin käytössä.

• Knox Gargol hahmo
Knox Gargol
Paladiini
Knox Gargol vastasi aiheeseen: Tittelit takaisin?
10.10.2013 10:32 #7

Huoleton kirjoitti: Musta ois tosi siistiä, jos voisi itse valita itselleen tittelin. Minä olisin mielelläni Jedinoita :cheesy:

Ei, tämä asia ei ole minulle tärkeimpiä asioita tämän foorumin käytössä.

Pienemmällä foorumilla tittelin valitseminen voi jopa toimia, mutta Risingshadow on vähän liian iso sellaisen toimivuuteen.

Ylläpito, kiitos titteliuudistuksesta.

Your body and soul,
Each others' mate,
The twain shall split,
My blade to sate.