Ystävät Risingshadowssa

Inactive
Aseenkantaja
Inactive loi aiheen: Ystävät Risingshadowssa
08.10.2013 20:39 #1

En ole koskaan huomannut, että täällä voisi lisätä kanssalukioita ns. ystäviin?

Onko tällainen päivitys mahdollista sivustolla? :) Olisi kivaa pitää yhteyttä samoista kirjoista kiinnostuneisiin ihmisiin ja se olisi helpointa, jos täällä olisi jokin kaverilista juttu mahdollinen.

Kiitos tämä on vain tällainen ehdotus

Vähänlukeva ihminen, mutta Soturi Kissat ja Erin Hunterin eläimelliset teokset vetävät...

Darkki
Darkki vastasi aiheeseen: Ystävät Risingshadowssa
08.10.2013 22:56 #2

Onhan tuo ihan varteenotettava idea. Mietin vain, että mitenkä se kaveriksi lisääminen sitten käytännössä voisi näkyä sivuilla?

Tablo
Peto
Tablo vastasi aiheeseen: Ystävät Risingshadowssa
08.10.2013 23:33 #3

Mielestäni hyvä idea. Ei sen että ketä on kenenkin kaveri välttämättä tarvitsisi julkisesti näkyä muuten kuin vaikka käyttäjä tiedoissa, mutta jos esim joku sinun kaveri arvostelee jonkun kirjan niin siitä tulisi ilmoitus tai sitten jos laittaa jonkin oman tekstin niin voisi lähettää "ilmoituksen" jotta ne jotka ovat kiinnostuneita samanlaisista asioista huomaisivat.

Meistä jokainen on polku jonnekin
Mutta viisaus on siinä, että ymmärtää
Ketä seurata...

Dyn vastasi aiheeseen: Ystävät Risingshadowssa
08.10.2013 23:41 #4

Poimitaan FB:stä wall-idea eli jossakin olisi uutisseinä, jonne ilmestyisi tietoa ystäviesi viimeaikaisista viesteistä, luetuista kirjoista jne... :wink:

Darkki
Darkki vastasi aiheeseen: Ystävät Risingshadowssa
08.10.2013 23:48 #5

No pistetään tämä kehityslistalle :) Eli tulossa joskus, mutta aikataulua en vielä lupaa.

Vanamo
Vanamo vastasi aiheeseen: Ystävät Risingshadowssa
08.10.2013 23:57 #6

Minustakin idea on erittäin kiinnostava ja herätti ideoita!

Yksi sovellus, joka tuli mieleen liittyy omistetuiksi merkattuihin kirjoihin. Siinä vaiheessa kun lisäisi kirjan lukulistalle, olisi ihan veikeää saada tietää, että kaverisi x muuten omistaa kirjan.

Toinen voisi olla, että kirjan arvosteltuaan saisi tietää, ketkä ystävät kirjan ovat lukeneet ja mitä he ovat olleet siitä mieltä. (Tähän liittyen voisi olla kiva, jos luetusta kirjasta voisi jättää jonkin mielipiteen itselleen talteen. Arvostellahan kirjan voi toki nytkin, mutta nyt tuntuu, että arvostelussa pitäisi olla enemmän sisältöä kuin vain ne pari sanaa ns. muistiinpanona.)

Muutenkin tuntuu, että kirjahyllyissä on paljon hyödyntämätöntä potentiaalia. Ainakin itse vain lisäilen tietoa omaani, mutta sosiaaliset ominaisuudet voisivat tuoda monipuolisempaa hyötyä ja hupia.

Inactive
Aseenkantaja
Inactive vastasi aiheeseen: Ystävät Risingshadowssa
09.10.2013 05:30 #7

Hienoa, että ideani on otettu sukanvarteen :) Kuten monet jo ehdottelivatkin olisi kivaa jakaa lukukokemuksia ja nähdä, kuka ystävistä lukee samoja kirjoja ja muuta vastaavaa.

Huoleton
Huoleton vastasi aiheeseen: Ystävät Risingshadowssa
10.10.2013 05:47 #8

Minä harrastaisin mieluummin "stalkkausta" kuin ystävystymistä. Eli voisin siis seurailla mielenkiintoisesti kirjoittavan tyypin toilailuja, mutta hänen ei tarvitse hyväksyä seuraamistani.